FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Stille Wrote:
Haggie Wrote:Stille gaat zo alweer een speler kwijtraken.

Lolbroek. Gaat het goed ozo? Je bent normaliter minder hier te vinden (omdat het altijd slecht gaat) maar nu heb je weer het hoogste woord. Gloryhunter Haggeman!

Het gaat helemaal niet zo goed hoor. Voorlopig nog weinig positieve uitslagen deze week. Dinsdags iets meer tijd dan gemiddeld.
Zegt de man die gonzalez als held in zn sig heeft
Petzschner is gewoon een domme keus. Die geeft gewoon de zege aan zijn maat. Achter de keuzes Giraldo en Stebe sta ik nog steeds. Ach het is maar een spelletje Undecided
Mac Wrote:Zegt de man die gonzalez als held in zn sig heeft

Je begrijpt hem duidelijk niet :8:
Ik wilde onze teams even vergelijken, maar ik klikte perongeluk op je vaders team.
Tot nu toe alleen Giraldo kwijtgeraakt. Momenteel Melzer bezig
Haggie Wrote:
Mac Wrote:Zegt de man die gonzalez als held in zn sig heeft

Je begrijpt hem duidelijk niet :8:
Ik wilde onze teams even vergelijken, maar ik klikte perongeluk op je vaders team.

ah zo, lol nee maar volgens mij was dat wel een testteam
Stille Wrote:Petzschner is gewoon een domme keus. Die geeft gewoon de zege aan zijn maat. Achter de keuzes Giraldo en Stebe sta ik nog steeds. Ach het is maar een spelletje Undecided
Klopt, Melzer was favoriet en die gaat ook wel van Seppi winnen. Maar is dan weer net te duur en te onzeker, omdat ie dan van Ljubo verliest.
Melzer ook een break voor in set 2
booyaah melzer!
Goed om te zien dat er diverse managers zijn die normaal de mond vol hebben van het laffe managen en nu o.a. Haase én Bachinger hebben.
idd, laffe honden zijn het!
centre court Wrote:Goed om te zien dat er diverse managers zijn die normaal de mond vol hebben van het laffe managen en nu o.a. Haase én Bachinger hebben.

[-X
centre court Wrote:Goed om te zien dat er diverse managers zijn die normaal de mond vol hebben van het laffe managen en nu o.a. Haase én Bachinger hebben.

Ik ben gewoon voor Bachinger gegaan. Die Haase zal echt geen 2 potjes achter elkaar winnen, toch? :8: :wink:
Troef Mahut iig easy.
centre court Wrote:Goed om te zien dat er diverse managers zijn die normaal de mond vol hebben van het laffe managen en nu o.a. Haase én Bachinger hebben.

Adje wim !!!!
Zet hem op, Kavcic!
Pff, break voor gestaan, 2 sps gehad, nu 5-5...
Maar hij maakt het af in de TB, zoals het een ware Kroaat betaamt.

Maximo gaat ook lekker tegen de vrij veel gekozen Dutra. Dutra 7 punten gemaakt in de 1e set...

Berlocq en DGT trouwens als een half uur bezig met 4 games. Leve de SA Swing!
Berlocq breakt
Gil staat voor
EN Karlovic wint Hakkuh

O ja, en nummer 4 van me op de baan momentee: Gicquel staat ook een set voor. :eten:
Berlocg omg! 53 40-0 en nu 55
Dutra 53 40-15 en het ook weggeven. Ongelooflijk!
Stille Wrote:Dutra 53 40-15 en het ook weggeven. Ongelooflijk!

Daar was ik te laat mee om die in mijn team te planten omdat ik gisterenavond weg was
Om gek van te worden. Berlocq 2 uit 11 en nu in een TB. Gil die op 4-4 4 BP's mist en de set 5-7 verliest. Lang leve het gravel tennis. Aan de andere kant maakt dit het wel mooi
Toch de set voor Charly
EN Baghdatis ook op de baan, meteen 2-0 voor
Pak de TB Maximo!
Ad Wim Wrote:Pak de TB Maximo!

Staat al 3-0 achter...
Kut Maximo! Dan maar in 3. De rest gaat prima.
En dan verliest Gicquel ook zomaar opeens de set.
Kut Gicquel en ook Bagha is het behoorlijk kwijt.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26