FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Berlocq wordt uiteraard gebroken bij het uitserveren van de set; graveltennis in optima forma.
2 minibreaks meteen in tb Youz-Karlo.
_Tampie Wrote:Berlocq wordt uiteraard gebroken bij het uitserveren van de set; graveltennis in optima forma.

Huh? 6-3 toch gewoon?
4 minibreaks al. Berlocq wint 1e set.
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:Berlocq wordt uiteraard gebroken bij het uitserveren van de set; graveltennis in optima forma.

Huh? 6-3 toch gewoon?

Sorry, buursiaans uitglijdertje, het stond 15-40 en was dus een 'voorspelling' :wink: . Het trekt het netjes recht!
1 Buurs/Stille is wmb genoeg Wink
Niet echt een dr. Ivo tiebreak.... Maak er gebruik van Youzhny! Zo belangrijk!
Melzer is het helemaal kwijt, dubbele break Berrer. Die heb ik echt geen seconde overwogen, maar kan indoor geloof ik wel wat (jullie held in Rotterdam toch?)
Ivo met 1 mb gaat voor de set serveren **5-4
Karlo is idd gewoon beter in de rally over het algemeen. Youzhny speelt veel te voorzichtig.
WTF!? Zoveelste minibreak. 6-5 karlo.
Dat is NID 5-7 dus.
Nu wel een goed punt van Youzhny!
Karlo slaat bij 6-4 een makkelijke volley in het net en een minuut later is het 6-6.
Dit ga je toch niet menen in de pot van de week?
Schitterende TB met alleen op het 2e punt een UE. Voor de rest mooie winners/volleys op het SP na
Nee toch niet, 6-6. Brainfart Youzhny houd het hoofd koel.
Ik vind het ook een mooie TB inderdaad, leuke punten!
_Tampie Wrote:Melzer is het helemaal kwijt, dubbele break Berrer. Die heb ik echt geen seconde overwogen, maar kan indoor geloof ik wel wat (jullie held in Rotterdam toch?)
Ik dacht, Ljubicic is niet in vorm, dus wie weet kan Berrer 45 punten halen. Nu staat ie zelfs bijna op 90, dat had ik ook niet verwacht.
We gaan gewoon door: 8-8!
Atlanta Wrote:
_Tampie Wrote:Melzer is het helemaal kwijt, dubbele break Berrer. Die heb ik echt geen seconde overwogen, maar kan indoor geloof ik wel wat (jullie held in Rotterdam toch?)
Ik dacht, Ljubicic is niet in vorm, dus wie weet kan Berrer 45 punten halen. Nu staat ie zelfs bijna op 90, dat had ik ook niet verwacht.

Berrer is een koning!
Atlanta Wrote:
_Tampie Wrote:Melzer is het helemaal kwijt, dubbele break Berrer. Die heb ik echt geen seconde overwogen, maar kan indoor geloof ik wel wat (jullie held in Rotterdam toch?)
Ik dacht, Ljubicic is niet in vorm, dus wie weet kan Berrer 45 punten halen. Nu staat ie zelfs bijna op 90, dat had ik ook niet verwacht.

Berrer ís indoor, maar dan nog had ik dit niet verwacht.
mindlight Wrote:
Atlanta Wrote:
_Tampie Wrote:Melzer is het helemaal kwijt, dubbele break Berrer. Die heb ik echt geen seconde overwogen, maar kan indoor geloof ik wel wat (jullie held in Rotterdam toch?)
Ik dacht, Ljubicic is niet in vorm, dus wie weet kan Berrer 45 punten halen. Nu staat ie zelfs bijna op 90, dat had ik ook niet verwacht.

Berrer is een koning!
Zijn de scheermessen uitverkocht in Zagreb?
Haha wat een *buursmode* kanonskogels van die Karlo.
Kom eens op Berrer!
Juist Youzhny!
Davai !!!
Youz pakt 'm, davai!
Charly heeft de break ook al in de 2e set. Nu jij nog Berrer. De volgende game is voor jou!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26