FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Ad Wim Wrote:Ferrer verliest gewoon de set, na 5-2 voorgestaan te hebben :x

Waarsch wil hij gelijke kansen creëren voor tegen Djokovic Wink

Help nou maar Verdasco aanmoedigen, das goed voor je MV team. :wink:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Ferrer verliest gewoon de set, na 5-2 voorgestaan te hebben :x

Waarsch wil hij gelijke kansen creëren voor tegen Djokovic Wink

Help nou maar Verdasco aanmoedigen, das goed voor je MV team. :wink:
Mijn MV-week is toch al naar de klote door Gonzo en Soderling.

Het lijkt wel weer een typische Ferrer-wedstrijd te worden. Wedstrijd in de tas, maar toch weer in de problemen komen.
1-0* en breakpoint nr 3 voor Verdasco. Hup Nando!
..en nr 4, lange game. Ideaal moment om Ferrer een mentale tik te geven.
Hakkuh

Edit: ..en meteen 3-0, lekker Verdasco.
Ferrer :letitallout:
Zoals ik al zei, een typische Ferrer-wedstrijd. 63 52 voor en nu lijkt hij opeens te gaan verliezen :x
Zelfs even de dubbele break, maar Ferrer breekt meteen terug. 4-1* nu.
Verdasco pakt de derde set met 6-3. =D> Lekker, kereltje, nu nog even die vierde voor het donker.
Ferrer mist in iedere game bp :letitallout:
Verdasco wint em! Hakkuh Toch nog wat positief nieuws voor MV, zo aan het einde van de eerste week. Djoko op naar halve finale. :8:
Ho ho, Verdasco gaat Djoko natuurlijk pakken Icon_twisted

Inderdaad gunstig voor MV, maar sjonge jonge Ferrer #-o
wat een klote rg..alleen monaco en nadal nog :letitallout:
Vamossss tommy =D>
Drie games, drie breaks...
Volandri serveert onder de 150 km/h gemiddeld... 92% raak, maar daar schiet je dan weinig mee op.
Robredo pakt de eerste set met 6-2. Prima, van mij mag Volandri er wel uit.
Overdune Wrote:Robredo pakt de eerste set met 6-2. Prima, van mij mag Volandri er wel uit.

Pipo in de 2e set terug van 2-5 naar 5-5 en eigen serve.
FORZA PIPO......... :razz: :razz: :razz:
..en toch de set met 7-5 naar Robredo! :razz:
Mist Wrote:Drie games, drie breaks...
Volandri serveert onder de 150 km/h gemiddeld... 92% raak, maar daar schiet je dan weinig mee op.

Op de Belg hoor ik dat Volandri een rare, molenwiek-achtige servicebeweging heeft en dat hij daardaar niet echt kan versnellen. Hij slaat ze idd wel bijna allemaal in.
Robredo pakt weer de dubbele break, nu in de derde set. Youzhny breekt Federer meteen.
Ad Wim Wrote:Waarom niet iedereen Nadal naar het net lokt? Die gast kan echt helemaal niks aan het net...

Juist dat heeft hij het laatste jaar gigantisch verbeterd. Hij kon inderdaad aan het net vrij weinig, maar tegenwoordig volleert ie toch echt wel aardig.
Canas 4*-0 =D>
1ste wedstrijd Canas - Monaco 2005 Rome was 6-0 6-0....nu alweer 6-0 Canas :eeeek: :eeeek: :eeeek:
=D> Ook voor Monaco geldt: van mij mag-ie eruit.

Ik kan me nog de tripple bagel van Bruguera tegen Champion herinneren, in '93 of 94', wat een afgang was dat zeg.

Edit: '93 was het, Bruguera won RG toen voor het eerst. Het leuke was, twee maanden ervoor verloor hij in de Davis Cup van zowel Haarhuis als Koevermans (jaja) in Spanje op gravel en maakte Nederland een 0-2 achterstand goed en won met 3-2. :razz: Mooie tijden.

Inmiddels staat t 2-1*, dus geen tripple bagel voor Canas.
Monaco pakt zijn eerste game... =D>
Lekker Willy =D>
Belangrijk dat Willy nu even breakt en de set pakt, om Monaco niet het geloof te geven dat er nog iets inzit.
Hij miste net op 4-3 al 2 bp's, hij is duidelijk beter. Jammer dat we het niet kunnen zien...
15-40, 2 setpoints! Vamos Willy!

Edit: ..en de set, 6-4 =D> . Nice, Willy, nice..

Belangrijk voor MV dat Monaco eraf vliegt. Doet Canas toch lekker, moet eerlijk zeggen dat ik zo m'n twijfels had over em, zo'n vorm was niet echt top de laatste weken.
Lekker Willy! Op naar die halve finale!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41