FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Ik denk dat Bjorkman consequent serve-volley speelt. Hernandez leek grip gekregen te hebben op Jonas' service, maar maakt de bp's helaas niet en nu 5-4 Bjorkman.

Baghdatis-Hajek ook begonnen. Hup Jantje! AL denk ik dat hij er in straight afgaat...
En Hernandez wint de set =D>
Hoe belangrijk weer!

Mathieu-Andreev nu, allez PHM! Ik denk echter wel dat Andreev dit wint. Ik hoop iig op een mooie pot.

Hajek gaat er hard af, maar die heeft zijn werk gedaan.
Mathieu mist 3 bp's en Hernandez van 40-15 naar de break Icon_evil
Hajek opgegeven :cry:

Hernandez helemaal de draad kwijt en PHM nu zelf gebroken Icon_evil
PHM al 5 bp's gemist, de drol #-o
Hernandez verliest de tweede set, dat is nog tot daar aan toe.
Maar in de tweede set van 40-0 naar de break tegen. Waar ben je mee bezig Oscar?! :letitallout:
Je speelt tegen fucking Bjorkman op gravel, die al 2 5-setters achter de rug heeft!
En als je nou kansloos zou zijn a la, maar om het nou zo weg te geven :x

En nu verliest PHM ook de eerste set :cry:
En dan mist Hernandez ook nog eens een 0-40 en staat 5-0 achter :eeeek: het is echt ongelofelijk!

PHM begint wel goed aan de tweede set en Moya begint ook lekker.
EN ja hoor, het begint alweer bij PHM. Eerst zelf 3 bp's missen en dan de volgende game gebroken worden Icon_evil #-o
Hij wordt nu ook gewoon weggespeeld.

En Hernandez gaat gewoon echt verliezen. Wat een domper is dat zeg. Ik had al bijna 30 punten voor hem opgeschreven, zeker na die eerste set. En hij was mijn troef in beide spellen...
Ad Wim Wrote:Hernandez verliest de tweede set, dat is nog tot daar aan toe.
Maar in de tweede set van 40-0 naar de break tegen. Waar ben je mee bezig Oscar?! :letitallout:
Je speelt tegen fucking Bjorkman op gravel, die al 2 5-setters achter de rug heeft!
En als je nou kansloos zou zijn a la, maar om het nou zo weg te geven :x

En nu verliest PHM ook de eerste set :cry:

Die gekke Bjorkman idd, dit jaar amper een hand vol partijen gewonnen op de tour en nu dit. Vorig jaar hetzelfde liedje, uit het niets finale Nottingham en halve finale Wimbledon, met 3 vijfsetters. (Ok, dat was op gras.)
En dan Hernandez weer van 40-15 voor naar de break tegen. Dat is deze wedstrijd echt wel 4x voorgekomen. Wat een wanprestatie zeg, sjonge jonge :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hernandez verliest de tweede set, dat is nog tot daar aan toe.
Maar in de tweede set van 40-0 naar de break tegen. Waar ben je mee bezig Oscar?! :letitallout:
Je speelt tegen fucking Bjorkman op gravel, die al 2 5-setters achter de rug heeft!
En als je nou kansloos zou zijn a la, maar om het nou zo weg te geven :x

En nu verliest PHM ook de eerste set :cry:

Die gekke Bjorkman idd, dit jaar amper een hand vol partijen gewonnen op de tour en nu dit. Vorig jaar hetzelfde liedje, uit het niets finale Nottingham en halve finale Wimbledon, met 3 vijfsetters. (Ok, dat was op gras.)

Sterker nog, en dan quote ik even mezelf, hier is z'n hele ranking op gebaseerd. Voor rest verloor hij bijna letterlijk 9 van de 10 eerste ronde partijen.
Gewoon na de eerste set gewonnen te hebben en zelf goed in vorm bent, 63 60 en 61 verliezen tegen een vermoeide Bjorkman op gravel. Het gekste dat ik tot nu toe gezien heb deze week.
Mathieu laat zich ook weer eens van z'n mentaal sterkste kant zien, knap de tie-break halen, die verliezen en er dan in de tweede 6-0 op gaan. #-o
Djokovic 2 setpoints tegen #-o . Kom op Nole!
Overdune Wrote:Djokovic 2 setpoints tegen #-o . Kom op Nole!
Tegen Patience Undecided
Hoe komen jullie erbij dat Bjorkman vermoeid is?
Zelf ben ik ook ongeveer zo oud en begin ik in de derde set pas een beetje warm te draaien. En na 3 partijen op rij gaat het ook steeds beter. Vermoeidheid heeft een grote psychische component, hoe verklaar je anders dat voetballers oververmoeid raken van 2 keer per week 90 minuten voetballen?

Ik mag spelers wel die het hele jaar geen drol presteren en er dan op de grand slams wel staan. Nalbandian (hoewel die af en toe verder nog wel eens presteert) is ook 1 van mijn favorieten.
Mathieu breakt, maar levert hem meteen alweer in #-o :letitallout:
andre Wrote:Hoe komen jullie erbij dat Bjorkman vermoeid is?
Zelf ben ik ook ongeveer zo oud en begin ik in de derde set pas een beetje warm te draaien. En na 3 partijen op rij gaat het ook steeds beter. Vermoeidheid heeft een grote psychische component, hoe verklaar je anders dat voetballers oververmoeid raken van 2 keer per week 90 minuten voetballen?

Ik mag spelers wel die het hele jaar geen drol presteren en er dan op de grand slams wel staan. Nalbandian (hoewel die af en toe verder nog wel eens presteert) is ook 1 van mijn favorieten.

Ik verbaas me niet zozeer over z'n conditie, als wel over de vorm die hij ineens tevoorschijn tovert.
andre Wrote:Hoe komen jullie erbij dat Bjorkman vermoeid is?
Zelf ben ik ook ongeveer zo oud en begin ik in de derde set pas een beetje warm te draaien. En na 3 partijen op rij gaat het ook steeds beter. Vermoeidheid heeft een grote psychische component, hoe verklaar je anders dat voetballers oververmoeid raken van 2 keer per week 90 minuten voetballen?

Ik mag spelers wel die het hele jaar geen drol presteren en er dan op de grand slams wel staan. Nalbandian (hoewel die af en toe verder nog wel eens presteert) is ook 1 van mijn favorieten.
Is het zo gek dat we dat denken? De oudste speler op de tour, die 2 5-setters achter de rug heeft op gravel en tussendoor ook nog dubbelt. Als PHM al zegt dat hij vermoeid is, dan lijkt het me bij Bjorkman toch ook zo te zijn. Ik denk dat het een hele grote choke van Hernandez is geweest.
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Djokovic 2 setpoints tegen #-o . Kom op Nole!
Tegen Patience Undecided

Ondertussen tie-break en 4-0 voor Djoko. :8: Hij moet de halve finale halen om m'n MV week nog enigzins te redden.
Ferrer zal een lastige kluif worden, als hij zo blijft spelen.

Ik heb bijltjesdag vandaag met exits van Hernandez, Hajek en waarschijnlijk ook PHM.
Gelukkig maakt Moya nog wel wat goed.
Nole van *5-6 15-40 naar 7-2 in de tie-break. Kijk, daar houd ik van, stukje mentale weerbaarheid. Erg prettig.
Overdune Wrote:Nole van *5-6 15-40 naar 7-2 in de tie-break. Kijk, daar houd ik van, stukje mentale weerbaarheid. Erg prettig.
Daar moet hij het ook duidelijk van hebben tegen die knakkers.
Tegen Ferrer gaat hij eraf.
Moya nu al twee wedstrijden achtereen niet gebroken op gravel =D>
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Nole van *5-6 15-40 naar 7-2 in de tie-break. Kijk, daar houd ik van, stukje mentale weerbaarheid. Erg prettig.
Daar moet hij het ook duidelijk van hebben tegen die knakkers.
Tegen Ferrer gaat hij eraf.

Het gaat er bij mij niet in dat Ferrer hier de halve finale gaat halen, dus hij vliegt er af tegen Verdasco of Djokovic.
Ad Wim Wrote:Moya nu al twee wedstrijden achtereen niet gebroken op gravel =D>

Brezezicki breekt. :razz:
Waarom zou Ferrer hier niet de halve finale kunnen halen?!
Oke, hij speelde de laatste wedstrijd niet echt goed, maar ik vind hem wel de duidelijk favoriet in dat kwart.
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Moya nu al twee wedstrijden achtereen niet gebroken op gravel =D>

Brezezicki breekt. :razz:
Ik zag het ja :razz:

Patience gelukkig ook Wink
Djokovic is de favoriet om de halve te halen imo. Ook al speelt hij nog niet super.
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Moya nu al twee wedstrijden achtereen niet gebroken op gravel =D>

Brezezicki breekt. :razz:
Ik zag het ja :razz:

Patience gelukkig ook Wink

:cry: 2-0 alweer.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41