FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Overdune Wrote:Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.

Helemaal mee eens Big Grin. Maar daarom des te leuker als het uitpakt zoals je hoopt. Vooraf onverdedigbaar, maar de punten tellen natuurlijk
omyaca Wrote:Fish Undecided
Het zat er zo dik in, en dan toch in mijn team. #-o
Maakt vorige week nog eens extra zuur, hij had daar dus ook gewoon van Mayer kunnen verliezen. :x

Je gaat toch niet wéér beginnen hè, Omyaca? :wink:
omyaca Wrote:
buurs Wrote:ik denk dat youzhny wel 15 punten haalt nu.

safin en fish in vorm waren lastiger geweest
Safin in vorm Undecided
Zullen we het ooit nog gaan meemaken?

safin

of



vis in vorm


zo beter
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.

Helemaal mee eens Big Grin. Maar daarom des te leuker als het uitpakt zoals je hoopt. Vooraf onverdedigbaar, maar de punten tellen natuurlijk

Ik had gewoon geen zin om het risico te lopen dat hij weer goed zou zijn en ik hem niet zou hebben. Die paar eurootjes. Als Murray, Blake en Djoko keurig netjes de halve finale halen sta ik gewoon in de top 3 deze week.
En zo niet dan wordt het een dramatische week. :Big Grin
Overdune Wrote:
omyaca Wrote:Fish Undecided
Het zat er zo dik in, en dan toch in mijn team. #-o
Maakt vorige week nog eens extra zuur, hij had daar dus ook gewoon van Mayer kunnen verliezen. :x

Je gaat toch niet wéér beginnen hè, Omyaca? :wink:
Mayer en Clement zijn toch wel te vergelijken qua prestaties dit jaar en kwaliteiten.
Dit bevestigd gewoon dat Fish al een aantal jaren over zijn top is, en dat vorige week een idiote uitschieter was.
Blake de halve :lol: Dat zie ik niet gebeuren. Overige 2 wel.
Djoko mag er met een verrassing wel eerder uit
buurs Wrote:
omyaca Wrote:
buurs Wrote:ik denk dat youzhny wel 15 punten haalt nu.

safin en fish in vorm waren lastiger geweest
Safin in vorm Undecided
Zullen we het ooit nog gaan meemaken?

safin

of



vis in vorm


zo beter
Ja, dankje. :wink:
Overdune Wrote:
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Als Murray, Blake en Djoko keurig netjes de halve finale halen sta ik gewoon in de top 3 deze week.
mindlight Wrote:Blake de halve :lol: Dat zie ik niet gebeuren. Overige 2 wel.
Djoko mag er met een verrassing wel eerder uit

Tja, Blake, we moeten afwachten.

Youzhny, daarentegen, zie ik zonder meer wel ver komen. cry
Overdune Wrote:
mindlight Wrote:Blake de halve :lol: Dat zie ik niet gebeuren. Overige 2 wel.
Djoko mag er met een verrassing wel eerder uit

Tja, Blake, we moeten afwachten.

Youzhny, daarentegen, zie ik zonder meer wel ver komen. cry

Joh, laat mij even in die waan 8-[ Wink

Ik vind dit wel knap van Ancic trouwens Smile
5-2 Ancic, knap na die vervelende 2e set.
Oh, en Ljubo ook. cry
Slechtste wat je kan doen hè Mindlight, een fuck-up van de week ervoor proberen te compenseren met verrassende keuzes de week erna.
Overdune Wrote:Slechtste wat je kan doen hè Mindlight, een fuck-up van de week ervoor proberen te compenseren met verrassende keuzes de week erna.

Nee, vorige week waren de keuzes verrassend (tenminste dat was de bedoeling, pakte uiteindelijk ook wel verrassend uit, maar niet de goede kant op Wink)
Deze week schat ik wel elke keuze op minimaal 3e/4e ronde in, en ga ik nog steeds uit van weekwinst, mits Djoko een beetje meewerkt.
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Slechtste wat je kan doen hè Mindlight, een fuck-up van de week ervoor proberen te compenseren met verrassende keuzes de week erna.

Nee, vorige week waren de keuzes verrassend (tenminste dat was de bedoeling, pakte uiteindelijk ook wel verrassend uit, maar niet de goede kant op Wink)
Deze week schat ik wel elke keuze op minimaal 3e/4e ronde in, en ga ik nog steeds uit van weekwinst, mits Djoko een beetje meewerkt.
Dat is de instelling! :lol:
mp ancic
Overdune Wrote:Slechtste wat je kan doen hè Mindlight, een fuck-up van de week ervoor proberen te compenseren met verrassende keuzes de week erna.

Mocht ik daadwerkelijk de weekwinst pakken, wordt dit mijn nieuwe sig overigens Wink
ancic wint. lastig om nou te zeggen wie in de volgende ronde moet winnen, ancic of murray.
3e mp ancic
Knap van Ancic, chapeau!
Wel jammer voor FTM, maar Andy rekent er wel mee af.
centre court Wrote:ancic wint. lastig om nou te zeggen wie in de volgende ronde moet winnen, ancic of murray.

murray

is duurder
heeft meer kans om ver te komen
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Slechtste wat je kan doen hè Mindlight, een fuck-up van de week ervoor proberen te compenseren met verrassende keuzes de week erna.

Mocht ik daadwerkelijk de weekwinst pakken, wordt dit mijn nieuwe sig overigens Wink
Wat is sig? :oops:
omyaca Wrote:
mindlight Wrote:
Overdune Wrote:Slechtste wat je kan doen hè Mindlight, een fuck-up van de week ervoor proberen te compenseren met verrassende keuzes de week erna.

Mocht ik daadwerkelijk de weekwinst pakken, wordt dit mijn nieuwe sig overigens Wink
Wat is sig? :oops:

Die tekst zoals onderin bij Buurs....
omyaca Wrote:
buurs Wrote:Clement wint.

weer een goede keuze van haggerman =D>
Nouja, als hij gewoon van Almagro verliest, wat ik zeker verwacht, dan is het niet bijzonder.
Maar uiteraard wel een stuk beter dan Fish.

Hakkuh Great feeling by Haggie.. :Big Grin

Lu is dan weeer balen, hetzelfde geldt voor Hrbaty!
GELUKKIG weet Ancic nog te winnen... :-"
Lekker Ancic, goed terug gekomen =D>
Lol Omyaca, of zoals bij mij nu onderin Wink

edit: Ik zal m zo weer aanpassen.
Overdune Wrote:Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.

Jij mag denken wat je wil. Bewuste keuze omdat Fish natuurlijk normaal gesproken ook een faler is met nu een goede week tussendoor. Heb je gezien hoe die gek zichzelf verzorgt. Kerel heeft me een haar op de kop, ligt vast in een scheiding of is alcohol verslaafd :wink: .. Dat ik de tegenstander van hem zou nemen was me vanaf het begin duidelijk. Of Clement nog een rondje verder komt is natuurlijk maar de vraag, maarja.. beter dan Visje.. :-"
Gisteren matig, vandaag prima. Houden zo! Morgen gaat het natuurlijk echt beginnen.
Haggie Wrote:
Overdune Wrote:Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.

Jij mag denken wat je wil. Bewuste keuze omdat Fish natuurlijk normaal gesproken ook een faler is met nu een goede week tussendoor. Heb je gezien hoe die gek zichzelf verzorgt. Kerel heeft me een haar op de kop, ligt vast in een scheiding of is alcohol verslaafd :wink: .. Dat ik de tegenstander van hem zou nemen was me vanaf het begin duidelijk. Of Clement nog een rondje verder komt is natuurlijk maar de vraag, maarja.. beter dan Visje.. :-"

:lol: Je hebt me weer aan t lachen.