FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Ik schakel ook in bij 1-1. Direct een passing en 2 fantastische backhand winners en de break is daar! Heerlijk om te zien inderdaad Smile
En de break voor Gonzo, hij heeft het weer te pakken. Paar prachtige backhands zeg!
_Tampie Wrote:Even op Gonzo ingeschakeld, met name zijn dropshots missen nog de juiste lengte :wink: .

En hoppa, metertje voor de baseline een bal in 1x voor de stuit dropshotten. Niets mis mee!
We've got a different player on our hands; zegt de commentator. Niets gezien van de eerste set, maar kan me er wat bij voorstellen!
Gonzo zou wel in zijn gezicht alleen al een halve kilo aan kunnen afvallen zeg. Het ziet er nog niet heel afgetraind uit zeg maar.
Ad Wim Wrote:Idd, Gonzo was min of meer een walk-over...

Beetje meer respect voor Gonzo graag.
Even een dramatisch gamepje tussendoor.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Idd, Gonzo was min of meer een walk-over...

Beetje meer respect voor Gonzo graag.
Niks met respect te maken.

Ik heb ook respect voor Nadal, maar voor Djokovic is ie een walk-over.
5 sets nodig hebben voor een walkover, dan zal Djokovic wel niet zoveel voorstellen.
Even een fysieke meltdown bij *4-1, bij *4-5 pakt Gonzo het weer op en nu tb.
En weer die heerlijke enkelhandige backhand voor de eerste mb.
Die paar extra gamepjes had ie nodig voor het ritme. Die games kun je dan beter zo aan het einde van de set verliezen dan aan het begin van de 3e.
Die Souza is inderdaad een dermate beperkte speler dat Gonzo hem als speelbal gebruikt om zijn ritme op te doen. Duidelijk zichtbaar in deze tb, waarin hij een tandje bijschakelt.

edit; maar voor extra ritme laat hij Souza ook in de tb langszij komen.
Dubbelhandig had je die backhand gewoon netjes langs het lijntje kunnen leggen Gonzo. Toch een beperking dat enkelhandige.
Pfff mijn stream is van een zodanig beperkte kwaliteit dat ik aan de lichaamstaal van spelers moet zien wie het punt maakte (lijnen en scorebord is niet goed waarneembaar).
En dan stopt de stream ermee bij 6-6 en is mijn geluksfactor voor Gonzo weg en verliest hij de tiebreak. Met de stream had ie hem zeker gewonnen!
En dan valt de stream weg en komt hij terug terwijl Gonzo wordt geïnterviewd. Ik neem aan dat hij morgen een andere afspraak heeft en zodoende de partij heeft laten lopen.
Souza NID natuurlijk. Hakkuh
Het valt mij hop dat hier een enorme gloryhunter op het forum is
Ik ben bang dat je niet op mij doelt, dus dan zijn er sowieso 2! Hakkuh
In Vina nog even de 20 punten van Andujar en Bellucci verwijderd, waar ze geen recht op hadden.
Nee jij bent het niet Tamp
Ik denk ook niet dat je op mij doelt.
Cruciale dag vandaag, hup!
Nee jij ook niet want jij treurt ook regelmatig
Genomico Wrote:En dan stopt de stream ermee bij 6-6 en is mijn geluksfactor voor Gonzo weg en verliest hij de tiebreak. Met de stream had ie hem zeker gewonnen!

:angry:
Ik gok dat Overdune wordt bedoeld. Ik kan er niet over oordelen, geen idee of Overdune vaker post als hij goed runt. Maar naar mijn mening is er niks mis met een flinke portie gloryhunten. Ik ben dan ook voor Ajax (alleen als het goed gaat, dus momenteel niet zo fanatiek :wink: ).
Montpellier:
1300 Rufin-Simon (hup Rufin maar simon in 2)
1430 Berdych-Mahut (hup mahut maar berdych in 2)
1600 Nieminen-Monfils (hup nieminen maar gael in 2)
1900 Gasquet-Kohlschreiber (hup kohlschreiber maar gasquet in 2)

Zagreb
1445 Haase-Lacko (hup nederland, lacko in 3)
1700 Berrer-Melzer (hup berrer, maar melzer in 2)
1745 Youzhny-Karlovic (hup beiden ivo met LTM ik zeg ivo in 3)
1915 Bahgdatis-Dodig (hup marcos, bagh in 2)

Vina del Mar
1800 Berlocq-Del Bonis (hup charly, charly in 3)
2000 Souza-Chela (hup chela, chela in 2)
2200 Gil-Chardy (hup gil maar chardy in 2)
0045 Monaco-Montanes (hup pico, pico in 2)
Met je voorspelling kan ik wel meegaan, en op Youzhny en natuurlijk Haase na is het ook waar ik op hoop.
Hup Simon.
Hup Mahut
Hup Gasquet
Hup Nieminen.

Hup Monaco
Hup Gil
Hup Berlocq
Hup Chela!

Hup Melzer
Hup Karlo
Hup Baghdatis
Hup Haase

Als die 12 winnen, vind ik het best :wink:
Prima Jansoe! Dan is de week save!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26