FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
en hij pakt de set met een love game! =D>
En goed voor al die mensen die Djoko hebben gekozen Icon_twisted

Hajek moet deze set eruit zien te slepen, dan zie ik het nog wel gebeuren.
Recourderc wint de set, en die schijtGaudio slaat werkelijk waar de onmogelijkste ballen
Ik ga kapot hier, Gaston Gaudio: alles lukt en Lleyton speelt zonder flair
djoko pakt de derde set simpel.
hajek voor in de tb
gaudio zeer constant op hoog niveau
Patience gaat van Zaba winnen, volgens mij is dat ook wel gunstig.

Baghdatis wint uiteindelijk eenvoudig, die kan nog leuke dingen gaan doen deze RG.
Hajek van 6-4 naar 6-6 in de TB :letitallout:
pless natuurlijk geen goede speler maar marcos kan inderdaad ver komen.
brzezicki begint goed tegen ggl.
nieminen geeft montcourt tennisles
en de set voor hajek...dat is jammer
Maar toch de TB naar Jantje Hakkuh
gaudio met twee dubbele fouten op deuce =D>
Hup Brezicky.. :wink:
Haggie Wrote:Hup Brezicky.. :wink:
dat vind ik nou ook..hij doet het goed tot nog toe
Haggie Wrote:Hup Brezicky.. :wink:
Ja, dat is ook zowat. Die GGL gaat toch niet in straight van Berdych winnen en dan van Brzecki of zoiets verliezen?!

Heb eigenlijk geen moment aan die gast gedacht, terwijl hij toch een grote kans op 10 punten had, net als Navarra Pastor. Stom eigenlijk, verkijk je je toch op die grote jongens.
Maar ik heb Jantje Hajek!
brzezicki geeft het weg...van 40-15 naar break tegen en 4-4..heb weinig hoop eerlijk gezegd
Hewitt en Zaba komen terug. Eiwit mag nu wel verliezen van mij, Gaudio haalt toch wel meer games dan 15.

Zaba en Patience evenvaak gekozen, beiden 1x, dus dat maakt niet zoveel uit.
Jij hebt die beslissingsvraag niet eens nodig Kolemans, jij redt het zo ook wel. Knap hoor! Is dit je eerste grote uitslag in de poll?

Hopelijk volg ik je met PHM en Andreev, dan komt onze eerste confrontatie.
ja me eerste redelijke uitslag. poll ook nog niet zo lang. even wat handigheid mee krijgen.
nu toch bij de laatste acht op een gs (klinkt mooi Wink).
brzezicki en ulihrach missen hun kansen :letitallout:
Die Ulihrach moet toch ook een keer op raken? Die gast heeft quali's gespeeld, tegen Hrbaty een 5-setter en is al ver in de 30 volgens mij...
recouderc was denk ik tevreden met een set en geft daarna weinig tegenstand meer.

ulihrach nu veel beter....maar je moet de break pakken!
hewit gaat deze set winnen..kan nog winnen
Hewitt nu ook veel beter. Zou wel iets voor Gaudio zijn om hem alsnog in 5 te verliezen...
Gaudio is gewoon een stuk minder gaan spelen deze set. Hewitt nog steeds hetzelfde.. Als Gaudio zich kan herpakken die 4e set pakt hij die wedstrijd echt nog wel...
Gaudio een stuk meer gekozen dan Hewitt bij MV zie ik net :roll:
Dus eigenlijk moet Eiwit deze gewoon nog pakken...

Bij TM 2x Hewitt en 1x Gaudio...
Flavio Cipolla ITA 7 6 5
Teimuraz Gabashvili RUS 6 3 2 retired....dat is toch belachelijk..sla dan 4x in het net
kooltje Wrote:Flavio Cipolla ITA 7 6 5
Teimuraz Gabashvili RUS 6 3 2 retired....dat is toch belachelijk..sla dan 4x in het net

het was zelfs 30-30
Hajek heeft het zwaar. Hang in there Jantje!
kleine kraai gaat ook met het dubbelspel winnen
ulihrach breakt maar brzezicki verliest de set bijna
Kut, Jan verliest de set, maar wel verdiend voor Ulihrach. Alles op die vijfde!

GGL moet even die set binnenhalen, dan is de weerstand wel weg.

Hewitt kan nog!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41