FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Idd, dacht ik ook al uit opslag af te kunnen leiden....
Clement knalt iig lekker door naar 5-3 =D>
wat een kutdag
Ze zijn iig weer begonnen bij Ancic. Wellicht toilet break...
misschien moest hij schijten en daarna simon nog een keer en toen de scheids :8:
buurs Wrote:misschien moest hij schijten en daarna simon nog een keer en toen de scheids :8:

Hahaha :lol:
MP Clement
2e mp
GSM Clement, klasse gedaan :-({|=
Lekker Arnaud =D>
Clement wint.

weer een goede keuze van haggerman =D>
NU gaat Youzhny zeker dit stukje winnen, of niet dan Mindlight Wink
Absoluut maar daar zijn nooit twijfels over geweest. Ferrer vind ik wel problematisch, maar ik reken op Verdasco.

Fish eruit is wel erg prettig, meest gekozen speler natuurlijk. Nu Ancic nog en dit wordt een topdag
Fish Undecided
Het zat er zo dik in, en dan toch in mijn team. #-o
Maakt vorige week nog eens extra zuur, hij had daar dus ook gewoon van Mayer kunnen verliezen. :x
Fish inderdaad meest gekozen, dat is lekker. Heb altijd mijn twijfels gehad, ik ben blij dat ik uiteindelijk ervoor gekozen heb hem niet te nemen. Was ook pas toen ik Youzhny had :razz:
Ad Wim Wrote:Fish inderdaad meest gekozen, dat is lekker. Heb altijd mijn twijfels gehad, ik ben blij dat ik uiteindelijk ervoor gekozen heb hem niet te nemen. Was ook pas toen ik Youzhny had :razz:

Haha bij mij was het andersom, ik had Youzhny en dus Fish niet :8:
De keuze om niet voor de Ancic backup te gaan ben ik voorlopig ook blij mee.
buurs Wrote:Clement wint.

weer een goede keuze van haggerman =D>
Nouja, als hij gewoon van Almagro verliest, wat ik zeker verwacht, dan is het niet bijzonder.
Maar uiteraard wel een stuk beter dan Fish.
Ja idd, maar die op het oog bizarre keuzes van Haggie zijn wel geinig zo natuurlijk.
Ik ga er eens een update in knallen :8:
Haha, Ad en mindlight rekenen zich nu al rijk met Youzhny terwijl die er gewoon afgaat tegen Reynolds.
omyaca Wrote:Haha, Ad en mindlight rekenen zich nu al rijk met Youzhny terwijl die er gewoon afgaat tegen Reynolds.

:lol: [-X
Dat zou best kunnen maar we zijn iig blij dat we Fish niet hebben.

Break Ancic!
ik heb liever fish voor 1 punt, dan youzhny voor 1 punt

ancic breakt naar 3-1
Als Youzhny verliest van Reynolds had je beter Fish kunnen hebben. :wink:
hup ancic.
omyaca Wrote:Als Youzhny verliest van Reynolds had je beter Fish kunnen hebben. :wink:

Jaja, mooie wishful thinking, maar Youzhny gaat volledig los deze week Big Grin
ik denk dat youzhny wel 15 punten haalt nu.

safin en fish in vorm waren lastiger geweest
Waarom serveert Ancic opeens zo slecht?
Maar 70% op 1e en 45 op 2e service. :|
Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.
buurs Wrote:ik denk dat youzhny wel 15 punten haalt nu.

safin en fish in vorm waren lastiger geweest
Safin in vorm Undecided
Zullen we het ooit nog gaan meemaken?