FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dat is ie zeker ook niet, maar hij is wel grillig. Nauwelijks in problemen op service, maar dan wel meteen gebroken worden in de 1e game 2e set. Nu ook weer meteen 0-30, maar dan 4 punten op rij voor Chiudinelli.
Almagro had het hier af kunnen maken, 0-30 en 2e service, bp. Maar Chiu leeft nog, hup!
Mist Almagro hier nou mp's?
Haha, wilde net hetzlefde vragen, miste het ook even. Volgens mij miste ie er twee.
O, maar het is nu ook gedaan. Pak ook Nadal maar dan.
Ja graag! En klasse Almagro
Hop! Klasse Davy en Almagro! :-({|=
Partij van de dag voor mij, allez Chardy!
Chardy begint prima. Publiek ook behoorlijk aanwezig en flink op zijn hand. Hopelijk bezwijkt ie dit keer niet onder de druk.
Poeh, het is wel heel erg wisselvallig. Eerst breakt ie met een goede game, maar nu flink in de problemen om te consolideren, voornamelijk door eigen fouten. Gelukkig is Monaco ook niet veel.
Aan het net is het gelukkig wel heel goed, en zijn service helpt hem, maar hij slaat wel heel veel makkelijke halfcourtballen in het net momenteel.
Haha die game bij de 3-2 stand nu... Is al 13 minuten bezig Smile
TJonge jonge zeg, 5 kansen om de game te pakken met makkelijke ballen en nu weer twee makkelijke ballen in het net en rebreak :|

Laat die Monaco ajb niet in de wedstrijd komen.
Het was echt goed tot 3-2, maar nu is het compleet drama. Hij moet ook meer de approach spelen en doorlopen ipv voor de winner te gaan. Zoveel kansen op 4-2 en nu 3-4...
Wawrinka verliest overigens in de tussentijd de 1e set met 6-3 van Guez...
Ai, Chardy, ga eens rap winnen!

En Wawrinka Undecided
Monaco heeft er opeens weer zin in en het is echt aan Chardy te danken dat hij hem terug heeft laten komen. Sp nu...
Kom op Juan!!!!!!!!
cruijff Wrote:Wawrinka verliest overigens in de tussentijd de 1e set met 6-3 van Guez...

Zal Kooltje blij mee zijn
Juist, ga toch vaker naar dat net, achterin win je het niet meer.
En dan weer zo'n bal. Elke keer weer: goed punt, slecht punt. Ga toch gewoon voor de approach!
En dan weer een gemiste smash op gamepoint. Hij moet echt 1e services blijven slaan, anders gaat ie eraf. Helaas maar 50%...
Rustig toch Ad! :razz:
Chardy Undecided , in de rally is het niets :lol:
En maar weer een bal in het net op gamepoint. Monaco maakt ook geen fout meer :|
Nee, ik kan me dit goed voorstellen, zat gisteren net zo te tieren.
mazzeltje voor Monaco. Dit gaat een breakpoint worden zo. Icon_twisted
Aaaaaah, eindelijk een mishit van Monaco, maar hij valt op de lijn. Gamepoint 7 ook niet gemaakt...
Maar weer een goede tweede, het wordt toch eens tijd voor de game nu...
zo easy, =D> !

Zwakke approach :|