FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Andreev breakt in de 4e set =D>
En de break geconsolideerd, 4-2 nu :razz:

Hewitt doet eindelijk een beetje mee deze set en dat komt vooral door goed serveren.
Die Nadal is echt zo ongelofelijk goed. Hewitt speelt op z'n top deze set, maar elke keer weet Nadal het initiatief in de rally van Hewitt over te nemen.
En Andreev wint =D>

Je zou hem niet hebben: 340 euro voor 50 punten :razz:
0-40 COME ON!!!
Klasse Eiwit! Nou, pak die TB!
Stumpers van Studio Sport gaan naar het journaal whaha, dan maar Eurosport
Yeah, 2-0 eiwit
4-2, houd dit vast!
Hewitt leidt met 4-2 in de TB
Ga niet zo'n lob spelen #-o :letitallout:
En dan weer zo'n kans missen op 5-4 :x
Wat een kans, pfff
En weer die lob, WAAROM?!
mp Nadal :razz:
GVD, HEWITT :letitallout: :letitallout:
Sjonge jonge, hoe kun je het zo weggeven?! #-o
Gemiste kans om Nadal wat meer te laten zweten.
Jonge jonge jonge jonge, hoeveel kansen heb je nodig? Dit is zuur...
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, hoe kun je het zo weggeven?! #-o
Gemiste kans om Nadal wat meer te laten zweten.

Bij Rafa is het glas altijd weer halfvol. Gewoon een prima tiebreak van Rafa. Hewitt moest wel forceren en dan ga je natuurlijk wat fouten maken.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, hoe kun je het zo weggeven?! #-o
Gemiste kans om Nadal wat meer te laten zweten.

Bij Rafa is het glas altijd weer halfvol. Gewoon een prima tiebreak van Rafa. Hewitt moest wel forceren en dan ga je natuurlijk wat fouten maken.
cry

Bij jou is het glas bij Rafa altijd dubbel gevuld :lol:
Eiwit was gewoon duidelijk beter in de TB. Speelde veel aanvallender, zocht naar de winner, maakte ook een aantal winners, speelde agressief, alleen miste op twee belangrijke punten nipt en maakte een stomme keuze. Dat heeft niks met forceren te maken, want hij speelde de hele set prima en deed niets onder voor Nadal. Nadal speelde de TB oke, maar niet meer dan dat. Hij bleef geloven, maar was afhankelijk van de fouten van Eiwit uiteindelijk.

En dat jij zoiets suggereert over ons/mij. Kijk zelf eens naar je posts over Federer Undecided
Bij Federer ben ik natuurlijk zeer objectief. Tegen Youzhny speelde hij gewoon waardeloos.
Genomico Wrote:Tjonge, ik schakel in bij *4-3 (deuce) voor Federer en Roger speelt idd super =D> Al 1 winner gemaakt sindsdien. 5-5 dus :razz:

Genomico Wrote:Zo, het eerste punt dat Roger maakt in de tiebreak *9-8 nu. Wat een ongelovelijke afgang had dit kunnen zijn zeg. Ascione maakt 9 onnodige blunders en nog wint Roger maar met 10-8

Erg objectief inderdaad Undecided
Zit geen onwaar woord in
Ik heb het hier ook niet over waarheid, maar over objectiviteit.
Ad Wim Wrote:Ik heb het hier ook niet over waarheid, maar over objectiviteit.

Ik over beide
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, hoe kun je het zo weggeven?! #-o
Gemiste kans om Nadal wat meer te laten zweten.

Bij Rafa is het glas altijd weer halfvol. Gewoon een prima tiebreak van Rafa. Hewitt moest wel forceren en dan ga je natuurlijk wat fouten maken.

hewitt forceren? nadal was juist degene die aan t forceren was. Die korte bal op de backhandslice van hewitt ging echt nergens over. Dat hewitt dan zo dom is om een lob te spelen en hem niet gewoon weg te leggen (zowel langs de lijn als kort cross was een veel betere oplossing geweest) is geen forceren van hewitt. Die bal daarna (forehand in het net) zou je idd forceren kunnen noemen maar ik denk dat dat eerder een strakke arm was aangezien het echt geen verkeerde bal was om op te versnellen en al zeker niet de verdienste van nadal.

Niks tegen rafa verder maar dit was echt geen prima tiebreak van hem en hij had hier gewoon een 4e set moeten spelen.
De mooiste partij niet op CC :x

En dan zul je zien dat alles synchroon loopt en dat we dus straks op alle kanalen Federer zien en niet Davy-Canas Sad

Mijn hoop is op de Belg...
Ik denk dat Jankovic en Sharapova sneller klaar zijn dan Henin en Kuznetsova dus we kunnen vast een flink stuk van Canas-Davydenko zien.

Overigens denk ik dat Federer wel een kaarsje brandt voor Davydenko :Big Grin
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, al is Jankovic-Vaidisova ook wel een kraker en heeft Sharapova nog geen partij makkelijk en snel gewonnen.

We zullen het wel zien, misschien wordt Federer-Robredo ook wel een kraker, al ga ik gewoon uit van 3 setjes.
Is toch gewoon mooi, Ad is voor Federer, Tom is voor Nadal .. dus altijd strijd.

Ik ben voor Bastl, dus mij hoor je nooit ...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41