FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
buurs Wrote:
Kraai Wrote:Ancic alleen twee hele zware 3 setters in de benen nu...gaat toch van invloed zijn vanavond ben ik bang...

Volgens mij heeft Davy ook 2 zware 3-setters in de benen :-k
Inderdaad, maar Ancic is natuurlijk wel wat gammeler dan Davy. Ik denk wel dat Ancic beter in vorm is dan Davy, dus het wordt een interessante pot denk ik.
Maar het is sowieso niet echt gunstig voor Ancic en Youzhny dat ze nu meteen weer aan de bak moeten. VOlgens mij was Ancic gisteravond ook pas heel laat klaar...
mindlight Wrote:Precies niets aan de hand hoor met Ancic (helaas voor mij, dat had Murray echt gewoon niet weg moeten choken)
Ben je er nou al van overtuigd dat beiden must-picks waren? Wink
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Kraai Wrote:Ancic alleen twee hele zware 3 setters in de benen nu...gaat toch van invloed zijn vanavond ben ik bang...

Volgens mij heeft Davy ook 2 zware 3-setters in de benen :-k
Inderdaad, maar Ancic is natuurlijk wel wat gammeler dan Davy. Ik denk wel dat Ancic beter in vorm is dan Davy, dus het wordt een interessante pot denk ik.
Maar het is sowieso niet echt gunstig voor Ancic en Youzhny dat ze nu meteen weer aan de bak moeten. VOlgens mij was Ancic gisteravond ook pas heel laat klaar...

het zijn pro's

2 zware partijen in 2 dagen staat gelijk aan 1 zware 5-setter op een grandslam.
Maar op een GS hebben ze sowieso altijd een dag rust en dat is echt heel belangrijk voor het herstel van je lichaam. Maar goed, het zijn inderdaad pro's en het zou dus goed kunnen gaan. Ik zeg ook niet dat ze op gaan geven, maar het is zeer waarsch wel van invloed op hun prestaties...
Ad Wim Wrote:Maar op een GS hebben ze sowieso altijd een dag rust en dat is echt heel belangrijk voor het herstel van je lichaam. Maar goed, het zijn inderdaad pro's en het zou dus goed kunnen gaan. Ik zeg ook niet dat ze op gaan geven, maar het is zeer waarsch wel van invloed op hun prestaties...

wat ik bedoel is dat ze zondag beide rust hebben gehad.

dus van een 3-setter kunnen ze in een dag wel herstellen.
ze laten zich vandaag lekker los masseren en ze zullen zo goed als weer fit zijn.

op een GS zijn ze na een 5-setter die extra dag wel nodig
En wat ik bedoel is dat ze niet op 100% van hun kunnen presteren na zo'n zware pot, fysiek en mentaal, de dag ervoor.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Precies niets aan de hand hoor met Ancic (helaas voor mij, dat had Murray echt gewoon niet weg moeten choken)
Ben je er nou al van overtuigd dat beiden must-picks waren? Wink

Integendeel, ik had ze beide niet moeten nemen Smile
Ad Wim Wrote:Nee, dat meen ik echt, misschien omdat ik zelf ook zo fanatiek ben. Ik hou wel van dat fanatisme, die absolute wil om te winnen en dan zo'n reactie als je op zo'n belangrijk punt zo'n makkelijke fout maakt.
Dat het uiteindelijk tot bloedens toe is, is wel wat overdreven, maar dat was natuurlijk niet de bedoeling.
Maar moet je eens kijken wat hier thuis gebeurt bij mij als ik een bad beat om m'n oren krijg voor mijn hele stack Wink

Haha. Ik ben nu al vergelijkingen aan het treffen tussen jou en een vriend van mij. Die is ook zooooo abnormaal fanatiek. Als jij zulke dingen al normaal vind :wink: .. respect Notworthy
Ad Wim Wrote:Blake trekt zich terug!
jammer dat het zo moet maar wel erg gunstig...
voor zowel ftm als poll
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Blake trekt zich terug!
jammer dat het zo moet maar wel erg gunstig...
voor zowel ftm als poll

:wink:
hehe tja als je de rackets ziet van sommige gasten die kapot zijn geslagen op de grond verbaast dit me ook niks eigenlijk. Ik heb ook wel eens een racket kapot geslagen tegen het hek omdat ik dacht dat ik tegen het 'gaas' sloeg maar er opeens een paal stond. Of mn eigen scheen blauw geslagen omdat ik tegen mn voet wilde slaan maar miste. Vind het dus ook niet zo heel raar, maar goed ik ben dan ook vrij fanatiek wat betreft sport.
Oke, het hek, een paal... maar je hoofd?
we zijn alweer begonnen ondertussen: Blake - Stepanek 4-1* ...

COME ON! :-"
Tja, denk je dat hij daaraan denkt op dat moment? Als je zo fanatiek bent, komt er heel even een waas voor je ogen en moet je het afreageren. Dat kon op de grond, maar ook op je hoofd. Tja, ik zeg niet dat ik het doe, maar ik kan het wel begrijpen.
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Blake trekt zich terug!
jammer dat het zo moet maar wel erg gunstig...
voor zowel ftm als poll

:wink:
ik dacht het echt...wat was de lol van deze opmerking?
nu al kansloos voor de eerste set...
doe het in drie radek!
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Blake trekt zich terug!
jammer dat het zo moet maar wel erg gunstig...
voor zowel ftm als poll

:wink:
ik dacht het echt...wat was de lol van deze opmerking?
nu al kansloos voor de eerste set...
doe het in drie radek!

Ad Wim en 1 april :wink:
Iemand moest toch iets doen :wink:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, dat meen ik echt, misschien omdat ik zelf ook zo fanatiek ben. Ik hou wel van dat fanatisme, die absolute wil om te winnen en dan zo'n reactie als je op zo'n belangrijk punt zo'n makkelijke fout maakt.
Dat het uiteindelijk tot bloedens toe is, is wel wat overdreven, maar dat was natuurlijk niet de bedoeling.
Maar moet je eens kijken wat hier thuis gebeurt bij mij als ik een bad beat om m'n oren krijg voor mijn hele stack Wink

Haha. Ik ben nu al vergelijkingen aan het treffen tussen jou en een vriend van mij. Die is ook zooooo abnormaal fanatiek. Als jij zulke dingen al normaal vind :wink: .. respect Notworthy
Tja, je kent me toch wel een beetje inmiddels :roll:
Ik vond hem goed Icon_twisted

KOM OP BLAKE, OP NAAR DE 5-2!
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Nee, dat meen ik echt, misschien omdat ik zelf ook zo fanatiek ben. Ik hou wel van dat fanatisme, die absolute wil om te winnen en dan zo'n reactie als je op zo'n belangrijk punt zo'n makkelijke fout maakt.
Dat het uiteindelijk tot bloedens toe is, is wel wat overdreven, maar dat was natuurlijk niet de bedoeling.
Maar moet je eens kijken wat hier thuis gebeurt bij mij als ik een bad beat om m'n oren krijg voor mijn hele stack Wink

Haha. Ik ben nu al vergelijkingen aan het treffen tussen jou en een vriend van mij. Die is ook zooooo abnormaal fanatiek. Als jij zulke dingen al normaal vind :wink: .. respect Notworthy
Tja, je kent me toch wel een beetje inmiddels :roll:

Maar Adje, ik vind dit ECHT VEEL TE VER gaan...
blake zijn tweede opslag loopt veels te goed
Ik ook en nogmaals, ik zeg niet dat ik dit ook doe, maar ik kan het wel begrijpen. Ik heb ook wel eens zo hard mijn frustratie geuit dat ik zo hard op een kast sloeg dat ik uit elkaar viel. Achteraf is dit natuurlijk belachelijk, maar op dat moment knapt er heel even iets. Ik ben er niet trots op, maar ik kan zo'n Youzhny wel begrijpen.
prima toch :wink:
Het is ook echt altijd alles of niets bij die Blake hè... Ik vind het wel mooi, want als het loopt maakt hij de ene winner na de ander, maar als het niet loopt, slaat het nergens op.
Ad Wim Wrote:Ik ook en nogmaals, ik zeg niet dat ik dit ook doe, maar ik kan het wel begrijpen. Ik heb ook wel eens zo hard mijn frustratie geuit dat ik zo hard op een kast sloeg dat ik uit elkaar viel. Achteraf is dit natuurlijk belachelijk, maar op dat moment knapt er heel even iets. Ik ben er niet trots op, maar ik kan zo'n Youzhny wel begrijpen.

Tuurlijk zulke momenten heb ik ook vaak zat :8: ! Van die momenten dat alles tegen zit, maar als ik een racket in mijn handen heb, zou niet in mij opkomen om het vol 3x op mijn hoofd te raggen. Dan maar 30x tegen een paal, tot er niets meer van over is.

Ik heb bij CC ook al keertje een kastdeur op zijn kamer eruit geslagen omdat ik met darten paar x slecht gooide :lol:
daarom heb ik hem bijna nooit...bijna nit te voorspellen..maar lijkt nu wel radek eruit te meppen..kut james
Blake slaat een ace, maar Stepa laat hem gaan omdat hij zogenaamd nog niet klaar stond... :roll:
Die Stepa is ook echt slecht trouwens. Hoe kan ie zo makkelijk van Grosjean en Malisse gewonnen hebben :|
Set James! :-"
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik ook en nogmaals, ik zeg niet dat ik dit ook doe, maar ik kan het wel begrijpen. Ik heb ook wel eens zo hard mijn frustratie geuit dat ik zo hard op een kast sloeg dat ik uit elkaar viel. Achteraf is dit natuurlijk belachelijk, maar op dat moment knapt er heel even iets. Ik ben er niet trots op, maar ik kan zo'n Youzhny wel begrijpen.

Tuurlijk zulke momenten heb ik ook vaak zat :8: ! Van die momenten dat alles tegen zit, maar als ik een racket in mijn handen heb, zou niet in mij opkomen om het vol 3x op mijn hoofd te raggen. Dan maar 30x tegen een paal, tot er niets meer van over is.

Ik heb bij CC ook al keertje een kastdeur op zijn kamer eruit geslagen omdat ik met darten paar x slecht gooide :lol:
Kijk, dat bedoel ik dus. En ik denk niet dat hij bewust met het frame op zijn hoofd sloeg. Ik denkt dat hij het met de bespanning wilde doen, dat heb ik wel meer mensen zien doen trouwens.

Maar ik snap dan ook niet dat je dit veel te ver vindt gaan, maar een kastdeur uit een kast slaan wel te tolereren vind :roll:

Ik vind het beiden eigenlijk stom, maar ik weet dat het gewoon kan gebeuren als het even zwart voor ogen wordt.