FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Hup Rufin
Hup Berdych
Hup Gasquet
Hup Nieminen

Hup Monaco
Hup Gil
Hup Berlocq
Hup Chela

Hup Berrer
Hup Youzhny
Hup Dodig
Hup Lacko
Fysio nu op de baan bij Simon - Rufin voor Simon. Wel een leuke pot tot nu toe. Simon leidt met 1-0 in sets door een tb (5) en Rufin in de 2e met 3-2
Allez Rufin!
Allez Simon!
Als hij Monfils maar pakt!
Anders verknalt Simon op 4-4 even 2 bp's :x
Simon is matig zeg. We gaan een 3e set spelen. Haase maakt er niet veel van tot nu toe
Goed, Rufin mag er dan als een baas uitzien, van Simon moet hij afblijven! Allezzzz Simon!
Prima Lacko. Helaas maakt Rufin het niet af voor een mooie quote.
Jij vindt het spel ook al belangrijker dan een Nederlander die een HF van een ATP toernooi kan halen
Wel als het Haase is ja.
Waarom? Als je Haase een beetje kent weet je dat het best een chille gast is, die alleen af en toe zo gek als een deur is. Zowel op als naast de baan... Haase die op een plein in Wit-Rusland naast ons komt staan tijdens de WK-finale en keihard "Anale sex, met dooie dieeeeren" begint te zingen. Priceless
Ik vind het ongelooflijke drol en een van de meest onsympathieke tennissers die Nederland ooit gehad heeft. 1 woord: tennisactueel.nl...
Mwa, het is een zeur, beetje type Murray qua gedrag, het is nooit goed en hij straalt zelden plezier uit. Wel bewonder ik zijn vechtlust, al heeft hij daar geluk dat hij een generatiegenoot van de Bakker is, en het al snel heel wat lijkt.
Eens met Adje.
Ik snap de vergelijking met TA niet. Haase tijdens de Davis Cup is trouwens een hele andere speler dan tijdens toernooien. DC staat ie te schreeuwen, juichen, vol voor punten te gaan en te vechten. Toernooien loopt ie vaak te choken, dat is zonde...
TA?
Tennisactueel. Dat onwijs trieste verhaal dat ie daar toentertijd plaatste.

On topic, Mahut verkloot een 3-0 voorsprong.
En zelfs de hele pot weg, spijtig. Maar hier moet het niet van komen, de pot van de dag begint zo. Go Ivo!
Komaan Berrer, pak die break!
Berrer mis ff een paar bp's ..
Berrer op z'n Haase's.
Karlo mist ook meteen een levensbelangrijk bp.
Ivo toch een break voor, net als Berrer zie ik nu.
Het gaat al niet zoals het moet. Youzhny moet vechten voor zijn eigen serve games pff. Berlocq vergeet afstand te nemen en Monfils...tja dat was een inkoppertje. Hopen dat Berre de meer gekozen Melzer eruit werkt
Berlocq 5-3!
Youz is back!
Berrer gaat nu prima en Ivo is het effe kwijt
Monfils wint, prima.

Berlocq gaat goed, Youzhny komt goed terug en Berrer zie ik graag winnen omdat hij minder gekozen is en in principe makkelijker is voor Youzhny/Karlo. Hoewl dat voordeel vooral belangrijk is wanneer Youzhny wint.
_Tampie Wrote:Monfils wint, prima.

Berlocq gaat goed, Youzhny komt goed terug en Berrer zie ik graag winnen omdat hij minder gekozen is en in principe makkelijker is voor Youzhny/Karlo. Hoewl dat voordeel vooral belangrijk is wanneer Youzhny wint.

Hier kan ik mij helemaal in vinden.
tb, belangrijk. Ivo zwaar favoriet in de tb wmb.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26