FTM Forum

Full Version: FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
=D>
Hoe dichter bij de nul...
voel je toch niks van?
juist wel...
Hehe, wat een eensgezindheid :8:
Deadline as maandag opnieuw om 10 uur?
Ja.
Benneteau moet volgens mij nog 35 ipv 0 punten krijgen.
Benneteau was vorige week een Q en heeft dus 35 punten verdiend voor een aantal managers.
Dat zal Mac dan handmatig moeten aanpassen....
Ok.

Hoe kan het dat de andere Q wel 35 pnt hebben gekregen?
Geen idee eerlijk gezegd, ik kaart het direct even aan bij Mac Smile
tsonga moet 10 pnt ipv 45 pnt hebben.
buurs Wrote:roddick moet 10 pnt ipv 45 pnt hebben.
Thanks, opgelost!

Direct een vraag, waarom heb jij je eigenlijk nooit aangemeld om organisatie mee te draaien? Je bent toch 1 van de mensen die hier het meest is. Volgend jaar misschien?
mindlight Wrote:Thanks, opgelost!

Direct een vraag, waarom heb jij je eigenlijk nooit aangemeld om organisatie mee te draaien? Je bent toch 1 van de mensen die hier het meest is. Volgend jaar misschien?

Ten eerste werd er om een aantal mensen gevraagd (ik dacht 4) en die waren snel ingevuld.

Ten tweede ben ik het eerste half jaar te weinig beschikbaar.

Ik zou gerust op de reserve lijst willen staan.
Mochten jullie het een keer niet redden, dat ik dan inspring.
Ohh zo, nee we redden het uitstekend zo, maar ik vroeg me gewoon af wat de beweegredenen destijds geweest zijn, aangezien je er hier meestal als 1 van de eersten bij bent Smile. Maar verder prima uiteraard.
en toevallig nooit om puntenmindering van zijn eigen spelers Big Grin
Ad Wim Wrote:en toevallig nooit om puntenmindering van zijn eigen spelers Big Grin

Roddick is voor mij niet eens van belang en mijn eigen spelers krijgen altijd de juiste punten.

Waarschijnlijk let jij daar extra scherp op :wink:
Voor het gros van de managers vallen de belangen vanavond wel mee aangezien Murray door bijna iedereen is gekozen. Maar hoe anders zit 't voor mij. Zit ik ongeveer in m'n eentje met Federer tegen de rest van het forum met Murray. En de winnaar hiervan wint wss ook de finale. 1000-360 x 2 = 1280 punten verschil tov al mijn concurrenten vanavond. :eeeek:
De laatste wedstrijd ben ik samen met Buurs maar voor Djoko.
In de database van FTM staat dat de deadline 9 uur is.

Is dit juist?

Ik dacht namelijk 10 uur.
Dat dacht je dan verkeerd, zie je FTM mail Smile
Let op: Fish heeft zich afgemeld voor de US Open en wordt vervangen door Machado. Ik zal dit direct aanpassen in het schema.
mindlight Wrote:Let op: Fish heeft zich afgemeld voor de US Open en wordt vervangen door Machado. Ik zal dit direct aanpassen in het schema.
=D>
R. Federer 19
S. Querrey 15
J. Del Potro 11
A. Murray 10
R. Nadal 8

Aantal keer gekozen.

Ik zelf Federer en Del Potro.
Verdasco en Andreev moeten voor de extra punten gaan zorgen.
Ook Ram heb ik, maar 3x gekozen, had ik meer verwacht.
Berdych en Ginepri ook hier...Verwacht een goede week.
Buurs gaat voor Federer, Roddick en Potro. Aangevuld met Berrer, Ginepri en Ouanna. Verdasco zal hier van Roddick moeten winnen, wat heel goed mogelijk is als Querrey al van Roddick won.
Monsterachtig koos een team zonder Federer. Hij gaat wel voor Murray en Roddick, dit kan dus een groot verschil opleveren. Verder gokt hij op Tsonga en heel wat klein grut.
Ik verwacht dat Buurs verder zal uitlopen. Heb momenteel geen hoge pet op van Guccione, Evans, Berrer, Levine en Tsonga.
Voor mij Federer, Murray, Berdych, Berrer en Belluci.
Is Davy out?
Vanwaar die vraag?
mindlight Wrote:Vanwaar die vraag?
Als enige rood in de lijst
Ahh zo, dan staat hij op out, ik zal hem eens op in zetten!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31