FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Spadea probeert zijn 1e-ronde-verlies-streak-record te verbreken :8:

Netjes trouwens XL Smile
61 61 was inderdaad niet best, maar dat kan best gewoon een offday zijn. Hij deed het begin dit jaar wel redelijk en deed het vaak goed in dit toernooi. En ik wilde iemand goedkoops hebben in dit zwakke stuk. Maar het is een slechte keus geweest, dat geef ik meteen toe. Ik zag in die Cuevas geen serieuze tegenstand...
dat ben ik ook weer met je eens...cuevas moet hij in elke vorm kunnen pakken...
ach jou haase en spadea maakt mijn haas weer een beetje goed.
Eindelijk zijn we weer los. Momenteel Lee-Sela en Hanescu-Troicki. Come on Dudi strijden en winnen
Hup Dudi :razz:
Los? 2 baggerpartijen dit....
We zijn toch wel los..
Voor Woerdie en Kooltje meteen al een speler aan de bak. :wink:
En de break voor Dudi! Zou mooi zijn, lang getwijfeld over Lee...
Daar gaat het enige obstakeltje voor Hewitt richting zijn 15punten :8:
begint lekker..maar had nog geen hup lee...
hup lee!
Helpt ook niet, 1-3
Lekker Dudi! =D> :-({|=
3-2 pas jongens..1 break..rustig maar..komt goed
Lee zal het fijn vinden dat er iemand voor hem juicht.. :-"
Hanescy stoomt ook door Icon_twisted
Ik heb maar 1 speler vandaag in actie. Laat aub die Gulbis winnen anders heb ik al weer direct last van chagrijnigheid. Maar Mindlight : hoeveel spelers heb jij eigenlijk in actie vandaag :lol:
Laat die Hanescu maar winnen van Troicki, ik vind die Trociki toch te link tegen Roddick...
Roddick wint heus wel van elk van die twee, don't worry.

Ohh en Stille, ik weer niemand vandaag uiteraard, :-({|= . 0 gespeeld en 1e in de ranglijst, dit moet een voorbode van een topweek zijn :8:
Gulbis mag er trouwens wel uit. :roll:
Met alle respect, maar als je Roddick neemt moet je niet bang zijn voor Hanescu/Troicki :Big Grin
totdat haggie de punten aanpast..dan sta je ondreaan :-"
iedereen gaat er ineens vanuit dat gulbis hrbaty verslaat en dan ook davydenko nog gaat pakken. ik zie dat niet gebeuren
Nee precies, Pas vanaf de kwart wordt het (iets Wink) lastiger
nee idd! wat heeft iedereen met gulbis. Ik zie hem verliezen van Hrbaty..
kooltje Wrote:totdat haggie de punten aanpast..dan sta je ondreaan :-"
iedereen gaat er ineens vanuit dat gulbis hrbaty verslaat en dan ook davydenko nog gaat pakken. ik zie dat niet gebeuren

Hrbaty denk ik ook wel dat ie pakt. Maar dat is direct het eindstation, want Davy gaat ie niet pakken.

En Kooltje, ik bekijk het liever uit een ander perspectief, als mijn spelers bij nou al naar een 1e plaats brengen zónder te spelen, nou dan kan je wel nagaan wat er gebeurt als ze straks ook daadwerkelijk partijen gaan winnen Wink :-({|=
Sela houdt zijn game. gelukkig. 4-2.
Gulbis moet toch op z'n sloffen Hrbaty verslaan en met Davy weet je het nooit. Gulbis won vorige week zijn 1e ronde ook al dik en verloor nipt van Nalbi...
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:totdat haggie de punten aanpast..dan sta je ondreaan :-"
iedereen gaat er ineens vanuit dat gulbis hrbaty verslaat en dan ook davydenko nog gaat pakken. ik zie dat niet gebeuren

Hrbaty denk ik ook wel dat ie pakt. Maar dat is direct het eindstation, want Davy gaat ie niet pakken.

En Kooltje, ik bekijk het liever uit een ander perspectief, als mijn spelers bij nou al naar een 1e plaats brengen zónder te spelen, nou dan kan je wel nagaan wat er gebeurt als ze straks ook daadwerkelijk partijen gaan winnen Wink :-({|=

Wie moeten er veel punten halen dan? Verdasco/Youzhny/Lopez/Ljubo? :wink:
Haggie Wrote:Met alle respect, maar als je Roddick neemt moet je niet bang zijn voor Hanescu/Troicki :Big Grin
Dat is op zich wel zo, maar Roddick is niet altijd even geweldig in de vroege rondes. Dan maar liever echte knakkers...
Youzhny en Ljubo idd. Lopez en Verdasco zijn respectievelijk een gokje en een backup.