FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zie je het nou? Op 15-30 en bp zo'n halfcourt bal en Blake slaat ze gewoon makkelijk weg. Hier lag de kans ](*,)
Ja ik snap je wel hoor met je halfcourt, dat was ik al die tijd al met je eens.

Nu wel een kans!
Ongelofelijk, dan op 15-40 twee redelijk eenvoudige services in het net slaan :letitallout:
3e bp, nu dan verdomme!
Juist, eindelijk, vamos!
JAAA! :-({|=
Maar gelijk 0-30 Sad
Hier komt Nadal heel goed weg, uiteindelijk goed gedaan.
Blake gaat er wel voor, respect hoor.
Idd, Blake vind ik ook een veel leukere speler dan Nadal, maar nu gaat FTM echt even voor.
Klasse Rafa =D>

Net als vorige week: Blake speelt bijna op de top van zijn kunnen, maar weet het, tot dusver iig, toch niet af te maken. Hou het momentum nu Rafa en maak het af.

En natuurlijk is Blake een veel leukere speler dan Rafa, maar in zo'n belangrijke pot gaat FTM idd even voor.
en met een ace naar 1-0. =D>
Rafa moet nu even overleven, Blake blijft ze niet zo op de lijn slaan, dat zag je net in die eerste game ook al...
3 bp gemist Sad
Mist ie een 0-40 #-o
En daar komt nummer 4
Ongelofelijk wat een mazzel.
Wat een geluk :x
Nr 5 dan
Weer niet, Blake leeft nog.
Stom van Nadal. En wederom pech.
Klasse Nadal =D>
Deuce #5
Break Nadal.... Heerlijk :-({|=
Lekker Rafa, die kreeg ie terug =D>
Dit is wel binnen, dubbele break =D>
prima nadal...toch door zijn topconditie kan hij zo scherp blijven...Blake waar toch het echte scherpe vanaf is...top!
nu Tomas nog!
Lekker Nadal, never in doubt =D>

Tweede deel tweede set en derde set wel echt goed gespeeld. Blake ging inderdaad missen zoals ik al dacht. Dat moest ook wel, als je 3 sets lang zo kunt spelen, sta je zo 1e van de wereld...
Ik heb net even de laatste set gekeken, en wat speelde Nadal ongelooflijk goed zeg. Notworthy
Blijft toch altijd een feest om hem te zien spelen. =D>
6-1 die laatste zeg =D>
als berdych al wint van andreev zal hij het heel lastig krijgen
toch berdych al 3x gewonnen van rafa op hardcourt...beide in goede vorm...
maar andreev heeft me al vaker dwars gezeten bij tm/ftm