FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Ad Wim Wrote:Wtf, Souza mist echt een al op het net op mp :eeeek:

andre-week!
Ad Wim Wrote:Wtf, Souza mist echt een bal op het net op mp :eeeek:

Begin je nu alweer met dat gejank.... Puke
Dit gaat ook meteen om 45 punten en misschien wel 90. Dus hup Joao!
Ik heb de calculator echt heel eerlijk ingevuld en toch word ik 9e, het hoogst van alle forummers. Ik word op de valreep ingelopen door een aantal Berdych managers omdat ik Berdych laat winnen.
Ik snap niet dat ik zo hoog sta, ik laat al mijn halve jongens vroeg sneuvelen.

Ik heb de finales: Berdych def Lopez, Monaco def Bellucci, Baghdatis def Seppi.
Heel eerlijk ingevuld en dan Seppi in de finale..
Jaaaa, lekker begin!
Hé, Souza serveert het uit. =D>
centre court Wrote:Ik heb de calculator echt heel eerlijk ingevuld en toch word ik 9e, het hoogst van alle forummers. Ik word op de valreep ingelopen door een aantal Berdych managers omdat ik Berdych laat winnen.
Ik snap niet dat ik zo hoog sta, ik laat al mijn halve jongens vroeg sneuvelen.

Ik heb de finales: Berdych def Lopez, Monaco def Bellucci, Baghdatis def Seppi.
Seppi zie ik echt nooit in de finale, Lopez eigenlijk ook niet.
Maar op zondag wordt alles overhoop gegooid, het gaat echt om de winnaars deze week. De weekwinnaar heeft vrij zeker 3 winnaars.
Overdune Wrote:Heel eerlijk ingevuld en dan Seppi in de finale..

Daar ben ik vrij zeker van. Hij verliest iig niet van Ljubo, al heb ik die ook, net als Youhzny en Karlo, de enige 2 andere die evt van 'm kunnen winnen.
Waarom verliest hij niet van Ljubo dan? En Karlo indoor in zn eigen stad blaast Seppi natuurlijk van de baan. Ik vond hem behoorlijk goed tegen Federer op de AO.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik heb de calculator echt heel eerlijk ingevuld en toch word ik 9e, het hoogst van alle forummers. Ik word op de valreep ingelopen door een aantal Berdych managers omdat ik Berdych laat winnen.
Ik snap niet dat ik zo hoog sta, ik laat al mijn halve jongens vroeg sneuvelen.

Ik heb de finales: Berdych def Lopez, Monaco def Bellucci, Baghdatis def Seppi.
Seppi zie ik echt nooit in de finale, Lopez eigenlijk ook niet.
Maar op zondag wordt alles overhoop gegooid, het gaat echt om de winnaars deze week. De weekwinnaar heeft vrij zeker 3 winnaars.

Indien Berdych wint kun je met 2 weekwinnaars wellicht nog volstaan. Maar de winnaars in VdM en Zagreb zijn een must.
Wellicht met 147 teams dat je zelfs Berdych er nog bij moet hebben om 1e te worden.
Mooi, degene waarvan ik dacht dat ie goud haalde, Peter Beense, had Volandri.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Weinig gespeeld op de deadline, dus kan wel een leuke week worden. Ik vind het iig erg lastig.
Zoals altijd weer geld zat, maar ook genoeg keuze.

Mooie kans voor je om de koppositie te pakken. Dat is je debuut dan zeker?
Ik sta bovenaan!
Kom op, Giraldo!
Baal nu al van m'n picks, snel vlak voor de deadline aangeschoten ingevuld. En ja, dan zie je een Monaco over het hoofd, maar kies je wel Ruben Ramirez Hidalgo of all sakes en houd je keurig 285 over. Way to go :-"
1e speler er al bijna uit. Sad
Giraldo Dead
bah, toen ik wegging gisteravond was de plek van ramirez hidalgo nog niet bekend...natuurlijk tegen montanes Sad
Matig van Giraldo, maar die is gelukkig wel veel gekozen. Hopelijk ook in de subleague.
Straks echter nog veel belangrijkere potjes.
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:En ook bij mijn scenariocalculator zou je 2e worden, ikzelf 6e, dus ik heb iets niet goed gedaan.

6e als je het invult zoals je zelf denkt Undecided lekker bezig dan ml :wink:
Kun je nagaan als je 9e wordt als je invult hoe je het zelf denkt, met ook Seppi nog in de finale.
Mac Wrote:bah, toen ik wegging gisteravond was de plek van ramirez hidalgo nog niet bekend...natuurlijk tegen montanes Sad
Heb je het onderlinge resultaat al bekeken? :wink:
Ik heb montanes ook...
Wat is er mis met koning Montanes?
whoohooo ergens in de 80, team gistermiddag gemaakt..... nog niemand kwijt
mindlight Wrote:Wat is er mis met koning Montanes?

niks maar en montanes en ramirez hidalgo en monaco is wel erg buursiaans
Ahh zo, ik snap het. Ik was even bang dat hij zich teruggetrokken had, en na het verlies van Giraldo is het wel belangrijk dat de andere held in dat schema wel presteert!
Ik ben helaas niet zo zeker meer van koning Albert. Een paar jaar geleden was ie vaak een van de topfavorieten voor zo'n 250, nu ben ik al blij als ie QF haalt.
SF zou top zijn, meer hoop/verwacht ik ook niet.
Opwarmertjes voor vandaag! Hup Ollie, Marcan en Texeira! 1tje zou al prima zijn!

12.00 Ollie - Kohl
12.00 Berrer - Chiu
12.00 Marcan - Bogo jr
12.30 Nieminen - Texeira
Come on Bogo! Hup Ollie.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26