FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
cruijff Wrote:ja gokje moet af en toe kunnen he Smile TM ging zo dramatisch, denk dan maar op deze manier een beetje goed maken die RG

Zit niet zo in t gokken, maar waar heb je nou precies op gewed, alleen de winnaar of ook op aantal sets?
hup pipooooo =D>
Overdune Wrote:
cruijff Wrote:ja gokje moet af en toe kunnen he Smile TM ging zo dramatisch, denk dan maar op deze manier een beetje goed maken die RG

Zit niet zo in t gokken, maar waar heb je nou precies op gewed, alleen de winnaar of ook op aantal sets?

Allebei 3-1 winnend Smile
cruijff Wrote:
Overdune Wrote:
cruijff Wrote:ja gokje moet af en toe kunnen he Smile TM ging zo dramatisch, denk dan maar op deze manier een beetje goed maken die RG

Zit niet zo in t gokken, maar waar heb je nou precies op gewed, alleen de winnaar of ook op aantal sets?

Allebei 3-1 winnend Smile

Netjes! =D> Dat wordt zuipen vanavond. :razz:
Wies juffrouw tiet in je avatar?
Bocaloca Wrote:hup pipooooo =D>

Helemaal mee eens: Forza Pipo en Davai Davydenko..... :razz:
Bocaloca Wrote:Wies juffrouw tiet in je avatar?

Maria Kirilenko.. =P~
Nalbandian-Monfils zijn nu 2 sets bezig en nog geen één breekpunt.
Wel heel bijzonder op gravel.
En Davy wint in straight sets van Llodra: 6-4, 6-2, 6-4....... \Big Grin/
Pipo verliest 3e set tegen Ljubo: 6-4 :letitallout:
Forza Pipo, set 4+5 zijn voor jou. :razz:
Canas op de Belg.

Hij kan weleens enorm gaan verrassen.
Finale plek zit erin lijkt mij.
canas speelt erg goed..en ik heb hem gewoon niet gvd. nalbi breakt monfils..ok dat gaat de verkeerde kant op zo.
ad gaat de poll winnen..vliegen en monfils kansloos
buurs Wrote:Canas op de Belg.

Hij kan weleens enorm gaan verrassen.
Finale plek zit erin lijkt mij.
Vind ik niet zo'n verrassing, dat is wat ik al eerder voorspelde en vandaag bevestigt het alleen maar weer: Canas halve finale en Federer wint het toernooi.
Hup Pipo! Hij heeft de break in de vijfde, maar dat zegt bij hem niet zoveel.

En ook hup Nalbi!

EN natuurlijk ook applaus voor Canas, PHM en Andreev Hakkuh
Nalbi is nou ook niet bepaald goed, dit kan nog wel een 5-setter gaan worden...
En Pipo serveert zowaar een wedstrijd uit =D>
Aadje takelt af zo...
Krajicek gaat aan een van haar belangrijkste partijen ooit beginnen en wat zien wij op Nederland 1: fucking Jan-Peter Balkenende #-o :x
Nalbi-Monfils is heel nerveus geworden nu, TB 4e set komt eraan. De service van Monfils zal de doorslag gaan geven, denk ik.
Allebei een dikke arm, Nalbi de dikste: 2 UEs op rij. 4-1 Monfils nu.
Monfils oogt wel vermoeid.

Hoorde trouwens net dat Nalbi 2-0 voorstond deze set Icon_evil
En dan 2 UEs van Monfils, 4-3.

De korte punten gaan naar Nalbi, want dan wil Monfils te graag. Monfils wint vaak juist het punt als hij aan het verdedigen is.
En dan 2 prachtige punten van Nalbi, hij mag voor de wedstrijd serveren.
En dan een stopvolley 1 mm achter het net, WAT EEN BAL!

mp
Maar dan vergeet hij het af te maken, nog een mp maar nu op de service van MOnfils.
EN hij wint hem, wat is het toch een vechter =D> Hakkuh
Ad Wim Wrote:Krajicek gaat aan een van haar belangrijkste partijen ooit beginnen en wat zien wij op Nederland 1: fucking Jan-Peter Balkenende #-o :x
Krajicek is op NL2 hè (mocht je er nog niet achter zijn).
O, dat had ik nog niet gezien. Toen ze begonnen, was ze er nog niet op. Zat sindsdien op Eurosport te kijken. Die lieten namelijk ook nog even de matchpoints van Canas en Volandri zien =P~
Maar ze beginnen het dus toch door te krijgen bij de NOS.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Canas op de Belg.

Hij kan weleens enorm gaan verrassen.
Finale plek zit erin lijkt mij.
Vind ik niet zo'n verrassing, dat is wat ik al eerder voorspelde en vandaag bevestigt het alleen maar weer: Canas halve finale en Federer wint het toernooi.

jij weet ook dat monaco de halve finale gaat halen en dat nadal 't toernooi wint. Icon_twisted
Bjorkman-Hernandez begonnen en Bjorkman is gewoon beter :eeeek:
Hij serveert ongelofelijk goed.

Wederom belangrijk dat Hernandez de eerste set pakt, dan moet Bjorkman toch op zijn.
Raar spelletje.
De eerste 4 van zijn service games heeft Bjorkman 90% van de 1e service en 100% van de tweede service. In de 5e service game ineens break-point tegen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41