FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Wtf man, op 5-3 4 sps hebben. 2 punten op service tegen tot dan, maar dan wordt ie natuurlijk gebroken als ie voor de set serveert. In de TB nog eens 5 sps en dan verliezen. Echt werkelijk niet te geloven in zo'n belangrijk partij.

Hahaha Undecided
Hail Mik!
Tampie : wanneer kom jij eens met een mooie avatar?
Tsja, op 1 punt na kon Karlo er niet eens iets aan doen, Youzhny was de betere in de tweede fase van de TB.
Kom op Berrer, afmaken nu!
Is er een medical bij Berrer. Duurt we erg lang

edit : 15-0
Tuurlijk Berrer

Alle SF in Zagreb Hakkuh
En bovenaan in het weekklassement :-({|=
mindlight Wrote:Tsja, op 1 punt na kon Karlo er niet eens iets aan doen, Youzhny was de betere in de tweede fase van de TB.
Maar daarvoor al wel 4 sps missen en het zelf niet uitserveren. En die volley had ie ook gewoon moeten maken.
Dat was dat punt waar ik op doelde inderdaad. En natuurlijk had hij het af kunnen maken, maar good fight van Youzhny!
Dan alles maar op Kohl, want Berlocq loopt ook al te kloten in de 2e set.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:... En die volley had ie ook gewoon moeten maken.

En Youzhny had die passing moeten maken bij 5-4 zodat het helemaal geen 6-4 zou zijn geworden.
Kohl begint sterk, mooi!
Wat een kans voor Youzhny om op 0-30 te komen :|
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:... En die volley had ie ook gewoon moeten maken.

En Youzhny had die passing moeten maken bij 5-4 zodat het helemaal geen 6-4 zou zijn geworden.
En Karlo had een van die 4 sps op 5-3 moeten maken, dan was het helemaal geen TB gewonnen.
En nu een misser van Karlo, 30-30. Kom op Youzhny!
Toch de game, zonde!
mindlight Wrote:Toch de game, zonde!

Dat scorebord loopt ver achter zeg.
Ohhh, ja ik zit de stream te kijken, zitten wel vermakelijke punten bij.
0-30 nu, oppassen!
Ad Wim Wrote:Dan alles maar op Kohl, want Berlocq loopt ook al te kloten in de 2e set.

Ad : ik ben het helemala met je eens. Hup Kohl, hup Berlocq. Must winst om de boel een beetje te repareren. Ik moet ergens compenseren ivm de finale plaats van Gael
0-40 :letitallout:
En de break, zo zonde dit!
Wat een game van Karlo Notworthy

Kohl begint prima.
En de set, ik gooi de stream straks wel weer even aan.
Mijn god, wat goed zeg! En dat na die tik in de 1e set. Nu door!
Uiteindelijk valt het gewoon goed voor Adrianus
Nog niet, Berlocq mist bp.
Maar breakt uiteindelijk toch. Nu geen grappen meer en uitserveren die handel. Op naar de 4 HF in Chili
Speelt Kohl zo goed of is Richard slecht?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26