FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Gil levert ook weer een break in. Nog wel steeds 3-1 in de derde set, maar goed...
Lekker Baghdatis Icon_evil 3-0 voor en nu 5-4 en een break achter Icon_evil
Die Baghdatis is zo fucking slecht. Verliest gewoon even 4 games op rij tegen fucking Rosol.
Berlocq is in ieder geval door. Dat maakt de score voor ronde 2 momenteel 13 uit 14. 3 zijn er nog bezig, Baghdatis, Gil en Gicquel
5 op rij zelfs, mijn god.

Alles gaat nu even kut. Maximo mist net bp en wordt nu zelf gebroken.
Ad Wim Wrote:5 op rij zelfs, mijn god.

Alles gaat nu even kut. Maximo mist net bp en wordt nu zelf gebroken.

6 games op rij nu. En meteen weer de break.
en breakt op love terug...raar mannetje blijft t toch
Dutra is ook raar bezig, 40-0 voor naar BP tegen
Maximo mist weer bp, Gicquel terug gebroken.
Mist weer BP ja maar 5 uit 7 is gewoon een goed gem. 3 uit 12 voor Dutra. Als er eentje de zege op mag eisen..
Nou Gil uiteindelijk toch door. Zonde dat er 3 sets voor nodig waren, maar goed. Door is door...
ai, Dutra mist een bp voor 5*-2...de deksel
Kom op Buurs, heb vertrouwen! 5-3* nu, 1 nog!
nu 2 mp op rij gemist en dan mag zo'n prutser nu nog voor de partij gaan serveren...
Gicquel, Dead
Gicquel is en blijft een arrogante ouwe lul die niet kan tennissen, soort Clement zeg maar.
Kut Gicquel!
En mist nu ook 2 MP op de serve van Gonzalez. Maak het eens af joh!
buurs Wrote:nu 2 mp op rij gemist en dan mag zo'n prutser nu nog voor de partij gaan serveren...

Daar durf ik echt niet naar te kijken zometeen. Over 5 min kijk ik wel even of ie 'm gepakt heeft.
Maximo er ook nog af, tering.
Dan alles maar op Montanes.
het is over, cc Notworthy
Juist Rogerio. Dacht effe dat ie ging choken. Niet zo gek als ja voornaam bijna Roger is
Ad heeft geen eens Maximo. Je bent pas 2 man kwijt dus je hoeft niet te jammeren
8-0 Zeballos. Die zal Chela wel pakken.
Stille Wrote:Ad heeft geen eens Maximo. Je bent pas 2 man kwijt dus je hoeft niet te jammeren
Hij heeft ook geen Dutra Silva.
RRH slaat alleen maar df...ga aub onderhands serveren! :8:
Hoe heeft hij in vredesnaam de kwalificatie gehaald?
Bp Chardy, allez!
Hakkuh
Setje Chardy =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26