FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
GODVER, daar is de rebreak al, wat een gezeik, sla nou eens 1 services man :letitallout:
en raak =D>
Kom op nou Marin man, meteen weer breaken en dan 1e services slaan en afmaken die pot!
ai, van 30-0 naar 30-30
Fuck, weer terug naar 3-3. Paar kansen op 4-1, dan was het zo goed als beslist, verdomme... Sad
3-3 =D>
Regen?
lijkt me niet

degene die het sb bijwerkt is misschien even naar de wc..
Dat doen de umpires zelf he...

Wellicht een fout op de server. Of wel (lichte) regen...
En PHM breakt, ongelofelijk dit, wat een gezeik...

Stepanek breakt ook.
Wat een ongelofelijke tyfuszooi. 3-0 voor in de derde, kansen op 4-1 en toch verliezen. En waarom choket PHM nou niet?! Grosjean mist ook maar weer eens een bp, de dag begint lekker zo :letitallout:
PHM wint
lekkere meevaller
volgende ronde mag hij eraf
Wat een schijtzooit zeg in een best belangrijke pot. Dan heb ik liever dat hij er 63 64 afgaat... Als de rest van de dag maar ook niet zo gaat... :|
Naja zeg, toen ik voor het laatst keek stond ie nog 3-0 voor. #-o
mindlight Wrote:En dit wordt hopelijk een kopie van de eerste set, maar dan andersom, knallen PHM =D>

:-({|=
Goed van Step trouwens, ik vrees dat hij deze week wraak gaat nemen.
uitstekend radek....
goede uitslag van phm
kraai tegenvallend
Hup Kevin =D>
blake stond 4-1 voor maar nu nog maar 5-4 en terug op service.
Hup Djoko en Blake!!!!!!!!!!!!!
waarom heb ik 't gevoel dat djokovic 't lastig gaat krijgen tegen andreev als ie anderson al pakt?! :-k
Het gaat vandaag al fout CC, komt goed :-({|=
centre court Wrote:waarom heb ik 't gevoel dat djokovic 't lastig gaat krijgen tegen andreev als ie anderson al pakt?! :-k

hij overtuigd nog niet he :-s
mindlight Wrote:Het gaat vandaag al fout CC, komt goed :-({|=

Nee hoor. Blake en Djoko gaan gewoon winnen!

Blake sp!
Hup Lopez =D>
Heerlijke veel tennispartijen op 't moment, dan moeten wij ('t baakse trio) zometeen voor het zaalkampioenschap voetballen.. wat een timing :dodgy: :-"
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Het gaat vandaag al fout CC, komt goed :-({|=

Nee hoor. Blake en Djoko gaan gewoon winnen!

Blake sp!

blake en djoko zijn m'n enige troeven nog! ze moeten allebei winnen!
Big Grin dat is inderdaad niet best, hopen maar dat je kampioen wordt, anders heb je een hele slechte avond straks Wink
ga nou niet die TB met anderson spelen zometeen!!
mindlight Wrote:Big Grin dat is inderdaad niet best, hopen maar dat je kampioen wordt, anders heb je een hele slechte avond straks Wink

als we verliezen zuip ik me naar de klote en als we winnen ook. :lol: