FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
_Tampie Wrote:Ok, dacht wel dat je zoiets bedoelde. In de top 12 alleen bij Kuiper geen Berlocq. Dan heb ik liever een Bellucci door zodat het schema helemaal groen kleurt, heeeeerlijk is dat. Maar om jezelf te troosten heb je een strohalm nodig natuurlijk, en dan is de opportunity voor Berlocq wel ok.
Haha, 'om mezelf te troosten', grapjas.
Mathieu, mooie speler. Allez!
Tuurlijk Jarkko, mooie speler!
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ok, dacht wel dat je zoiets bedoelde. In de top 12 alleen bij Kuiper geen Berlocq. Dan heb ik liever een Bellucci door zodat het schema helemaal groen kleurt, heeeeerlijk is dat. Maar om jezelf te troosten heb je een strohalm nodig natuurlijk, en dan is de opportunity voor Berlocq wel ok.
Haha, 'om mezelf te troosten', grapjas.

Noem het zo je wilt, je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Het glas half vol lullen ipv half leeg, elk nadeel hep ze voordeel, aan het eind van de tunnel toch het licht zien.

Mathieu verliest tb 1e, jammer. Ik zie hem geen 3-setter winnen.
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ok, dacht wel dat je zoiets bedoelde. In de top 12 alleen bij Kuiper geen Berlocq. Dan heb ik liever een Bellucci door zodat het schema helemaal groen kleurt, heeeeerlijk is dat. Maar om jezelf te troosten heb je een strohalm nodig natuurlijk, en dan is de opportunity voor Berlocq wel ok.
Haha, 'om mezelf te troosten', grapjas.

Noem het zo je wilt, je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Het glas half vol lullen ipv half leeg, elk nadeel hep ze voordeel, aan het eind van de tunnel toch het licht zien.

Mathieu verliest tb 1e, jammer. Ik zie hem geen 3-setter winnen.
Ik begrijp idd heel goed wat je bedoelt. Elke week komen er wel zulke opmerkingen, hillarisch.

Ga jij het maar lekker balen dat niet alles groen kleurt [gay]
Ik vind het belangrijker dat 9 man in de top 27 (die allemaal wel Bellucci hebben) geen Berlocq heeft.
Karlo prima. Dat wordt dé wedstrijd morgen. Winnaar daarvan haalt de finale en wint wellicht het toernooi. Als Karlo dat wint, kan m'n week nog leuk worden.
Wint Youzhny dat, wordt het matig en waarsch schade beperken.
Ik neem toch aan dat Karlo dat gaat winnen.

Souza ook begonnen, hup!
Meteen de break voor Souza. :razz:
Overdune Wrote:Ik neem toch aan dat Karlo dat gaat winnen.

Souza ook begonnen, hup!
Op basis waarvan? Ik denk 50-50, kan echt alle kanten op voor mij.
Karlo breakt vandaag 4x dus is wel in vorm, maar Youzhny wint ook simpel.

Denk dat bij de bookies Youzhny (licht) favoriet is.
Overdune Wrote:Ik neem toch aan dat Karlo dat gaat winnen.

Souza ook begonnen, hup!

H2H 2-0 voor Youzhny, 5-1 in sets. Moet goed komen!
Youzhny niet echt in vorm, Karlo wel redelijk van wat ik gezien heb op de AO. Bovendien speelt hij in zijn thuisstad wat zeker in die regionen een voordeel is. Maar Youzhny kan ook zomaar winnen idd. Voor FTM MOET Karlo winnen!
Prima Jarkko. Exit tegen Monfils, maar heb ik iig nog een back-up bij een offday van de clown.
Hup, en *3-0 voor Souza. Hakkuh
En bp voor *5-0, kan me niet voorstellen dat Gonzo volledig fit is.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ok, dacht wel dat je zoiets bedoelde. In de top 12 alleen bij Kuiper geen Berlocq. Dan heb ik liever een Bellucci door zodat het schema helemaal groen kleurt, heeeeerlijk is dat. Maar om jezelf te troosten heb je een strohalm nodig natuurlijk, en dan is de opportunity voor Berlocq wel ok.
Haha, 'om mezelf te troosten', grapjas.

Noem het zo je wilt, je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Het glas half vol lullen ipv half leeg, elk nadeel hep ze voordeel, aan het eind van de tunnel toch het licht zien.

Mathieu verliest tb 1e, jammer. Ik zie hem geen 3-setter winnen.
Ik begrijp idd heel goed wat je bedoelt. Elke week komen er wel zulke opmerkingen, hillarisch.

Ga jij het maar lekker balen dat niet alles groen kleurt [gay]
Ik vind het belangrijker dat 9 man in de top 27 (die allemaal wel Bellucci hebben) geen Berlocq heeft.

Blijkbaar voel je je aangevallen (wat niet nodig is)? Beetje hilariteit kan geen kwaad natuurlijk, zuurpruimen hebben we genoeg op dit forum.
Overdune Wrote:En bp voor *5-0, kan me niet voorstellen dat Gonzo volledig fit is.

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, hij wilde in Vina del Mar waarschijnlijk toch wel wat risico nemen. Kan beter opgeven nu, om niet teveel schade op te lopen, maar dat zie ik hem niet doen.
Idd, Gonzo was min of meer een walk-over. Daarom vind ik de keuze voor Souza wel mooi. En Chela moet eerst nog maar eens van Zeballos zien te winnen, dus kan zomaar 90 punten zijn. En zelfs meer.
En dan wint Gonzo alsnog de game en komt hij meteen op 15-40 op de service van Souza. :roll:
En deuce, kom op. Je weet het nooit met die rare Gonzo en dat fanatieke thuispubliek erachter.
Hmm, Kohl wel heel dik de underdog morgen. Toch geloof ik wel in een stuntje.
Weer bp overleefd, kom op Joao!
Bp #4..
Goed zo, hopelijk was dit de laatste stuiptrekking van Gonzo.
Gonzo niet geblesseerd maar mist elke vorm van ritme. Het gebrek aan wedstrijdritme spat er van af. Souza is te fit om dit te verliezen.
Ik moet het nog zien cc, het gaat nu toch met hangen en wurgen. Ik kijk trouwens niet, jij wel denk ik?
Als Gonzo fit is dan kan hij het nog keren. Hij is dan natuurlijk 10x beter dan Souza.

@Ad, 70/30 geven de bookies ten faveure van Gasquet, lijkt me redelijk toch? Niet zo heel kansloos voor Kohl. Dan lijken de high French seeds toch hun SF spot allemaal te gaan halen, want Monfils en Simon zijn ook wel vrij dik favoriet. Maar uiteraard zal er minimaal 1 zich laten verrassen. Rufin met quote 5 is wellicht een aantrekkelijke tegen überdrol Simon.
Souza verliest de game, maar heeft nu twee sp's op de service van Gonzo. Rare pot!
Toch de set, nu door aub.
Even op Gonzo ingeschakeld, met name zijn dropshots missen nog de juiste lengte :wink: .
Toch wel weer genieten hoor van die mokerslagen van Gonzo =P~
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26