FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
kom net terug van 't werk en moet al die uitslagen even op me in laten werken hoor. zie dat mijn spelers gelukkig allemaal wel gewonnen hebben. =D>
Dat had gisteren op het scorebord moeten staan, had iedereen Steppie in zijn team gehad. :wink:
centre court Wrote:kom net terug van 't werk en moet al die uitslagen even op me in laten werken hoor. zie dat mijn spelers gelukkig allemaal wel gewonnen hebben. =D>
Dat gelukkig is wel op zijn plaats ja mbt Monaco.
Adje, HAJEK!!! :Big Grin
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:kom net terug van 't werk en moet al die uitslagen even op me in laten werken hoor. zie dat mijn spelers gelukkig allemaal wel gewonnen hebben. =D>
Dat gelukkig is wel op zijn plaats ja mbt Monaco.

Ik zie 't ja. Ach.. 1e ronde tegen een qualie en hij speelde zelf afgelopen weekend nog een finale. Na de 2e set heeft hij 't blijkbaar erg goed opgepakt. Ben ook blij dat Melzer van Acasuso heeft gewonnen.

H2H monaco-melzer 2-0
H2H monaco-acasuso 0-3.

Daarnaast won monaco vorige week wel heel dik van melzer, in oostenrijk nog wel. dat moet dus lukken.
Scholten! Wrote:Adje, HAJEK!!! :Big Grin
Hoppaaaaaaaaaaa! :8:
Kohl verneukt al 2 mp's :x
massu nu ook mp. lekker als hij dat wint.
kohl 6-6. nu erop er erover lukas.
Wat is er met die Gonzalez aan de hand joh?! Fucking in vorm en heeft het heel zwaar tegen fucking Stepanek. Misschien blessure of zo. Stond ook wel lang stil bij setwissel.
nadal mist een 0-40. #-o
Hoeveel TB's gaat Karlovic vandaag spelen Icon_question :razz:
Gonzo alweer gebroken, wat is er aan de hand joh?!
steppie! =D>

andreev nu op 5-3. niet meer weggeven nu.
Ik heb echt het gevoel dat dit het jaar gaat worden van de verrassende uitslagen op Roland Garros.....vraag me niet waarom, maar voel het :|
2 bps voor del potro! :x
Andreev wint en Del P naar 5-3 Hakkuh
Verassende tussenstanden inderdaad, knap van Andreev hoor, goed gegokt door de meeste managers, klasse!
nadal break meteen terug! =D>
Del Potro beetje dikke arm.... #-o
Vos en vooral Aadje zullen stiekem zitten te hopen op een nederlaag van Nadal.
Maar inmiddels heeft Rafa de break ongedaan gemaakt en gaat nu laten zien wie de baas op de baan is..... :razz: :razz:
En gonzalez op 2-5 2e set :cry:
Tja, mijn MV-week lijkt hiermee in het water te vallen. Hoe onverwacht is dit?!
see you next year gonzo.
11-11 in de 5e set bij Dlouhy - Kohlschreiber.
Spannend dus. Wie gaat de break maken?
Allez Dlouhy...
hup dlouhy
Ad Wim Wrote:Tja, mijn MV-week lijkt hiermee in het water te vallen. Hoe onverwacht is dit?!


Hoop toch nog stiekem dat Gonzo zich herpakt :roll:
Het is wel een vechter, kijk naar de AO dit jaar, maar er moet iets aan de hand zijn.

Mathieu verkloot ook zijn break voorsprong in de tweede set.
Hajek wint de TB en staat 2-0 in sets voor =D>
Ad Wim Wrote:Hajek wint de TB en staat 2-0 in sets voor =D>

Het is wel jouw dag zeg :8:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41