FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Matig begin van Roger, ik heb hem nog bijna geen 1e service zien slaan :|
Gelukkig begint Rafa ook nerveus.

Het publiek is iig wel op de hand van Roger :Big Grin

Duidelijk te zien ook dat Roger alleen maar naar de backhand van Nadal gaat.
Ai, Roger mist een 15-40 :| Icon_evil
Als alle games zo worden als deze bij 2-1, dan kunnen we een waar spektakel verwachten!!
Genomico Wrote:Als alle games zo worden als deze bij 2-1, dan kunnen we een waar spektakel verwachten!!
Dat wel, maar geen topwedstrijd. Niveau is er nog niet...
Ad Wim Wrote:Ai, Roger mist een 15-40 :| Icon_evil

Dat ik nooit zou reageren op jouw berichten heb ik nooit gezegd. Heb alleen gezegd dat ik opgehouden ben met het steeds reageren :wink:

Federer miste geen 2 breakkansen. Rafa werkte ze gewoon goed weg!!
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ai, Roger mist een 15-40 :| Icon_evil

Dat ik nooit zou reageren op jouw berichten heb ik nooit gezegd. Heb alleen gezegd dat ik opgehouden ben met het steeds reageren :wink:

Federer miste geen 2 breakkansen. Rafa werkte ze gewoon goed weg!!
Die tweede wel ja, die eerste had Roger kans.

Als Rafa zo blijft spelen, maakt ROger een goede kans. Al moet ie wel beter gaan serveren...
Rafa is teveel aan het forceren...
En weer 15-40, pak dat momentum!
Dit keer werkt hij ze wel echt weg.

Federer moet wel zijn kansen gaan pakken.
Wat een kans! #-o
Nemmer 6 ook verprutst. Kom op nou eens man :letitallout:
Behalve op de breakpunten, speelt Roger weergaloos.

Op die punten speelt Rafa weer zijn beste spel (op 1 grote kans van Roger na).
En nummer 7 ook weg, veel te passief. Roger echt een stuk beter, maar hij moet dit wel pakken.
Niet gewend van hem, op de belangrijke punten het laten afweten.
Roger duidelijk beter, maar Rafa kan overduidelijk beter. En wat is die tenniswet? Als de één de kansen mist, gaat de tegenstander er de volgende game mee heen?
Waarom is Federer nu zo gigantisch passief?!?!?!?! 0-30 voor Rafa nu, omdat hij daar natuurlijk wel gebruik van maakt. 0-40 zelfs... Die tenniswet bestaat dus :razz:
Ja maar die wet zou niet voor Roger moeten gelden. Maar hij lijkt wel een broekie dat zijn eerste GS-finale speelt. Hij is bloednerveus en verkloot nu de set. Echt helemaal niks voor hem.
Echt heel raar op welke manier Roger deze game weg geeft.
Miischien heeft Roger setverlies nodig om wakker te worden en te realiseren waar ie mee bezig is...
En nu weer een 0-40 gemist, dit kan echt niet...
bp's 0 uit 10 :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Ik heb Federer nog nooit zo gezien, hij staat stijf van de zenuwen :|
Roger kan dan wel een setverlies nodig hebben om wakker te worden, maar ik denk dat Rafa dadelijk los gaat (als hij deze set wint).

En daar waar de eerste breakkansen mooi weggewerkt werden daar Rafa; de laatste 6 of zo zijn allemaal missers van Roger. Op breakkansen heeft Rafa gewoon een vastpatroon. Hij houdt Roger gewoon op de backhand en bij de service kan Roger al gewoon klaar staan om omgelopen de forehand te slaan, maar daar doet hij te weinig mee.
haha en 2 uit 2 Smile =D>
2/2 rafa.. en 6-3!
Rafa gaat nu pas echt los...
Verwacht toch eigenlijk dat Federer de volgende set met 6-4 gaat winnen....
Genomico Wrote:En daar waar de eerste breakkansen mooi weggewerkt werden daar Rafa; de laatste 6 of zo zijn allemaal missers van Roger. Op breakkansen heeft Rafa gewoon een vastpatroon. Hij houdt Roger gewoon op de backhand en bij de service kan Roger al gewoon klaar staan om omgelopen de forehand te slaan, maar daar doet hij te weinig mee.
Roger is juist altijd de man geweest die koel blijft op de breakpunten en zelden een 0-40 mist.
Maar hij lijkt zo ontzettend nerveus en beseft te veel het belang van die bp's dat ie apathisch speelt op die punten. Hij komt mooi op bp, maar daarna is het niks meer...
Genomico Wrote:Rafa gaat nu pas echt los...
Ik denk juist dat Federer halverwege de set losgaat. En dan moet ie beginnen met beter te serveren.
Ad Wim Wrote:Ik heb Federer nog nooit zo gezien, hij staat stijf van de zenuwen :|
ik zie niet dat het zenuwen zijn hoor...hij speelt gewoon erg matig na 3-3. maar weinig echt mooie punten gezien helaas.
wel goed dat je wint rafa!!
Volgens mij ligt het er nu aan hoe laat het moment komt dat Federer zich bedenkt dat ie vrijuit kan gaan spelen. Zo te zien nog niet bij begin 2e set...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41