FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Tsonga gaat natuurlijk sowieso exit tegen ROddick en dan moet hij eerst maar zien te winnen van Melzer en Karlo...
omyaca Wrote:Ik kan er eigenlijk niet over uit dat er mensen zijn die vorige week Djoko niet hebben en deze week wel (net als trouwens Fish vorige week niet en nu wel, maar dat ter zijde :wink: ).
Het is gewoon een vergelijkbare week met vorige voor Djoko, met een aantal kanttekeningen ten nadele van Djoko deze week. Van de mensen die hem vorige week hadden kan ik het nog begrijpen, aangezien de situatie niet zoveel veranderd is, maar om hem dan nu wel te gaan kiezen, als je hem vorige week miste, vind ik eigenlijk heel raar en het lijkt een beetje op een keuze uit frustratie.
Maar nogmaals dit geldt ook voor Fish bv, baal nog steeds enorm dat ik hem toch nog gekozen heb.
Dat zei ik dus laatst precies ook. Djoko nu wel nemen is gewoon frustratie dat je hem vorige week niet had, terwijl nu de omstandigheden nog iets minder zijn voor hem (althans, dat was mijn gevoel). Waarom hem dan vorige week niet genomen, toen er veel minder alternatieven voorhanden waren?
Zelfde geldt voor Fish, maar waar ik Djoko nog wel een logische keuze vind die te billijken is, gezien zijn kwaliteiten, vind ik dat van Fish eigenlijk niet. Dat lijkt gewoon echt op pure frustratie. De reden "ik neem hem omdat ik hem niet weer niet wil hebben als hij zover komt" is natuurlijk geen goede...
Ik heb trouwens geen beelden op Unibet Sad
Op betfair wel?
wat een bullshit zeg. fish en ook vorige week ginepri zijn gewoon must picks in dit soort toernooien. 600-700 euro, eigen land, kwaliteiten zat, goede loting enz enz. Al had fish de afgelopen 3 toernooien gewonnen met alle partijen een 3e set TB dan had ik 'm nog genomen dit toernooi.
Ad Wim Wrote:Ik heb trouwens geen beelden op Unibet Sad
Op betfair wel?
Ja, Verdasco-Tipsa en Tsonga-Melzer nu.
Verdasco en Tsonga beginnen goed, beide break voor.
Benneteau wint de 2e set van Karlo.
Fish een must-pick deze week is natuurlijk onzin. Hoevaak zie je een speler van dat kaliber 2x achter elkaar zoiets doen?! Nooit.
Hij heeft geroken aan het echte werk en dan is het moeilijk je weer op te laden voor een 1e ronde. Dat kunnen alleen de echte toppers. En zelfs die hebben er last mee, kijk naar Djoko. Constant presteren is maar zo ontzettend weinigen gegeven...

En als hij nou nog 450 had gekost a la, dan hoeft hij ongeveer alleen maar de 1e ronde te winnen, maar voor 800 is hij gewoon geen must-pick...
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb trouwens geen beelden op Unibet Sad
Op betfair wel?
Ja, Verdasco-Tipsa en Tsonga-Melzer nu.
Shit, toch maar even een account aanmaken op betfair dan...
Barslechte game van Verdasco, alleen maar fouten, en de break is weer weg.
En Tsonga geeft hem ook weer weg. Jammer na zo'n goed begin.
melzer =D>
Kom eens op Verdasco, slaat 10 fouten achter elkaar of iets. Icon_evil
3 bps tipsa!
Ai, Tipsa...

Melzer =D>
Ik heb nu ook beeld, Tipsa is goed zeg!
en die werkt verdasco dan toch weer weg. is 't zo'n partij waarin hij zelf de hand heeft of ie wel of niet wint?!
En de break =D>
Verdasco speelt zo ongelooflijk slecht. Alles op zijn forehand gaat bijna laag het net in.
verdasco eraf voor 1 punt zou ik ook niet zo verkeerd vinden. die jongen is 6x gekozen en zit in een zwak gedeelte.
melzer, tipsa =D>
Kom op man Verdasco, wat een schandalige vertoning. :x
Waarom heb je eigenlijk Verdasco?
melzer won 2 tbs van llodra, hopen dat ie 't ook tegen tsonga kan.
Wat een fout van Tsonga, mb Melzer :razz:
mb melzer!

2 sps tipsa
En meteen weer terug, matige pot daar.

Tipsa pakt de set =D>
klasse tipsa

minar begint stuk beter dan chela.
ik ben onderweg graag even punt voor punt bij tsonga
**5-2 melzer :-"
6-2 melzer