FTM Forum

Full Version: Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Daarbij lijkt Haggie ook voor Djoko te gaan.. :wink:
Als Haggie voor zekere keuzes gaat, gaat het mis, dat zag je vorige week al.

Tsja, met Roddick en Murray ging het idd mis. Maar ik heb toch een aardige score gehaald.
Ik zal het je nog sterker vertellen. ik had 161pnt en laat dat nu PRECIES het gemiddelde zijn van alle teams :wink: !
Haase begonnen, hup Robin!
*5-4, Haase gaat voor de eerste set serveren! :razz:
sp #1
en de set... =D>
En meteen raak. =D> Hij slaat btw 83% van z'n eerste service in. :o
Vreemd. Vemic maakt meer punten tot nu toe. Ook meer returnpunten, ook procentueel gezien.

hup haase =D>
6-4 5-3 haase!

en er zijn zoveel goede plaatsen in de draw voor een qualie! Hopen dat ie gunstig geloot wordt.
En weer simpel gewonnen. Hopen dat ie minimaal 1 rondje kan meepakken in het hoofdtoernooi.
Prima wedstrijd weer. Service houden 2 keer knallen in de returngames, en je bent na ruim een uur weer klaar. :Big Grin
Lekker Haase, nu hopen op een goede draw.

GGL verliest keihard van Becker en Guccione verliest, verder weinig verrassingen.
Moooooi, tegen Berrer, daarvan heeft ie laten zien dat ie hem kan hebben. En daarna Andreev is ook te doen. Helaas daarna wel tegen DJoko, maar waarom niet :razz:
Waarsch wel alweer meteen morgen aan de bak :|
Wel balen dat goede quali's Troicki, Anderson en Becker op kloteplekken zitten.
ad, wil je hier even neerzetten tegen wie de q moeten?
Ik heb het al in het schema gezet!
=D>
thxs
Is je laptop gefikst Buurs?
Overdune Wrote:Is je laptop gefikst Buurs?

Nee...
Mac Wrote:tennis kun je best vergelijken met poker in dit soort situaties. Bij poker schat je ook de kans in dat je tegenstander een hand heeft die je kan verslaan. Aan de hand daarvan bepaal je of het rendabel is om geld in de pot te stoppen. Zo kun je dit ook zien...de kans bepalen dat iemand een x aantal punten haalt en aan de hand daarvan bepaal je of het rendabel is om diegene te nemen.

Ik ben alleen veel te lui om dat soort berekeningen te maken voor zo'n spel. Geloof dat een vriend van eli ooit is begonnen met een programma die dat soort berekeningen voor hem maakte en daarmee zijn team maakte. Weet dat hij bij mv op een gegeven moment bezig was met een testperiode die best aardig ging tot ie ziek werd en er niet meer verder mee kon.

Lijkt me best te doen trouwens...h2h's, vorm, stand op ranglijst kun je allemaal als variabele mee laten spelen. Je zou zelfs eerdere resultaten in hetzelfde toernooi mee kunnen laten spelen. maar goed denk niet dat ik eraan ga beginnen Wink

Koeling heeft dit wel eens gemaakt, ik heb het van hem over genomen en verder aangepast. Hiermee maakte ik altijd mijn team. Ik heb de sheets nog wel eens naar Ad gestuurd maar die gebruikt ze niet geloof ik.
Vandaag dus de hele dag niet thuis. Miss dat ik op stage nog iets kan regelen, anders moet ik mijn team van 6 spelers laten staan... :-k :o
Nog steeds geen wijzigingen in m'n team, nog 5,5 uur volhouden [-o<
Ik ga nu beginnen...moeilijke keuzes weer...
voor mij de moeilijkste....moet ik djoko weer nemen? weer stepanek of toch nalbandian?
Dat lijken me idd DE keuzes van deze week Kooltje, ik verwacht ook dat daar uiteindelijk de verschillen in de weekstand zullen ontstaan.

Maar vooral Djoko is superlastig, dat ben ik direct met je eens.
Ik denk dat ik hem niet neem...toch maar heel weinig gebeurd in het verleden dat mensen drie weken op rij winnen...
Twijfel ook over Nalbi...maar als ik hem niet neem en hij wint weer op de nalbi manier wordt ik gek...
En Haase dus meteen weer vandaag... :|
De vraag is: pakt Haase Andreev? Hij is natuurlijk in grootse vorm, maar zal niet superfit meer zijn...
Djoko wel of niet is inderdaad de grote vraag. Als je hem wel neemt, heb je nog maar een paar beslissingen die niet al te moielijk zijn. Als je hem niet neemt, heb je veel meer lastige beslissingen...
nu 9 spelers...maar wel erg veel verrassingen :|
Ik heb straks 25 minuten de tijd om mijn team te gaan maken :|