FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Souza, hoeveel kansen heb je nodig?! Icon_evil
Jammer van Gasquet. Van mij mag Berdych wel in de finale. Kan de managers buiten de top 10 wat dichterbij komen.
eindelijk de game, nu even breakie!
Weer 2 SP gemist cry
Nummer 10 is raak Hakkuh
Jaa, Souza 1e set!!
yesss eindelijk
en boooyaaah baghdatis!
Baghdatis break voor, laat dat dan maar de pot zijn die "fout" gaat.
Wat een pisweek wordt dit zo langzamerhand weer! Alleen met 3 winnaars kan ik de schade beperken!

Of......gaat montanes nog stunten!?!?!? :lol:
Chela wordt een keer wakker.
Haggie Wrote:Wat een pisweek wordt dit zo langzamerhand weer! Alleen met 3 winnaars kan ik de schade beperken!

Of......gaat montanes nog stunten!?!?!? :lol:

Vandaar dat je minder op het forum aanwezg bent Undecided
Muuuuuuuuuuuuuuuuu Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
IK heb het idee dat Chela-Souza ergens rond 2315 afgelopen is. Dan nog een zeer belangrijke partij Gil-Chardy
baghdatis verkloot het weer lekker
Dankzij die nieuwe statistiekpagina zie ik dat Chela het meest gekozen is in de FTM league. Hup Souza!
Souza mist MP op eigen service..
Wat een gefaal bij Souza, geeft zomaar punt weg op 6-6
En weer zomaar uit, als ik zonder stand zou kijken zou ik zeggen dat Souza loopt te fixen.
souza idd ook een choker
mindlight Wrote:En weer zomaar uit, als ik zonder stand zou kijken zou ik zeggen dat Souza loopt te fixen.

Ik heb precies hetzelfde. Kwam zo makkelijk z'n servicegames door, verneukt twee mp's en verliest dan de set. Het ziet er van beide kanten ook zo enorm laks uit.
nou marcos, nu dan
Scholten! Wrote:
mindlight Wrote:En weer zomaar uit, als ik zonder stand zou kijken zou ik zeggen dat Souza loopt te fixen.

Ik heb precies hetzelfde. Kwam zo makkelijk z'n servicegames door, verneukt twee mp's en verliest dan de set. Het ziet er van beide kanten ook zo enorm laks uit.

Inderdaad! Maar dit geintje kan me wel de weekwinst kosten, enorm frustrerend!
Gelukkig voor velen doet Chela wat hij hoort te doen.
Chela gaat er nu overheen, terwijl hij bijna 2 sets niets te vertellen had.
2 breaks achter elkaar en Chela mag zo dadelijk voor de wedstrijd serveren.
Het is niet om aan te zien dit...
Stille Wrote:IK heb het idee dat Chela-Souza ergens rond 2315 afgelopen is. Dan nog een zeer belangrijke partij Gil-Chardy
haha op de minuut af was het 2315 klaar
Stille Wrote:
Stille Wrote:IK heb het idee dat Chela-Souza ergens rond 2315 afgelopen is. Dan nog een zeer belangrijke partij Gil-Chardy
haha op de minuut af was het 2315 klaar

Undecided Nostradamus aan zet. Nu Chardy, maar ik ga het einde niet meemaken.

Verder een dag met uitstekende uitslagen, alleen Kohl is jammer maar een goede keuze en mag wel beloond worden (maar met max 90 punten, het is mooi geweest). Monfils naar de 250! Monfils en Youzhny moeten de week zeer goed maken, Chardy kan het een topweek maken.
Gelijk de break voor Chardy, gaat helemaal goed komen. Ook gelijk weer kansen op de tweede service game van Gil.
Opmerkelijke keuze wel, Chardy; lang over getwijfeld ook. Maar hij kan natuurlijk beter dan dat zijn positie doet vermoeden (en dus goede prijs/kwaliteit verhouding) en dat is in die crapshoot in Vina wel meegenomen. Geen speler met een voorkeur voor gravel volgens mij, daarom had ik hem eigenlijk links moeten laten liggen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26