FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Die zit verbijsterd voor de tv, wat een drama voor Marianne Timmer. Einde carriere?
Icon_question
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Soderling 3 uit 14. Djoko 3 uit 6. En dan zijn er ook nog mensen die deze overwinning terecht noemen.

Laten we deze week nou niet gaan praten over wel/niet terecht, want dan ken ik er ook nog wel een paar :-$

Ik zeg ook nergens dat iemand geluk heeft oid, maar ik vind deze zege onterecht. Het wachten was op de break van Soderling had ik 't idee.
Erg benieuwd wat er zo met Tsonga-Nadal gaat gebeuren. Als Nadal zo speelt als tegen Nico en Robje gaat ie er hard af, maar hij zal er nu wel gewoon staan.
centre court Wrote:
mindlight Wrote:Zoals verwacht Soderling volledig kansloos. Djokovic bepaalde.

Icon_question
Misschien in de 1e set, die heb ik niet gezien. Maar in de 2e en 3e(tot 4-3) toch zeker niet.

Het was Djoko die tankte, en Djoko die het toch weer presteert aan het einde van de set. Dit zat er natuurlijk gewoon aan te komen, en ja, Soderling had kunnen winnen, maar dan had Djoko moeten besluiten dat Londen belangrijker was.
Timmer rijdt op de 500 meter tegen een spleetoge. Die gaat hard onderuit in de bocht en neemt Timmer mee. Beiden op brancard van het ijs af. Ze vrezen voor enkelbreuk
:cry:
Dammit ze was net zo goed in vorm en dit zou haar laatsje jaar zijn
centre court Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Soderling 3 uit 14. Djoko 3 uit 6. En dan zijn er ook nog mensen die deze overwinning terecht noemen.

Laten we deze week nou niet gaan praten over wel/niet terecht, want dan ken ik er ook nog wel een paar :-$

Ik zeg ook nergens dat iemand geluk heeft oid, maar ik vind deze zege onterecht. Het wachten was op de break van Soderling had ik 't idee.
Erg benieuwd wat er zo met Tsonga-Nadal gaat gebeuren. Als Nadal zo speelt als tegen Nico en Robje gaat ie er hard af, maar hij zal er nu wel gewoon staan.
Dat jij dat idee had, maakt het nog niet onterecht. De tweede set was een tank en daar haalde Soderling al die stats vandaan. De eerste set was close, maar Djoko was wel constant in control. En in de derde set was het overduidelijk DJokovic. Geen enkele keer in de problemen en Soderling in elke game op 1 na. Soderling was ontzettend slecht in de derde, daar niet van, maar onterechte zege voor DJoko slaat nergens op. Sowieso is een zege altijd terecht, maar hij was hier ook verdiend en een juiste afspiegeling.
Oeh, wat hoop ik nu dat Tsonga over Nadal heenklapt zeg, hij heeft wel een flink pak slaag verdiend. Kan me niet voorstellen dat ie nu opeens weer heel goed speelt. Het voordeel is wel dat er veel korte punten zullen komen en dat Tsonga op een mindere dag al die slices van Nadal tegen het hek slaat.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
mindlight Wrote:
centre court Wrote:Soderling 3 uit 14. Djoko 3 uit 6. En dan zijn er ook nog mensen die deze overwinning terecht noemen.

Laten we deze week nou niet gaan praten over wel/niet terecht, want dan ken ik er ook nog wel een paar :-$

Ik zeg ook nergens dat iemand geluk heeft oid, maar ik vind deze zege onterecht. Het wachten was op de break van Soderling had ik 't idee.
Erg benieuwd wat er zo met Tsonga-Nadal gaat gebeuren. Als Nadal zo speelt als tegen Nico en Robje gaat ie er hard af, maar hij zal er nu wel gewoon staan.
Dat jij dat idee had, maakt het nog niet onterecht. De tweede set was een tank en daar haalde Soderling al die stats vandaan. De eerste set was close, maar Djoko was wel constant in control. En in de derde set was het overduidelijk DJokovic. Geen enkele keer in de problemen en Soderling in elke game op 1 na. Soderling was ontzettend slecht in de derde, daar niet van, maar onterechte zege voor DJoko slaat nergens op. Sowieso is een zege altijd terecht, maar hij was hier ook verdiend en een juiste afspiegeling.

Over dat laatste verschillen wij 100% van mening, ik heb Kevin Kim dit jaar potten zien winnen... :roll: 6-0 3-0 achter en dan winnen. Is dat terecht? Verder sluit ik me wel bij bovenstaande quote aan.
Hup Nadal :oops:
Ja, ik vind een overwinning altijd terecht, zo werkt het spel en de scoreline nou eenmaal. Als je 100 kansen hebt gehad of 6-0 5-0 voor hebt gestaan, moet je het maar afmaken.
Maar goed, ik snap dat daar de meningen over verdeeld zijn, en dat is ook logisch. 'Terecht' en 'verdiend' zijn altijd lastige termen.

Los daarvan heeft Soderling geen moment aan een overwinning mogen ruiken.
Forza Rafa !
Kom op nou Tsonga. Ik denk dat Nadal echt niet beter kon tegen Almagro en Robredo. Anders nam ie wel heel veel risico. Dan klapt Tsonga over 'm heen. Maar wat Ad zegt klopt ook... Tsonga is ook een speler die als ie z'n dag niet heeft alle sliceballetjes van Nadal tot UE's promoveert.
wat een indekken mensen
Wat voorspel jij Buurs?
Nadal - Tsonga 76 36 75
H2h Djoko-Nadal 5-14 (maar op HC redelijk in balans), Djoko-Tsonga 2-4 (alles op HC).
Nadal-Tsonga 4-6 3-6
Nadal - Tsonga 2-6 0-6
mindlight Wrote:Nadal - Tsonga 2-6 0-6

:Big Grin
centre court Wrote:Wat voorspel jij Buurs?

3-6 2-6 in het nadeel van rafa...
buurs Wrote:
centre court Wrote:Wat voorspel jij Buurs?

3-6 2-6 in het nadeel van rafa...

Indekker!

6-4 6-4 Tsonga.
Nadal maakt een punt Notworthy
Tsonga mist al 2 bps. Goede services van die laffe herder. Zal ie deze partij ook maar 1 winner slaan? Hij verdedigd al die ballen met die rare topspinballen van 'm, stuiteren ergens midden in 't veld. Icon_evil
Nadal maakt vooralsnog meer punten dan ik had verwacht. Iemand die zit te kijken toevallig?

Edit: ja dus, dit soort berichten zijn mooi om te lezen CC Big Grin
Ik ga voor 7-5 4-6 3-6 Nadal...
mindlight Wrote:Nadal maakt vooralsnog meer punten dan ik had verwacht. Iemand die zit te kijken toevallig?

natuurlijk Smile
Ik lees graag de updates van de kijkers, en of het een beetje terecht is enzo. En uiteraard of Nadal weer zo laf speelt als tegen Robje en Almagro.
Ahh vandaar.. Tot nu toe neemt Nadal gewoon lekker het initiatief op eigen service en laat hij Tsjonge het spelen maken op zijn service..