FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Maakt toch niet uit wie er wint tussen Haase en Lacko. Dan maar hopen dat het een bloedstollende 3-setter wordt.
Volgens mij is Jansoe in slaap gevallen :-#
EB : tuurlijk moet Haase winnen. Hij komt uit hetzelfde land als wij. Hij kan de punten goed gebruiken die hij de vorige weken verloren heeft
Lekker hoor, dat is een prima begin van de dag.
Nu nog even Youzhny winnen en dan zijn de eerste 4 partijen goed verlopen. Maar nu wordt het lastig
Wat een treurmuizen zijn jullie! Puke
Stille Wrote:Volgens mij is Jansoe in slaap gevallen :-#

Hehehe. nee hoor, pc begon raar te doen, net zoals Bogo :cry:
Ook een leuke muppet Stille :Big Grin . Hoe heet die ook alweer? Mijn toppers zijn toch the swedish chef en de drummer animal :8:
Aankomende film is ook best geestig.
Die lijkt me ook komisch inderdaad. Hup Berdych overigens!
Viper-500 Wrote:Ook een leuke muppet Stille :Big Grin . Hoe heet die ook alweer? Mijn toppers zijn toch the swedish chef en de drummer animal :8:
Op internet is het makkelijk te vinden: Beaker.
Grrrr. bijltjesdag!
Beaker held !!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=E0g4GAN54og">http://www.youtube.com/watch?v=E0g4GAN54og</a><!-- m -->
Topdag!
_Tampie Wrote:Monfils moet winnen in Montpellier, rest van minder belang.
Zagreb: Lacko, Youzhny, GGL!!
In Vina eigenlijk geen echt belangrijke, Chela, Bellucci veel gekozen en Berlocq ook in de top. Junqueira winnen zou wel leuk zijn. En Gonzo natuurlijk, maar niet vanwege FTM.

Lacko en Youzhny prima, nu GGL en Monfils vanavond nog!
Jammer dat Mahut won eigenlijk, maar hij zal tegen Berdych wel kansloos zijn. Laat Berdych iig maar finale halen (en dan tegen Monfils verliezen [-o< ).
Dodig zal nooit meer terugkeren naar de 38e plaats.
De crapshoot in Vina gaat door, straks gaat Delbonis gewoon Bellucci uitschakelen. Om gek van te worden.
Bellucci vind ik niet erg. De hele top 20 heeft hem en niemand kon Delbonis hebben.
ja hoor en belucci komt terug om op 5-5 zijn service weer in te leveren.
Game, set and match Delbonis.
Monfils breekt Russell.
GGL moet nog even doordrukken. Nu bp tegen, virtueel mp.
Nu doorzetten, Dodig!
Prima Monfils, toernooiwinstvorm.
Dodig ook prima.
Bellucci is een lul, maar dat is niet eens zo ongunstig.
Ad Wim Wrote:Bellucci is een lul, maar dat is niet eens zo ongunstig.

Dit voordeeltje ontgaat mij.

GGL: gegokt en verloren Sad
Monfils lijkt er zin in te hebben, maar dat moeten we nog gaan zien.
Hopen op een top 10 weekje, doe ik het weer voor!
_Tampie Wrote:GGL: gegokt en verloren

Ik ben nog even buursiaans te vroeg, Dodig gaat zometeen voor de tweede keer proberen de wedstrijd uit te serveren.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Bellucci is een lul, maar dat is niet eens zo ongunstig.

Dit voordeeltje ontgaat mij.

GGL: gegokt en verloren Sad
Monfils lijkt er zin in te hebben, maar dat moeten we nog gaan zien.
Hopen op een top 10 weekje, doe ik het weer voor!
Bellucci heeft iedereen, Berlocq niet en die heeft nu een makkelijkere loting.
Ok, dacht wel dat je zoiets bedoelde. In de top 12 alleen bij Kuiper geen Berlocq. Dan heb ik liever een Bellucci door zodat het schema helemaal groen kleurt, heeeeerlijk is dat. Maar om jezelf te troosten heb je een strohalm nodig natuurlijk, en dan is de opportunity voor Berlocq wel ok.
_Tampie Wrote:Ga er maar van uit dat er niet meer dan 4 geplaatste spelers in de QF staan.

Crapshoot, zo'n eerste graveltoernooi. Echt onvoorspelbaar.

Verder zat ik er aardig naast;
_Tampie Wrote:Verder denk ik dat Montanes, Chela en Berlocq geen locks zijn voor de QF.

_Tampie Wrote:Giraldo / Monaco / Bellucci zie ik serieus als titelkandidaten.
Oh, en wij maar denken dat je een grapje maken om ons op het verkeerde been te zetten, maar je meende het allemaal nog serieus ook nog Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26