FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Er zijn toch nog geen afmeldingen geweest of onzekerheden?
Onzekerheden zijn er altijd maar van afmeldingen weet ik niks...

Er is een kleintje hoor die zich teruggetrokken heeft.
En wat te doen met Fish? Er zijn genoeg alternatieven voor hem te vinden, zo goedkoop is hij nu niet meer. Ik heb er geen goed gevoel bij maar zijn loting is er wel naar om de kwart te halen...
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Er zijn toch nog geen afmeldingen geweest of onzekerheden?
Onzekerheden zijn er altijd maar van afmeldingen weet ik niks...

Er is een kleintje hoor die zich teruggetrokken heeft.

Icon_question
Wat moet ik nou met Fish :|
Heb eigenlijk vrijwel geen vertrouwen dat hij verder dan de 3e ronde komt, beetje zelfde situatie als vorige week, maar nu is hij bijna 2 keer zo duur. Maarja, vorige week had ik het ook heel erg mis.
Rochus of Hanescu, of beiden, die partij staat als cancl op livescore namelijk....
Ik vraag me inderdaad af wie je bedoelt...
Ik zag net een filmpje van Djoko bij de LA Lakers (na zijn finale), plus hij zei dat hij nog een paar dagen in LA zou blijven. Dat bevalt me allemaal voor geen meter..
mindlight Wrote:Rochus of Hanescu, of beiden, die partij staat als cancl op livescore namelijk....
Ja hehe, omdat ze niet tegen elkaar spelen :roll:
mindlight Wrote:Rochus of Hanescu, of beiden, die partij staat als cancl op livescore namelijk....

Rochus moest sowieso niet tegen Hanescu, dat kan ook de reden zijn.
Ohh echt? :lol: Ik kijk daar altijd voor de afmeldingen, cancellations staan er vrij snel op meestal. Excuus, dan heb ik ook geen afmeldingen gezien.
Livescore zit er nog wel eens naast, zetten ze er partijen op die niet op de planning hebben gestaan (zoals bv een derde ronde kwalificatie terwijl er maar twee zijn). Later herstellen ze dat door ze als cancelled neer te zetten.
Overdune Wrote:Livescore zit er nog wel eens naast, zetten ze er partijen op die niet op de planning hebben gestaan (zoals bv een derde ronde kwalificatie terwijl er maar twee zijn). Later herstellen ze dat door ze als cancelled neer te zetten.

Ahh ok ik snap m, thnx
Idd, en zij zijn natuurlijk ook gericht op het wedden en niet in principale op het tennis.
Maar dan blijft de vraag: wat te doen met Fish? Je kunt er ook twee quali's voor nemen die vrij zeker 7 punten halen. Dan moet Fish al 2 partijen winnen...
Hij zal de finale niet halen, maar in deze vorm laat ik Fish echt niet liggen.
heeft Q nu al 2 of 3 pnt?
En zie ook in wat voor stuk Fish zit, daar liggen in deze vorm absoluut mogelijkheden.
buurs Wrote:heeft Q nu al 2 of 3 pnt?

2, 1 voor het q-zijn, 1 bij verlies in de eerste ronde.
Overdune Wrote:
buurs Wrote:heeft Q nu al 2 of 3 pnt?

2, 1 voor het q-zijn, 1 bij verlies in de eerste ronde.

ok.
Hmm, toch maar Fish dan, met frisse tegenzin.
Al is het alleen maar om een blamage te voorkomen. :razz:
Dat was vorige week zo (toen zat ik er namelijk zelf ook naast), ik neem aan dat het nu hetzelfde is.
omyaca Wrote:Hmm, toch maar Fish dan, met frisse tegenzin.
Al is het alleen maar om een blamage te voorkomen. :razz:

Heel verstandig. :wink: Daarom neem ik toch ook maar Ancic, je weet het nooit..
Tja, dat is ook mijn gedachte, maar hij is nu wel een stuk duurder en er zijn voldoende alternatieven...
Is Fish een must-pick, omyaca? Wink
Als de definitie van een must-pick is: Een speler die je jezelf verplicht te kiezen, terwijl je het eigenlijk niet in hem ziet zitten.
Dan zou ik zeggen van wel ja.
:Big Grin

Maar is dat de definitie dan? Dan zou ik ook Djokovic, Nalbi, Gasquet, Ljubo en nog wat gasten moeten nemen...
Ik ben trouwens uitermate tevreden over mijn team, maar ik heb nog 800 over en daar ben ik zo ontzettend over aan het twijfelen. Alles wat ik doe heeft voordelen en nadelen...
Ik heb 330 over, echt een bagger-hoeveelheid.
daar kun je inderdaad net niks mee :|
Nee, maar het alternatief is gaan zitten wijzigen in m'n dreamteam dat nog steeds staat. Ik ben er vrijwel zeker van dat ik daar spijt van zal krijgen.