FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Ad Wim Wrote:Lekker Willy! Op naar die halve finale!

Waar ie voor de 3e keer dit jaar mag gaan winnen van Federer :razz:
Graag!

En dan voor de eerste keer van Rafa :razz:
Ad Wim Wrote:Hij miste net op 4-3 al 2 bp's, hij is duidelijk beter. Jammer dat we het niet kunnen zien...

Aan de statistieken te zien is het enige verschil dat Monaco tot nu toe 3 keer zoveel onnodige fouten maakt. Als dat verbetert kan het nog spannend worden.
De break voor Monaco, maar Canas herstelt meteen, 1-1.
Canas op de Belg
=D>
En de break met een fantastisch punt =D>
..en meteen live een geniaal punt meegepakt! Canas Notworthy
Ik heb t al eens gezegd, maar t wordt net bevestigd: na RG mag Puerta weer spelen.
Overdune Wrote:Ik heb t al eens gezegd, maar t wordt net bevestigd: na RG mag Puerta weer spelen.
Dat wordt geen noemenswaardige comeback. Die gaat niet eens de top 50 halen, misschien wel niet eens de top 100.
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Ik heb t al eens gezegd, maar t wordt net bevestigd: na RG mag Puerta weer spelen.
Dat wordt geen noemenswaardige comeback. Die gaat niet eens de top 50 halen, misschien wel niet eens de top 100.

Zou kunnen, je weet t nooit. Iig leuk om z'n forehand weer te zien. =P~
Dit zijn nou van die partijen waarom ik graveltennis zo fantastisch vind om naar te kijken =P~

Bye bye Monaco, je hebt al veel te veel punten gehaald.
Stel de finale wordt Canas-Nadal, die partij gaat nooit eindigen! :razz: Ze halen allebei werkelijk alles terug.
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij miste net op 4-3 al 2 bp's, hij is duidelijk beter. Jammer dat we het niet kunnen zien...

Aan de statistieken te zien is het enige verschil dat Monaco tot nu toe 3 keer zoveel onnodige fouten maakt. Als dat verbetert kan het nog spannend worden.

Nu t op tv is weet je waarom (en dat had ik ook moeten weten natuurlijk), Canas haalt gewoon alles terug totdat Monaco de fout maakt.
=D> Klasse Willy! Monaco was absoluut niet slecht, maar Canas was briljant.
Mooi zo, met Hernandez, Volandri en Monaco zijn alle teveel-scorende prutsers eruit (Verdasco is nog een twijfelgevalletje)
andre Wrote:Mooi zo, met Hernandez, Volandri en Monaco zijn alle teveel-scorende prutsers eruit (Verdasco is nog een twijfelgevalletje)

Helemaal mee eens!

Djoko gaat natuurlijk afrekenen met Verdasco. :8:
Canas Notworthy

Fabelachtig
Tja, hup Nalbi dan maar, al maakt me die partij niet zoveel uit. Jammer dat we deze nog nergens zien, kan een leuke marathon worden.
nalbi is slecht :roll:
Davy is natuurlijk ook gewoon een koning, jammer dat we het wederom nergens zien. Kut Giro en zwemmen...
Nalbi mist een 0-40 op 2-2 in de 2e set, 2 uit 10 bp's... #-o

Ik neem aan dat we het nu op Eurosport ktijgen.
Sharapova op eurosport :o

Ik ga aan de studie :8:
Sport 1 wel Nalba - Davy.

Davydenko vind ik tot nu toe een betere pot spelen, staat nu 6-3 6-5 voor hem...
Nalbi was tegen Monfils ook niet goed, en dat is ook niet zo gek, gezien zijn jaar.
TB nu, die moet hij winnen om nog kans te maken imo.
Maar na de eerste minibreak 7 punten op rij voor Davy :| :eeeek: :letitallout:

Vrij kansloos lijkt het me nu.
3e set naar Nalbandian..
Nalbi gaat serveren voor 2-2 in sets!
Over 1 minuut op eurosport =D>
5-5
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41