FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Chardy racet naar 4-0 en ik naar mijn mandje!
Ai, chardy breakt in de 2e set en wordt direct terug gebroken...volgende game mist hij een 0-40... :|

En 2 games later mist chardy nog een 15-40...
Dan mag Monaco het klusje klaren hoop ik.
Montanes is de belangrijkste man, kom op!
Nu erop of eronder in de 3e set! Zet hem op, Monaco!
Monaco door, gelukkig! Smile
Er is nog niks verloren voor Mindlight. Als het gaat zoals ik het ingevuld heb op de scenario calculator, dan eindigt Mindlight ruim eerste.
Ongelofelijk wat een dag. Karlovic die legio kansen verneukt, souza die matchpoint(s) verneukt. Gelukkig maakt chardy het nog een beetje goed
Lekker Chardy! Nu tegen Monaco wel zwaar underdog, maar je weet nooit.
Monfils toernooiwinst en finale voor Youzhny en Chardy plus een finaleplaats Chela indien Kohl finale haalt. Dat zijn de voorwaarden voor een weekwinst voor mij. Redelijke long shot nog, maar niet ondenkbaar. En het hoeft ook niet, top 10 week is al prima, en een beetje winst in het AK is het allerbelangrijkst.
BigBossie68 wordt denk ik de weekwinnaar. Hij heeft in ieder geval een erg goede kans!
Tsja, die pot van Souza kan echt cruciaal worden. Het zou leuk zijn als die MP's ergens online staan, het sloeg echt nergens op. Ik hoop dat hij van zijn "verdiende" geld een tijdlang op vakantie gaat...
boooyaaah gael!
Wow, Monfils zit nog in de race na een set vol eigen fouten.
Ook nog maar eens iemand die een mp mist met een volley. Ach liever nu dan in een week waar het er echt om gaat.
Klasse van Monfils, had wel een beetje geluk.
En nu stond Simon te scheeuwen. Smile
Nu weer.
YES!! Monfils is door.
Allez Gael!
mooi zo de eerste belangrijke overwinning is binnen. Nu Kohlschreiber en Berlocq nog Wink
Eerste set voor Berdych en voor Youzhny, prima!

En natuurlijk Gael Hakkuh maar dat was NID.
Mooie stijging is er deze week mogelijk zo, misschien zelfs nog door naar het podium als het helemaal meezit. Maar dat zal net een brug te ver zijn vermoedelijk.

edit; daar is zelfs toernooiwinst van Chardy voor nodig, dat gaat hem niet worden.
Voor goud in de subleague is de opdracht vrij eenvoudig; ML voorbij komen dus moeten Berrer en Kohl er in SF uit en moet Chela of Chardy finale halen. Chela underdog bij de bookies. Dat zal wel op basis van zijn matige pot van gisteren zijn. Maar even een klein wedje zetten.
Hopeloos deze week. Volgende keer wat meer de tijd voor nemen, zodat ik bijvoorbeeld Monaco niet oversla.
Wel pech met Simon 1 MP niet benut tegen La Monf, en Karlovic die 7-6 derde set van Youzhny verliest... Maar goed, dat is tennis.
Nu nog Baghdatis door en mijn verdediging van de nummer-1 positie is geslaagd.
Prima weekje zo, jammer dat Tampie me voor blijft doordat Souza vergat te winnen van Chela. Maar kleine kans op een medaille nog.
Berdych en Youzhny Hakkuh

5 finalisten, alleen Berdych niet.
_Tampie Wrote:Monfils toernooiwinst en finale voor Youzhny en Chardy plus een finaleplaats Chela indien Kohl finale haalt. Dat zijn de voorwaarden voor een weekwinst voor mij. Redelijke long shot nog, maar niet ondenkbaar. En het hoeft ook niet, top 10 week is al prima, en een beetje winst in het AK is het allerbelangrijkst.

Nu dus nog Monfils def. Berdych en Chardy def. Monaco voor de weekwinst. Beide against the odds.
EB Sports Wrote:Nu nog Baghdatis door en mijn verdediging van de nummer-1 positie is geslaagd.

Lacko pakt de eerste set! Ook CC zonder Lacko, zou wel lekker zijn om die 60 puntjes even te pakken. En het lijkt me voor Youzhny een makkelijkere prooi.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26