FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
canas die met zijn wta-service een ace slaat. :roll:
Ad Wim Wrote:En die service was dus weer uit!

Nee hoor.
SP Canas =D>
En een volley uit, wat een choker die Igor :letitallout:
6-6, prima punt!
Klasse Igor =D>
Wel superspannend dit zeg Big Grin
MP #2 Andreev
En weer mp, kom op, je kan het!
GSM Andreev door UE Canas
mooi igor =D>
JA! COME ON! Zo verdiend! =D>
Yesss! Belangrijk! en zeker verdiend!
mindlight Wrote:GSM Andreev door UE Canas
Moet ie maar niet gaan aanvallen :lol:
Ad Wim Wrote:JA! COME ON! Zo verdiend! =D>

Ach, hier houdt het op voor Andreev. Beide spelers speelden niet best, op z'n zachtst gezegd.
kut Sad
Nou kom op met die cijfers van de set
Andreev 27-47 winners-UE
canas 11-31 winners-UE

Dit zegt alles.
buurs Wrote:kut Sad

Nogal ja, had na de winst op Gonzo meer verwacht.
henin der hard af zeg...6-2 6-0
en nu kan 't zomaar een leuke week worden nog! managers als aadje die een paar dagen terug er nog heel goed voorstonden hebben nu echt bijna niemand meer.
mindlight Wrote:
buurs Wrote:kut Sad

Nogal ja, had na de winst op Gonzo meer verwacht.
hou op over gonzalez...die had hier moeten staan
centre court Wrote:en nu kan 't zomaar een leuke week worden nog! managers als aadje die een paar dagen terug er nog heel goed voorstonden hebben nu echt bijna niemand meer.
bijna niemand?
aadje heeft niemand meer....
ja oke. maar er waren er meer die er zeer goed voor stonden en nu bijv alleen nog ancic hebben. hopelijk dat blake, roddick en ancic nog potten kunnen breken verderop in het toernooi.
ik verwacht het niet eigenlijk...alle drie niet
Ik ook niet Kooltje. Roddick haalt de QF nog wel, maar dan zal het exit tegen Federer zijn. Blake verliest van Nadal, en voor Ancic is het vanavond al voorbij.
mindlight Wrote:Andreev 27-47 winners-UE
canas 11-31 winners-UE

Dit zegt alles.
Dit zegt inderdaad alles over dat de aanvallende speler gewonnen heeft. En die speelde zelfs nog slecht ook...
hup tursu, hup acasuso
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Andreev 27-47 winners-UE
canas 11-31 winners-UE

Dit zegt alles.
Dit zegt inderdaad alles over dat de aanvallende speler gewonnen heeft. En die speelde zelfs nog slecht ook...

Dat is precies wat ik zeg idd. Ook de verdedigende speler speelde namelijk slecht en dan krijg je zo'n wedstrijd.
Pfff, die Berdych is sterk zeg. Ook zo'n speler waarvan je weet dat ie elk moment weer zijn niveau kan oppakken en heel ver kan komen. Ik had gehoopt dat dat in Dubai was...