FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Ik kan wel live stream van NOS kijken, maar dat vindt mijn baas vast niet leuk. En aangezien hij achter me zit...

En ik moet vanavond zaalvoetballen, dus er zit weinig tennis in vandaag, vrees ik Sad
gaudio hewiit...en ongeveer tien toeschouwers..ongelofelijk
Hajek ook nu al, hup Jantje!

Hewitt moet gewoon in straight winnen, dan zit ik wel goed. Maar je weet het nooit met die gekke Gaudio. Ik vond het ook al verrassend dat hij van Gicquel won.
gaudio haalt wel elf games
djoko start nu wel goed
hajek meteen in problemen tegen landgenoot ullirach
Hajek begint inderdaad niet goed, maar dat was maar een opvullertje en is waarsch kansloos in de volgende ronde. Hernandez en PHM zijn belangrijker.
ja hij heb zn werk al gedaan..maar 8 punten erbij zou lekker zijn.
hewiit gaudio kan weleens een zeer lange partij worden.
djoko gaat hard
Pless breakt Baghdatis, ook gunstig. Bagh toch een paar keer gekozen bij MV, waaronder door Mist.
en verrassend
ulirach al op 5-1
marcos breakt meteen terug...die zie ik niet verliezen.
djoko en bohdan de set
Die Gaudio speelt niet slecht hoor! Laatste opleving voor z'n afscheid
... op zijn zo geliefde Centre Court.

Eiwit al 3 bp's gemist #-o
Patience verneukt zn break Icon_evil
Hakke Jantje hakke

Jantje H. breakt...
marcos pakt de set
bohdan zoveel beter en dan ineens een break achter
gaudio hewitt leuke partij...ben alleen bang dat gaudio het niet vol gaat houden
Jantje gaat lekker nu :razz:

Eiwit loopt te kloten Icon_evil
Jezus, die Gaudio staat ze echt goed te raken, met een mooie rally pakt hij de break :eeeek:
gaudio breakt...en serveert voor de set..dit kan niet meer fout
kom maar op ad in de poll
hajek ineens naar 6-2..rare wedstrijd
Patience wint de eerste set van Zaba :Big Grin Jantje H. is goed bezig inderdaad, rare wedstrijd: 1-6, 6-2
Scholten! Wrote:Patience wint de eerste set van Zaba :Big Grin Jantje H. is goed bezig inderdaad, rare wedstrijd: 1-6, 6-2
Hij gaat het doen voor ons Scholt :razz:
haha net was het nog niet belangrijk jongens...Wink
djoko krijgt het zwaarder
Eiwit verliest gewoon de set. Wordt lastig nu. Hij moet er dik overheen knallen wil Gaudio niet meer dan 15 games halen. Maar het hoeft niet beslissend te zijn, want als PHM en Andreev winnen, is er niks aan de hand voor de poll.
Lleyton moet verdomme wel winnen, hij is degen die Nadal kan pakken :wink: Zo niet dan doet Jantje H. het wel
Wat een backhand heeft die Gaudio, heerlijke curve erin en hij neemt hem telkens vol, mooi om te zien
Gaat Gaudio hier Hewitt verslaan?! Zou wel gunstig zijn voor de spellen! Maar niet voor de poll...

Hajek weer gebroken Sad
break voor gaudio en bohdan!

niemand pakt nadal scholten...hopen dat je andere spelers genoeg punten pakken omdat te compenseren.
Als dit zo doorgaat, vrees ik dat mijn spelers dat niet kunnen bekokstoven :cry:
Scholten! Wrote:Als dit zo doorgaat, vrees ik dat mijn spelers dat niet kunnen bekokstoven :cry:
moet eerlijk zeggen dat ik er wel van hou om net als jou een totaal ander team op te stellen..maar het is een groot risico op een gs.
Redourerc gaat serveren voor de set :razz:
recourderc naar 5-3...djoko gaat dus echt niet lekker....goed voor ferrer dus! Icon_evil
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41