FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
En ik ben voor Hernandez. Dus mij hoor je steeds vaker.
Die moet aan de doping zitten. Dit kan echt niet dit jaar ... Icon_question
:lol:
Ad Wim Wrote:Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, al is Jankovic-Vaidisova ook wel een kraker en heeft Sharapova nog geen partij makkelijk en snel gewonnen.

Dat Sharapova wat langer op de baan staat vind ik op zich niet zo erg hoor =P~

Daarnaast speelt ze met hetzelfde racket als ik dus ik neem aan dat het wel weer goedkomt vandaag :wink:
Tommy :yeah:
goa Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, al is Jankovic-Vaidisova ook wel een kraker en heeft Sharapova nog geen partij makkelijk en snel gewonnen.

Dat Sharapova wat langer op de baan staat vind ik op zich niet zo erg hoor =P~

Daarnaast speelt ze met hetzelfde racket als ik dus ik neem aan dat het wel weer goedkomt vandaag :wink:

wat? :eeeek: heb jij een wijvenracket?

[Image: gay.gif]
:lol:
hahahaha.
Ad Wim Wrote:al is Jankovic-Vaidisova ook wel een kraker

Vooralsnog weinig problemen voor Jankovic. Is ook in goeie vorm natuurlijk.
goa Wrote:
Ad Wim Wrote:al is Jankovic-Vaidisova ook wel een kraker

Vooralsnog weinig problemen voor Jankovic. Is ook in goeie vorm natuurlijk.

Ivanovic heeft ook goede vormen. =P~
Geniet er nog maar even van want die gaat eraan tegen die lelijkerd....
Ik voel een opgave aankomen.
goa Wrote:Geniet er nog maar even van want die gaat eraan tegen die lelijkerd....
Daar lijkt het niet op. Ze zijn iig wel ongeveer even laat klaar :|
Inderdaad, dat Ivanovic gaat winnen is wel een goeie zaak maar dat het synchroon loopt is dan wel weer balen. Dan maar hopen op een lange pot bij Henin en een walk-over voor Sjarapova.
Een letterlijke walk-over dan maar, want op gravel heeft Sharapova nooit een walk-over :|
Jankovic wint dus eenvoudig in 2.
Wat is Kuznetsova ineens slecht zeg. Wel prima voor Ivanovic natuurlijk. =D>
goa Wrote:Dan maar hopen op een lange pot bij Henin en een walk-over voor Sjarapova.
Ik hoop trouwens liever op andersom. Zo zien we eerst Federer en daarna nog een stuk van Davy-Canas.

Ik zie trouwens helemaal niets tot 18 uur, want ik werk vandaag Sad
Davy-Canas begonnen, vamos Canas!
Ad Wim Wrote:Davy-Canas begonnen, vamos Canas!

http://www.channelsurfing.net/

Je hebt je post verwijderd denk ik. Eerste link naar RG zond net Federer-Robredo uit, nu persconferentie van Serena. Zullen zo wel weer tennis laten zien.
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Davy-Canas begonnen, vamos Canas!

http://www.channelsurfing.net/

Je hebt je post verwijderd denk ik. Eerste link naar RG zond net Federer-Robredo uit, nu persconferentie van Serena. Zullen zo wel weer tennis laten zien.
Ik had hem al, maar toch bedankt.

Oprotten met die Serena!
Zowel Canas als Robredo trouwens van 0-2 naar 2-2.
Canas en Robredo breken allebei terug naar 2-2
Juist :wink:
Tommy :yeah:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Davy-Canas begonnen, vamos Canas!

http://www.channelsurfing.net/

Je hebt je post verwijderd denk ik. Eerste link naar RG zond net Federer-Robredo uit, nu persconferentie van Serena. Zullen zo wel weer tennis laten zien.
Ik had hem al, maar toch bedankt.

Oprotten met die Serena!

Wat een klaagzang zeg! 'I'm always in the tougher half'. Boehoehoe!' :nono:
goa Wrote:Juist :wink:
Je gaat toch niet mijn rol overnemen hè :wink:
En allebei nu naar 3-2. Wat betreft Canas is dat wel gunstig, maar kom op Roger Icon_evil

Ik zou trouwens toch erg graag DAvy-Canas zien. Hopelijk wordt dat een marathon, zodat ik er nog iets van kan zien als ik thuis kom.
Tommy :yeah: :excited:
Robredo lijkt me een aardige jongen maar ik kan toch niet echt in vervoering raken door zijn spel of zo. Ik verbaas me er ook eigenlijk altijd over hoe hoog hij staat.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41