FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Tja, Canas verloor de afgelopen weken van Chela en Simon. En Moya verloor van Baghdatis en Nalbandian. GS zijn toch weer hele andere omstandigheden, waarin, over het algemeen, de toppers opstaan.
En toch , ondanks Davy zijn 0-8 H2H tegen Roger, verwacht ik een close match vrijdag...als die zijn niveau van vandaag haalt tenminste.
centre court Wrote:verloor deze davy een paar weken geleden van patience? :roll:

Onderschat Patience niet, je moet wel een topper zijn om van hem te kunnen winnen. :8:
Resultaten uit verleden zeggen niets over die van de toekomst.
Ik heb Davy in mijn team en heb dus genoten van zijn overwinning op Canas.
Die Federer kan zich alvast opmaken voor een felle strijd.

Davai Nikolaj...... =D>
wat een rot wedstrijd om naar te kijken als je zowel djoko als anreev niet heb....wat een rot RG
Hup Andreev!
kooltje Wrote:wat een rot wedstrijd om naar te kijken als je zowel djoko als anreev niet heb....wat een rot RG
Ik zou maar voor Djokovic zijn als ik jou was!
ben ik ook zeker..maar die ook nog vaak gekozen
In Estoril nog 7-6 3e set, hoop dat het nu ook zo'n partij wordt!
Breakkansen over en weer, maar nog steeds op service sinds de 1-1. Kan een lange pot worden, als het zo doorgaat...
Maar dan twee hele slordige games en weg set :|
mooi set djoko =D>
Dit gaat hem niet worden voor Andreev. Hij speelt te slordig voor de vaste Djokovic.
set 2 ook voor djoko...prima
Tja, balen voor TM dit maar Andreev wel genoeg opgeleverd. En ik zit in de finale van de poll :razz:
Ad Wim Wrote:En ik zit in de finale van de poll :razz:

[Image: gay.gif]
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Djokovic is de favoriet om de halve te halen imo. Ook al speelt hij nog niet super.
Op basis waarvan dan?

Talent en vechtlust.

:8:
Tja, knappe voorspelling =D>
5 jongens van buiten de top 50 verslaan, waarvan 4 van buiten de top 100, daar heb je inderdaad veel vechtlust en talent voor nodig =D>
Ad Wim Wrote:5 jongens

[Image: gay.gif]
Mist en Ad Wim, gefeliciteerd met het bereiken van de finale. :lol:
van allebei een beetje overdreven dit...tampie om dit terug te halen...wat zeker geen geweldige voorspelling is. maar ja ad..hij heeft wel gelijk

Djoko nu er maar uit tegen nadal. stomme rot gravel..kom op met dat gras
Lekker Djoko =D> , MV toch nog enigzins gered zo.
Prima dit, kom bij MV in de buurt van de kop en voor de poll ook mooi. Nu Nadal nog.
Daar heb je ook geen Nostradamus voor nodig om dit te zeggen. Ik vond het eerder wonderlijk dat Ad het niet zag gebeuren.
Toen lag Ferrer er nog niet uit, dat kun je natuurlijk niet voorspellen.
Hoorde net trouwens dat Moya een flinke blaar op zijn voet heeft en tegen Bjorkman bijna moest opgeven...
Ad Wim Wrote:flinke blaar.... opgeven...

[Image: gay.gif]
Anders mist Moya even niet 2x op bp, 2x exact dezelfde bal :x
Ad Wim Wrote:Anders mist Moya even niet 2x op bp, 2x exact dezelfde bal :x

Ach, wat maakt het uit? Moya wint toch niet. Net zomin als Djokovic Nadal gaat verslaan, hoe graag ik dat ook wil.
geweldig gespeeld nadal =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41