FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Tripplexxx Wrote:Hoewel Bjorkman wel een verrassing is natuurlijk. Krankzinnig. Nu ook weer 3-0 voor.....
Idioot inderdaad! Het lijkt wel of ze niet van hem willen winnen! Moya ook alweer genoeg bp's gehad en speelt heel matig.
Bjorkman - Moya op de Belg voor de liefhebbers
Djoko overleeft een breakpoint en komt op 5-2*.
Paar lekkere passeerballen van Moya! =D>
Ik verbaas me er toch elke keer weer over dat Verdasco zoveel wint met eigenlijk alleen maar een forehand.
6-5 moya, vaaaaaaaaaaaaamoooossss
En dan wordt ie op love gebroken #-o :letitallout:
Wat een drol die Moya! Ik weet niet hoe hij de hele set speelde, maar het is in de TB behoorlijk slecht. Hij verliest zoveel baseline rally's van fucking Bjorkman!
#-o Idd, Wat een drol #-o
Moya wint onverdiend de TB
Maar Moya net op tijd wakker gelukkig. Ik neem aan dat hij er nu overheen knalt.
buurs Wrote:Moya wint onverdiend de TB
Absoluut niet. Misschien onverdiend de set, maar hij was de betere in de TB.
Pfff, Verdasco is echt slecht nu. Hoe heeft Ferrer het kunnen weggeven? #-o
Moya begint eindelijk te draaien, gelukkig maar.
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Vamos Verdasco!

Ik vermoed dat dit een simpele 3-sets overwinning voor Djokovic wordt....
Je lijkt gelijk te gaan krijgen. Ik had wel gedacht dat Verdasco iets meer tegenstand zou bieden... Sad
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Vamos Verdasco!

Ik vermoed dat dit een simpele 3-sets overwinning voor Djokovic wordt....
Je lijkt gelijk te gaan krijgen. Ik had wel gedacht dat Verdasco iets meer tegenstand zou bieden... Sad

Herrinner je onze discussie over Djokovic nog? :wink:

Als je die woorden nog even terugneemt dan ben ik helemaal tevreden.

Owja, en een argument van een zware pot van 4 uur is geen argument voor deze 20-jarige superfitte klasbak....
Ik neem die woorden nog niet terug, dat zul je begrijpen. Als hij vandaag van Ferrer gewonnen had, dan had ik erover nagedacht.
Ik blijf zeggen dat het (nog) geen goede gravelspeler is en de uitslagen van de eerste rondes bevestigen dat alleen maar.
Ad Wim Wrote:Ik neem die woorden nog niet terug, dat zul je begrijpen. Als hij vandaag van Ferrer gewonnen had, dan had ik erover nagedacht.
Ik blijf zeggen dat het (nog) geen goede gravelspeler is en de uitslagen van de eerste rondes bevestigen dat alleen maar.

Xtragaap4de
Jíj brengt het op :roll:
Wat een slechte pot zeg :|
Ad Wim Wrote:Wat een slechte pot zeg :|

Lijkt Federer - Youzhny wel...
Begint inderdaad heel slaapverwekkend te worden.... Xtragaap4de

Zal wel stilte voor de storm zijn.....ik ga er in ieder geval even lekker voor zitten strakjes...... =D>
Ik ook! Ben benieuwd wat het gaat worden straks. Ik denk toch dat het tegen gaat vallen qua strijd. Hewitt is nog niet echt goed dit toernooi. Nadal ook nog niet echt, maar die is twee niveaus beter.
Dat wordt iets van 6-2 6-2 6-2 voor Nadal.
Hup Andreev!
Pff, Hewitt begint slecht zeg :|

Andreev ook van 2-0 naar 2-6 Icon_evil
Andreev herstelt zich, Hewitt blijft ondermaats presteren.
Andreev van 3-0 naar 3-3 Icon_evil
Zal wel weer gaan naar 3-6.
Eerst Andreev twee games, daarna Baghdatis 6, daarna Andreev 9 van de 10 en dan Baghdatis 6.
Die bal van Nadal was uit, dat was de break geweest. Het is duidelijk niet de dag van Eiwit...

Andreev pakt wel de set met 6-3 :razz:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41