FTM Forum

Full Version: FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Precies, en anders zou je morgenavond toch wel een pc zoeken, om alle quali's aan te klikken...
centre court Wrote:Kuiper kan toch jouw team maken Buurs. :wink:


Ik wil morgenvroeg graag een team maken. Hij staat namelijk al klaar.

We gaan rond 8 uur richting Tsjechië.

Aangezien er genoeg internetcafé's zijn in Praag kan ik eventueel mijn team aanpassen, maar ik ga graag met een gerust hart op vakantie :8:

Anders vraag ik natuurlijk Kuiper om mijn team te maken.
Als je team al klaar staat kan je je team toch gewoon naar Kuiper mailen? Dan kan je met een gerust hart op vakantie...
Maargoed, om de competitie eerlijk te houden, heb ik het maar even van OD overgenomen. DB is open, uiteraard nog zonder quali's.
thxs ML =D>
Scholten moet nog 80% krijgen van de nummer laatst deze week. Is het mogelijk dat mijn punten en zijn punten worden opgeteld en gedeeld door 2?
wat denk jezelf?
Dat lijkt me ook niet de bedoeling Haggie. Er zijn nog meer mensen die 80% van de punten horen te krijgen. Ik zal hier van de week eens een lijstje van maken, en aan Mac vragen deze punten toe te kennen.
mindlight Wrote:Maargoed, om de competitie eerlijk te houden, heb ik het maar even van OD overgenomen. DB is open, uiteraard nog zonder quali's.
je bent gek, ml...
Haggie Wrote:Scholten moet nog 80% krijgen van de nummer laatst deze week. Is het mogelijk dat mijn punten en zijn punten worden opgeteld en gedeeld door 2?
Als Scholten Haggie gevraagd had om zijn team samen te stellen, vind ik dat Scholten hetzelfde aantal punten als Haggie moet hebben. Scholten kan er nl. niets aan doen dat het team samenstellen niet gelukt is. Ik vind het sowieso jammer dat het niet kunnen samenstellen van een team invloed heeft op de ranglijst.
Dat lijkt mij gewoon bij het spel horen Andre, of had je een andere suggestie?
Iedereen is weleens op een vakantie (of wat anders), dan laten de meesten het team door iemand anders samenstellen.
Dan worden je punten niet bepaald door je eigen managerskwaliteiten, maar in hoeverre je eraan denkt om iemand anders te vragen (en uiteraard hoe die het die week doet).
Ik zou het beter vinden om dit te formaliseren: je mag voor (b.v.) 3 weken per jaar een vaste vervanger aanwijzen (met instemming van deze persoon), je krijgt dan de punten van die vervanger. Uiteraard moet je voor de deadline van die week aangeven dat je je laat vervangen. Nog beter zou ik het vinden dat je 3 weken per jaar (ook weer na tijdig aangeven) de gemiddelde score kunt krijgen.
Ik vind nu dat vergeten weken bij een aantal teveel invloed op de ranglijst hebben.
Omdat je "maar" 80% van de laatste plek krijgt bedoel je? Ik vind er zeker iets inzitten wat je zegt, maar moet hier even over nadenken.
Ik heb nagedacht, en als we dit gaan doen, eindigt Buurs wellicht ineens op 1, als hij in de laatste ronde niet meer zelf zijn team hoeft te maken :8:
Je moet natuurlijk wel echt op vakantie zijn om hiervan gebruik te kunnen maken, al is het voor Buurs makkelijk vakantie plannen dan.
mindlight Wrote:Ik heb nagedacht, en als we dit gaan doen, eindigt Buurs wellicht ineens op 1, als hij in de laatste ronde niet meer zelf zijn team hoeft te maken :8:

Undecided Undecided
andre Wrote:Je moet natuurlijk wel echt op vakantie zijn om hiervan gebruik te kunnen maken, al is het voor Buurs makkelijk vakantie plannen dan.

Hoe bewijs je dat je op vakantie gaat?
Op zich vind ik die drie weken per jaar een ander aanwijzen en die score krijg je, wel een goede. En dit alleen aan de organisatie melden, zodat diegene niet weet dat hij eigenlijk 2 teams maakt. Voor medailles doe je niet mee in die week?

Voor de laatste x weken is dat niet mogelijk (anders eindigt Buurs idd op 1 :wink: ) en voor Grand Slams ook niet (te belangrijk).
Voor alle duidelijkheid (met dank aan Stille), de punten bij het komende toernooi moeten naar rechts geschoven worden, en een eerste ronde winst levert 20 punten op, in plaats van de 45 die er nu staan.
klopt dat budget wel? het lijkt me wat veel voor 1 500...
Ad Wim Wrote:klopt dat budget wel? het lijkt me wat veel voor 1 500...

Het is het budget zoals we het eerder hebben afgesproken (6.000 per 250 toernooi, 11.000 per 500 toernooi, 22.000 per master, 25.000 voor GS), en daar hadden we in het verleden dan nog een verhoging van 3.000 op. Zo hoog vind ik het budget trouwens niet deze week.
oke prima. ik vond 11k al een gek getalm maar zie nu dat het niet het dubbele is van 250.

en ik vind het we'll vrij veel, ik kan de twee finalisten nemen en nog een hoop klein grut. maar iig beter dan met nog eens 3k...
Bedoel je met twee finalisten de top seeds? Dan kan ik er vrij weinig bij nemen namelijk...
dat bedoel ik dus duidelijk niet Wink
Dan wil ik die glazen bol wel eens van je lenen, want zo duidelijk vind ik het niet.
echt in vorm ben ik momenteel niet, dus dat zou ik niet doen. maar ik heb voor het eerst in tijden mijn team weereens in 5 min gemaakt. gewoon alles aangeklikt wat ik wilde en ik kwam toevallig precies uit. we'll nog 300 nog wat over, maar dat moet dan maar.
andre Wrote:Iedereen is weleens op een vakantie (of wat anders), dan laten de meesten het team door iemand anders samenstellen.
Dan worden je punten niet bepaald door je eigen managerskwaliteiten, maar in hoeverre je eraan denkt om iemand anders te vragen (en uiteraard hoe die het die week doet).
Ik zou het beter vinden om dit te formaliseren: je mag voor (b.v.) 3 weken per jaar een vaste vervanger aanwijzen (met instemming van deze persoon), je krijgt dan de punten van die vervanger. Uiteraard moet je voor de deadline van die week aangeven dat je je laat vervangen. Nog beter zou ik het vinden dat je 3 weken per jaar (ook weer na tijdig aangeven) de gemiddelde score kunt krijgen.
Ik vind nu dat vergeten weken bij een aantal teveel invloed op de ranglijst hebben.

Wat een onzin zeg. Zo benadeel je degene die wel structureel zijn eigen team maakt.
Op welke manier benadeel je diegene dan Tripple? Die kan toch gewoon nog steeds structureel zijn eigen team maken?
Las het niet goed, dacht hij het verplicht wilde laten gelden voor iedereen. Maar het blijft onzin, omdat je het simpelweg niet kunt controleren. Misschien maakt de moeder van Buurs wel elke week zijn team of Joop Zoetemelk. Die gevolgen voor de stand kunnen beide kanten op, ook als je een tip krijgt van iemand.
Andre moet niet zo zeuren en accepteren dat het zo werkt. Dit probleem kun je niet tackelen, of je moet elke week afspreken met elkaar in een zaaltje, daar de loting afwachten en vervolgens iedereen schriftelijk zijn team laten inleveren
Toch vind ik de suggestie van een koppeling met een ander team (en dat mag wmb beperkt worden tot 2x per jaar), als je dat vooraf aangeeft niet eens zo'n slechte optie.
Dat je de overige 50 weken alsnog je team door een ander kan laten maken is natuurlijk waar, maar dat is geloof ik niet de essentie van Andre's idee.
Tripplexxx Wrote:of je moet elke week afspreken met elkaar in een zaaltje, daar de loting afwachten en vervolgens iedereen schriftelijk zijn team laten inleveren

Om met Maarten Ducrot te spreken, dit is het 'nieuwe tennismanagen'
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31