FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Gaat voor jou voorlopig de goede kant op Tamp! Ik ben afhankelijk van Vina, en die Souza pot wordt steeds vervelender.
Lekker Lacko, must-pick! Nu morgen ook Youzhny pakken.
Weg 1e plaats, dan maar 2e, maar dan moet Youzhny wel het toernooi winnen.
Geen bijzondere week (niets verrassends gebeurd op Chardy/Lacko na), maar mooi om te zien dat ik zo langzamerhand steeds meer omhoog kruip en het gat naar de nummer 1 kleiner wordt. Al is Tampie voor mij de te kloppen man (even kijken of hij met de druk om kan gaan :wink: ) en die loopt weer wat uit. Maar goed, top 20 inmiddels al :Big Grin
Genomico Wrote:Geen bijzondere week (niets verrassends gebeurd op Chardy/Lacko na), maar mooi om te zien dat ik zo langzamerhand steeds meer omhoog kruip en het gat naar de nummer 1 kleiner wordt. Al is Tampie voor mij de te kloppen man (even kijken of hij met de druk om kan gaan :wink: ) en die loopt weer wat uit. Maar goed, top 20 inmiddels al :Big Grin
Ligt eraan wie je als nummer 1 ziet. Volgens mij sta je op mij nog 5 punten achter momenteel deze week. En op EB loop je 20 punten in.
Inderdaad, dat gat wordt flink kleiner!
Gat was 625 punten en is nu 561, dus prima op schema.

Edit: Glas is halfvol hè. Behalve als je een nieuw rondje gaat halen, dan heb ik hem bijna leeg.
Ik had de wedstrijd monfils - simon opgenomen.
Geweldige wedstrijd.

Monfils die door zijn enkel gaat, simon die mp mist en het 1e punt van de laatste game zal het punt van 2012 worden! Bizar!

Je moet het zien om te geloven!
*3-2 Berlocq, 5 breaks, stelletje wijven Smile
6-3 met 8 breaks
Alle dropshots van Berlocq die ik heb gezien, slagen... Een stuk of 6 zeker al. En hij speelt stukken beter dan Monaco gisteren, dus dat kan wat worden mocht hij de finale halen. Hup!
buurs Wrote:Ik had de wedstrijd monfils - simon opgenomen.
Geweldige wedstrijd.

Monfils die door zijn enkel gaat, simon die mp mist en het 1e punt van de laatste game zal het punt van 2012 worden! Bizar!

Je moet het zien om te geloven!

Hoevaak wordt er in jouw optiek een punt van het jaar gemaakt dan?
En dan gaat Chela de 2e set vrij eenvoudig winnen. Heb de 1e set gezien, maar dat had ik toch niet verwacht.
Zelfde hier Haggie. 2e set niet gezien en schakel in op *5-2 40-40. Hup Berlocq!

Edit: En hoppa, 5-3.

Edit 2: En weer zo'n geweldige dropshot. Dat is gewoon weer de Berlocq van de 1e set. 6 punten op rij :Big Grin 5-4.
IJzersterk van Berlocq. Monaco moet van hele goede huize komen wil hij deze Berlocq verslaan.
Dan moet hij natuurlijk eerst Chardy verslaan. Maar hij is inmiddels halverwege helaas. Met 6-1 maar liefst, deze Monaco gaat gewoon het toernooi winnen hoor. Dan moet Monfils in Montpellier winnen morgen anders mis ik zelfs overall alle eremetaal. Ik denk dat goud + zilver daar dit jaar al zeer waardevol kan zijn.
Monaco gaat uitstekend, keurig, dan komt dat goud weer iets dichterbij. Vina maakt me dan weinig uit, morgen moeten vooral Youzhny en Monfils zien te winnen.
Wow, Monaco onwijs aan het choken. Van 6-1 4-0 naar 4-4 in de 2e set door dubbele fouten en onbegrijpelijke missers.
En ook bij *5-4 moest Monaco nog een 0-40 wegwerken, maar hij wint de partij wel. Maar zo overtuigend hij was in de 1e 15 games, zo slecht was hij de laatste 6.

@Tampie: Het medailleklassement? Lekker belangrijk. Dat is voor diegene die niet constant genoeg zijn om hoog in het eindklassement te eindigen Wink Dus richt jij je nu maar op dat algemeen klassement.
1 winnaar binnen, mooi.
Van plaats 30 naar minimaal plaats 16 morgen (14e is ook nog mogelijk).
Berlocq, Lacko en Monfils vandaag svp!
Genomico Wrote:@Tampie: Het medailleklassement? Lekker belangrijk. Dat is voor diegene die niet constant genoeg zijn om hoog in het eindklassement te eindigen Wink Dus richt jij je nu maar op dat algemeen klassement.

Klopt, MK is in de verste verte niet zo belangrijk als het AK. Jammer dat Monaco zijn choke niet goed genoeg doortrok. Feli ML!
Het MK is voor mensen zoals ik, derhalve dank Tampie!
buurs Wrote:Ik had de wedstrijd monfils - simon opgenomen.
Geweldige wedstrijd.

Monfils die door zijn enkel gaat, simon die mp mist en het 1e punt van de laatste game zal het punt van 2012 worden! Bizar!

Je moet het zien om te geloven!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=9bN2LkNVBpw">http://www.youtube.com/watch?v=9bN2LkNVBpw</a><!-- m -->
Op 2:08, wel leuk maar niet superspeciaal toch?
Nu ik het op de pc zie, vind ik hem minder dan in 1e instantie op tv.
Toch is het een erg spectaculair punt!
Slaat Monfils hem tussen zijn benen door?
Genomico Wrote:Slaat Monfils hem tussen zijn benen door?

nee, hij glijdt uit en ligt op de grond.
toch haalt hij het dropshot, terwijl hij 3 meter achter de baseline ligt.
op tv is het allemaal veel duidelijker en daardoor vond ik het punt ook veel spectaculairder.
Klasse Berdych =D> ...dat chauvinistische Franse publiek ook haha..oei wat was het stil toen clownfils die cruciale dubbelfout op breakpoint tegen sloeg Undecided
Alsof dat in Nederland anders zou zijn :wink: (al heb ik zelf weinig met chauvinisme. Edit: nou jah, bij individuele sporten)
Verschillen zijn allemaal niet zo groot deze week, al verliest een aantal gebruikelijke topmanagers heel veel punten op de weektop.
Vervelend dat ik dankzij 1 misser (Youzhny) een matige week heb.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26