FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Lekker Tipsa =D>
Youzhny op deze baan nu :razz:
klasse tipsa!

waarom verloor hij nou laatst van massu?! Icon_evil
melzer van 40-15 naar break tegen. over en sluiten. helaas. kortbij een nieuwe verrassende uitschakeling geweest..
Tja, dat was idioot, maar Verdasco is natuurlijk ook niet veel meer.
chela verzaakt trouwens op de set uit te serveren tegen minar. die heeft zijn beste tijd ook wel gehad.
Melzer is helemaal nergens meer... :|

Hup Youzhny!
15-40 voor Melzer, 2x 2e service, maar dan twee van die slappe punten #-o
Break Youzhny :razz:
tsonga =D>

toch nog een meevaller.
nu hopen op overwinningen van soderling, gulbis en murray
En 3-1! Hij is rete-fanatiek, juichen en vuistjes bij elk punt, mooi!
Echt zo zonde van Verdasco. Had hij op 50% van zijn kunnen gespeeld, was het een makkelijke overwinning geworden. :|
Tsonga wel mooi rechtgezet, die heeft echt wel potentie om hier ver te komen.
Jammer dat Minar niet heeft kunnen doordrukken in de 2e set, maar het kan nog.
Chela van 2-0 naar 2-3* ](*,)
Youzhny speelt best goed!
Ja, Reynolds heeft weinig kans tot nu toe, helaas.
En de dubbele break op love, goede game! =D>
Hmm, Reynolds speelt ook niet al te best.
Kom net thuis en erg lekker dat Tsonga wint maar nog veel beter dat verdasco verliest.
Ik heb getwijfeld tussen Verdasco en Haas en toch maar voor Haas gegaan dus toen die niet kwam opdagen was het ff balen maar nu Verdasco ook verliest is dat niet meer erg Icon_twisted
De 21 man die door zijn, zijn in totaal 46 keer gekozen.
Een gemiddelde van net boven de 2.
chela, reynolds Icon_evil
Ai, Youzhny mist meteen een bp...
Maar toch de break! =D>
Youzhny lijkt wel een beetje op Hewitt met zijn juichen na elk punt bij een 6-2 3-1 voorsprong :roll:
Overigens mooi van Minar. Volgende ronde Troicki moet ook te doen zijn. Icon_twisted
Normaliter vind ik ook irritant, maar nu vind ik het wel mooi Wink
Laat wel zien dat hij gedreven is. Niet zo gek ook dat hij dat doet gezien zijn recente resultaten natuurlijk...
Nah, hij heeft het altijd wel volgens mij, ook als hij in een goede reeks zit. Nog een trapje erger dan Hewitt zelfs.
Maar ik stoor me er ook nooit aan als het in mijn voordeel is. Maar als het al 4-1 in de 2e staat is het wel een beetje triest natuurlijk.
goeie overwinning van youzhny. denk dat hij wel 15 punten pakt nu. of gaat clement echt stunten deze week? :lol:
Youzhny :crazy: .. Jammer dat het hem zo makkelijk af gaat
Het is een Rus dus dat is niet zo gek, maar het is wel irritant inderdaad. Maar het kan zijn dat hij het nu doet omdat ie in zo'n losing streak zit...
Youzhny en Hewitt mogen blijven winnen, ofniet Ad :wink: