FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
2 bps gemist en een scheidsrechterlijke dwaling, dat gaat Almagro vermoedelijk de kop kosten...
Gonzo \Big Grin/
Maargoed, Almagro laat nogmaals zien dat hij indoor iemand is om rekening mee te houden.
Almagro is gewoon duidelijk een niveau beter, hij slaat Nadal bij vlagen gewoon weg in de rally. Hij moet alleen wel even zijn kansen pakken, zeker tegen Nadal. Die is nu nog rusty en vooral slecht, maar die komt er natuurlijk steeds meer in.
En de break :o
Dit wordt gewoon een kansloze nederlaag voor de Spaanse nummer 1 \Big Grin/
Ai, daar zet het verval al in...
En dan op bp tegen een bal 1 meter van het net uitslaan. Tja, dit is typisch en het blijft ook geen feest.
En ineens dicteert Nadal de rally's, zo voorspelbaar dit...
Hmm, kom op Nico, even volhouden, Nadal is niets!
Dit gaat echt zo'n typische Nadal overwinning worden. Ik vermoed 6-3 6-2 2e en 3e set...
je bent tegen Nadal Ad? Waarom heb je hem dan genomen? neem dan Nico om te stunten...
Maar Ad dacht dat Almagro al van Chiudinelli ging verliezen Wink
Tja, met zo'n loting ging ik er vanuit dat Nadal minimaal SF zou halen.

En ik vind Nadal een drol en Nico een held, en FTM kan me gestolen worden, dus ben ik voor Almagro ja. Zou elke neutrale toeschouwer zijn als ie zou kijken.
En zelfs niet neutrale toeschouwers zijn voor Almagro, maar dat is logisch.
Ad Wim Wrote:Dit gaat echt zo'n typische Nadal overwinning worden. Ik vermoed 6-3 6-2 2e en 3e set...

6-4 tweede set en daarmee GSM vermoed ik.
15-30 en deuce deze game, zo dichtbij zit ie...
Knappe game toch weer van Nico, nog 2 jongen!
5-4 Nadal. Een half jaar geleden zou ik blind hebben ingezet op een break, nu al lang niet meer....
Anders mist Gonzo op 5-5 even 0-40 ](*,)
Hmm en Nadal mist SP.
Almagro begint nu al alles nipt uit te tillen, dat wordt straks in de derde set alleen nog maar erger.
mindlight Wrote:Hmm en Nadal mist SP.
Dat was een halve ace.

En nu ook weer heel knap weggewerkt.
Forehand winners: Almagro 17, Nadal 2
Ik heb geen beeld uiteraard, maar ga af op het SB. Dat hij ze knap wegwerkt geloof ik best.
Ad Wim Wrote:Forehand winners: Almagro 17, Nadal 2

Dit zegt alles, Nadal is hoop kracht kwijt.
En 5-5 =D>
ai, John mist sp Icon_evil

knallen in de tb, John!
Ik raad je toch aan te gaan kijken, het is bij vlagen fantastisch, vooral van Almagro.
Het vervelende is dat Nadal in slechte tijden altijd kan leunen op die geweldige verdediging. En dat is vooral tegen Almagro heel belangrijk. Hij pielt alles net in...