FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
2e set naar blake, blake speelt nu prima en murray valt letterlijk en figuurlijk door de mand

Openingsgame op 15 naar Murray (1-0)
Blake op 1-1 na 0-30
Murray naar 2-1 op 30 (na 15-30)
Blake naar 2-2 op 30 (murray is echt heel matig)
Murray naar 3-2 op 30
Blake naar 3-3 op 15
Murray naar 4-3 op 15 (goed serveerwerk)
Blake naar 4-4 op 30 (na 15-30, murray slaat maar weer eens 3 ue's achter mekaar)
Murray naar 5-4 op 30
Blake naar 5-5 op 15
Murray naar 6-5 op 0
Blake naar 6-6 op 15
1-0 mur
2-0 mur
2-1 mur
2-2
3-2 mur
4-2 mur (passing)
4-3 mur
5-3 mur (ace)
5-4 mur
6-4 mur (weer een fantastische passing)
7-4 mur (ue blake)
Wat een belabberd duel was dit zeg. Blake had meer verdiend, hij speelde heel dwingend. Murray erg zwak en ik moet maar zien of hij tegen Stepanek beter gaat spelen
Zo, Andy heeft het nog even spannend gemaakt zo te zien. Prima zege :wink:
Zolang je maar wint.

Belangrijk dagje weer vandaag!
GVD wat valt er weer een belangrijke 3e set TB verkeerd. Kut Murray. Hopelijk pakt Steppie 'm.

Ik zie dat Buurs en Stille beide 2 man over hebben. En laat dat nu net 2 directe confrontaties zijn. Cilic en Clement van Buurs tegen Verdasco en Djoko van Stille. Als Stille ze beide wint kan Verdasco zomaar de halve finale halen en Djoko kan 'm dan winnen. Dan kan 't gewoon nog! [-o<
Hehe, was er weer iemand geblesseerd Stille? Undecided :wink:
cilic gaat toch echt winnen van nando
de halve finales worden namelijk:
Cilic - Murray
Davy - Simon
en weer valt er een partij verkeerd die erg close was Sad

9 van de 10 partijen gaan richting stille....

als verdasco vandaag wint, dan gaat het nog erg spannend worden.... Icon_evil
Haggie Wrote:de halve finales worden namelijk:
Cilic - Murray
Davy - Simon

simon wordt natuurlijk helemaal niks.

mijn hoop is gevestigd op Davy [-o<
buurs Wrote:en weer valt er een partij verkeerd die erg close was Sad

9 van de 10 partijen gaan richting stille....

als verdasco vandaag wint, dan gaat het nog erg spannend worden.... Icon_evil
Zo kun je alles wel uitleggen alsof jij steeds pech hebt met close-partijen. Je hebt Blake ook. Als Blake gewonnen had, was hij waarschijnlijk uitgeschakeld door Stepanek en Murray wint dat waarschijnlijk wel.
Je hebt dus qua punten voordeel van de uitkomst van de close-partij. In de vergelijking met Stille niet, maar op eerder momenten dit jaar heb je deze vergelijking er ook niet bijgehaald om te beoordelen of je pech hebt gehad.
gewoon niet reageren op deze teksten. Heeft geen zin :Big Grin
Buiten de vergelijking met Stille om, wint er natuurlijk een meer gekozen speler van een minder gekozen speler. Dat is natuurlijk nooit leuk, zeker omdat de winst van Murray op Step allerminst een zekerheidje is.
blake leidt met 4-2 tegen stepanek, andre
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e670eOLIU78[/youtube]

Voor een ieder die het gisteren heeft moeten missen. Die reactie na MP is echt cool Undecided
Op de potten van Djokovic en Nadal na, zijn het vandaag wel potten waar ik zeer naar uitkijk. Zonde dat ik cursus heb van 13-18 Icon_evil
buurs Wrote:
Haggie Wrote:de halve finales worden namelijk:
Cilic - Murray
Davy - Simon

simon wordt natuurlijk helemaal niks.

mijn hoop is gevestigd op Davy [-o<
Jij hebt vaak van zulke briljante voorspellingen gedaan die fout gingen, veel te voorbarig!
Ga anders nog even een x huilen om het verlies van Ljubicic.
Hup Simon!
ljubicic interesseert me niks.

blake, isner, karlo, monaco, hanescu en chiudinelli vond ik 1000x erger :cry: :cry: :cry:
Chiudinelli was een logisch verlies, Isner, Monaco, Blake ook, Karlo was 50/50 die verkeerd viel, en Hanescu was eigenlijk de enige verrassing in het genoemde rijtje.
ik bedoelde chardy

maar ik gezien het verloop van de partijen had ik min 135 pnt meer moeten hebben
wees toch blij dat clement nog door is... Laffe keuzes worden gewoon een keer afgestraft alleen dit jaar een paar weken te laat..

Hup davy voor zo...
Zeker Hag, hup Davy!
Haggie Wrote:wees toch blij dat clement nog door is... Laffe keuzes worden gewoon een keer afgestraft alleen dit jaar een paar weken te laat..

Hup davy voor zo...

Xtragaap4de
We wisselen deze week weer mooi stuivertje met die derde plek Hag, Verdasco-Cilic wordt denk ik cruciaal (iig voor deze week).
idd ja. Gaat wel een bepalende dag worden. arco deze week een iets minder team. Met CC heb ik vandaag ook een paar knallers!
buurs Wrote:
Haggie Wrote:wees toch blij dat clement nog door is... Laffe keuzes worden gewoon een keer afgestraft alleen dit jaar een paar weken te laat..

Hup davy voor zo...

Xtragaap4de
Dat icoontje past precies bij jou hoe iedereen over jou denkt hoe je toch steeds loopt te klagen met zo'n voorsprong... Xtragaap4de
Door de belachelijke puntenverdeling bij de TMC kan er nog steeds van alles gebeuren.

Je weet toch hoe jij met een geluksteam mij vorig jaar hebt ingehaald.
Die voorsprong was eigenlijk ook onoverbrugbaar.
Des te mooier als je het alsnog redt Buurs, nu gaan zitten wenen en tieren heeft weinig zin, maak volgende week een goed team en de buit is binnen. Ik zie het ook nog steeds niet als een reele mogelijkheid dat jij dit nog verliest, tenzij Djoko-Verdasco ineens de finale wordt.

De strijd om plaats 3 vind ik wel prachtig, of ik hem nou ga pakken of niet, dit worden nog mooie weken.
Het valt de laatste tijd zo slecht, dat het geloof er nog niet echt is.
Vorige week bijvoorbeeld met Youzhny en chiudinelli...

dat scheelt me gewoon 500 punten...

als verdasco of djoko het toernooi niet wint, dan ga ik er wel in geloven.

plaats 3 gaat nog een mooie climax opleveren.
omg, zie die highlights van gister... Icon_evil

monaco bij 5-2 al sp gehad en die misser van karlo op 6-6 in de tb :eeeek:
Tsja, die Karlo gaat me lelijk opbreken nu Soderling helemaal los lijkt te zijn. Davy-Karlo had hier de pot moeten zijn, maar Soderling gooit niet voor het eerst dit jaar roet in het eten.