FTM Forum

Full Version: FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
buurs Wrote:
kooltje Wrote:Feli Cornholi, CC en Buurs!

160 schamele puntjes terug op Monsterachtig.

Thxs.

Jij ook feli!

Het zijn iets meer dan 160 pnt :wink:
Oh ja...Inderdaad...Dat is Woerdie.
235 zelfs...Das helemaal niks in deze week.
Whaha, nog 3 minuten om een team te maken .... net op tijd Big Grin
Gaat hij nog een bericht typen ook :lol:
Murray 16x, Federer 7 keer...ik Federer...
Roddick 15x Djoko 5 keer...ik Roddick.
Niemand gegokt met Nadal.
kooltje Wrote:Gaat hij nog een bericht typen ook :lol:
Eerst team gemaakt, toen getypt Wink ... maar tis idd echt een "ohw shit ik moet iets" team
Waarom heb ik geen punten (o.a. Tampie ook niet)?
EDIT: is al geregeld.
buurs Wrote:Ik zie dat de medaille's zijn bijgewerkt.

Zou ik ook nog samen met Kuiper een zilveren mogen van een aantal weken geleden?
Voor zover ik het kan zien zijn de medailles van week 22 gewoon uitgedeeld hoor.
Kuiper heeft al een keer ergens gepost dat hij weer een zilveren medaille erbij had, nadat ik zijn team had gemaakt (wk 22)

Hij had het over zijn 5e zilveren medaille.

Ik moet inmiddels ook op 3 staan.
Ik heb het gecheckt aan de hand van Tampie, die 1 gouden medaille heeft, en die heeft hij volgens mij in die week gehaald.
Tampie had volgens mij al een keer eerder goud....

Maar als het niet meer na te gaan is, dan laat maar.
Zilver is toch niet zo belangrijk.

Voor Tampie is dit natuurlijk wel van belang.
Je kunt toch gewoon kijken hoevaak je zelf zilver hebt gehaald aan de hand van de stand? En volgens mij heeft Tampie pas 1x goud gehaald.
Tampie heeft geen eerdere gouden medailles
Ja precies, en als ik op week 10 druk, krijg ik een foutmelding in de stand. Maar het lijkt erop dat jij daar ook zilver had, en dus inderdaad op 3x zilver uit zou komen.

Tampie heeft in week 12 idd gedeeld goud gehaald, dus het klopt, ik zal dit verwerken Smile
wk 8, 10 en 22 heb ik zilver behaald....

Tampie heeft idd maar 1 gouden gehaald....
Voor een volgende keer zou het helpen als je iets eerder aan de bel trekt, en daarbij zelf even uitzoekt welke weken het zouden moeten zijn. Smile
Beetje verwarrend allemaal dit, ik laat het aan ML over.
mindlight Wrote:Voor een volgende keer zou het helpen als je iets eerder aan de bel trekt, en daarbij zelf even uitzoekt welke weken het zouden moeten zijn. Smile

Ik heb het in wk 23 aangegeven.
Ik wou niet direct gaan zeuren en wou jullie de tijd geven.
Medaille's worden weleens vaker later bijgewerkt.

Mocht er een volgende keer komen, dan zal ik het eerder aangeven.
Ja dat klopt, en die post heb ik dan gemist, dus dan heb je het gewoon goed gedaan, niets gezegd. En het is inmiddels weer opgelost dus we zijn weer bij.
Buurs heeft gelijk. Ik was die week op vakantie en buurs had mij al blij gemaakt met goud, maar het werd uiteindelijk toch nog zilver. En dat was mijn 5e zilveren medaille.
kuiper Wrote:Buurs heeft gelijk. Ik was die week op vakantie en buurs had mij al blij gemaakt met goud, maar het werd uiteindelijk toch nog zilver. En dat was mijn 5e zilveren medaille.

Ik zei goud onder voorbehoud :wink:

Isner moest winnen van Ginepri of Ferrer van Davy of PHM van Davy :wink:

Alles viel fout... wat een pech :8:
Dat was duidelijk geen Buurs-week Icon_twisted
Oké buurs. Het was toch weer een medaille.

Ik zag net dat ik tot nu toe wel de meeste medailles heb gehaald, al 7. En dan nog op een beschamende 18e plaats staan. Natuurlijk door die dramatische Roland Garros en de daardoor gefrustreerde ingevulde Wimbledon. ](*,)
Tja, ik heb je nog zo gewaarschuwd...
Om het helemaal goed te doen moeten de zilveren medailles van week 20 (16 man) ook nog uitgereikt worden (heb ik toen al wel gemeld).
Dat klopt helemaal Andre, daar ben ik me van bewust, ik heb daar vanavond hopelijk wel even tijd voor.
je zou ook nog even kijken hoevaak ik in de eerste ronde poll eruit ben gevlogen toch :wink: ?
Ja, ben gisteren gaan sporten, dus dat wordt hopelijk ook vanavond, weet niet hoeveel tijd het kost!
mindlight Wrote:Ja, ben gisteren gaan sporten, dus dat wordt hopelijk ook vanavond, weet niet hoeveel tijd het kost!

edit: Laat maar, het is introductieweek in Utrecht, dus ik zal wel even de stad in duiken :8:
Jezus, ML, die meisjes zijn 18...
Ja, en ik ben 24, daar ga ik niet moeilijk over doen hoor.... :lol:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31