FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Ad Wim Wrote:Ik vind Gasquet een prachtige speler die ik graag zie doorbreken, maar ik denk toch dat hij weinig kans gaat hebben tegen Canas. Op fysiek legt hij het gewoon af in een GS.
heb hem wel gekozen bij tm...echt heel erg veel talent....hoop dat hij in parijs tot het uiterste gaat
Ferrer ook lekker een setje getraind.

Moya gaat aan de vijfde set beginnen.
Ad Wim Wrote:Ferrer ook lekker een setje getraind.

Moya gaat aan de vijfde set beginnen.
das lekker voor david..die gaat ver komen

moya 5-1 volgens scorebord
Ja oke, maar bijna 5e set dus.

Gasquet heeft het bijzonder lastig met Vliegen.
nog een weinig boeinde wedstrijd. gasquet gaat met gemak winnen
kooltje Wrote:nog een weinig boeinde wedstrijd. gasquet gaat met gemak winnen
Daar lijkt het niet op, Kolemans...
kooltje Wrote:nog een weinig boeinde wedstrijd. gasquet gaat met gemak winnen
nee hoor..vliegen pakt de set...ongelofelijk richard waar jij mee bezig bent...er moet wat peper in je reet
Moya pakt meteen de break in de vijfde. Hup Carlos, dan moet jij dat deel maar winnen nu Berdych daar weg is.
Moya naar 4-0, Canas breakt terug en Vliegen 15-40 :razz:
Moya 6-0 =D>

Gasquet is slecht nu, Vliegen stukken beter maar vergeet te breaken.
En Vliegen pakt ook de tweede set Hakkuh

Canas bezig aan een zakelijke overwinning.

Davy 4-1 achter en Starace meteen de break :razz:
gasquet is dramatisch...hij verdient echt helemaal niks. zoveel kwaliteit en er af gaan tegen een matige belg.
gasquet blijft maar fouten maken..vooral aan het net.
safin er uit lekker...gasquet eruit ongelofelijk klote.
Gasquet inderdaad slecht, maar Vliegen is vandaag geen matige Belg, hij is echt goed!
Ad Wim Wrote:Gasquet inderdaad slecht, maar Vliegen is vandaag geen matige Belg, hij is echt goed!
ga nou toch weg...gasquet blijft backhands cross slaan terwijl rechtdoor helemaal vrij is.
vliegen slaat elke game twee rare ballen...
en dan ook nog dit geluk
lach niet gasquet!!
davydenko en koubek komen terug van achterstand
Vliegen is gewoon echt goed, snap niet dat je dat niet ziet. Hoe hij net die break ging halen in de derde, was heel knap. Hij slaat ook nauwelijks UEs. Of wil je niet alleen mij, maar ook Jan Siemerink en Jan Roelfs tegenspreken?

Hij verkloot nu wel meteen die break #-o
monaco begonnen..maak me weer vrolijk
Melzer-Monaco begonnen, hup Jurgen!
Hij mist wel meteen een 0-40 Icon_evil

Starace en Vliegen gaan lekker.
En Monaco breakt nu natuurlijk wel meteen op zijn 1e bp, terwijl hij net 0-40 had #-o

Vliegen lijkt wel de genadeklap toegediend te hebben.
starace en monaco goed begonnen
gasquet blijft vliegen in de kaart spelen met veel half court ballen.
moet je kijken waar ik voor gegaan ben..wat een laffe speler...dubbele break voor vliegen in de derde
Vliegen en Starace =D>

Hoor je het nou, Kolemans, van Jante Siemerink: eigen verdienste!

Melzer begint dramatisch Icon_evil
Ad Wim Wrote:Vliegen en Starace =D>

Hoor je het nou, Kolemans, van Jante Siemerink: eigen verdienste!

Melzer begint dramatisch Icon_evil
3-1 is nou niet echt dramatisch...
dramatisch is al je troef er na de tweede ronde uitvliegt
Gasquet had kansen in de eerste set. Daarna is Vliegen gewoon een klasse beter geweest, echt fantastisch gespeeld. Klasse Kristof =D>

Melzer mist maar weer eens een bp :letitallout:
[quote="Ad Wim"]Gasquet had kansen in de eerste set. Daarna is Vliegen gewoon een klasse beter geweest, echt fantastisch gespeeld. Klasse Kristof =D>

[quote]inderdaad...gasquet heeft vliegen volledig in het zadel geholpen met die eerste set.

verdiende overwinning...nou maar hopen dat hij ver komt..maar kan het me niet voostellen
De belangrijke vraag is: gaat Starace een redelijke kans maken tegen Federer?
Ad Wim Wrote:De belangrijke vraag is: gaat Starace een redelijke kans maken tegen Federer?
ik denk van niet berlocq natuurlijk geen vergelijking...

almagro ook begonnen
Berlocq geen vergelijking, maar de vorm van Starace wel. Ik denk ook niet dat hij wint, maar Federer moet geen slechte dag hebben...
Monaco trouwens duidelijk beter, mooi kut want dat deel ligt nu wel open met Gonzo exit.

Nu trouwens Monfils-Chela, moet ik voor die ellendige Monfils gaan juichen :|
das waar...starace altijd met een zeer constant hoog service percentage...misschien als het zo gaat regenen en federer het druk krijgt.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41