FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
break nadal en break robredo. echt alles gaat verkeerd.
Zeg dat CC :|
Nadal wint puur omdat Almagro geblesseerd was
Maar dat is toch raar dan? Want Almagro breakt Nadal op het moment van de blessure.
Ongelooflijk, ben even weg en zie dat ie ook nog onwijs veel kansen heeft gehad in de derde. Ongelooflijk...
nadal wint puur omdat almagro choket op 6-3 6-5 40-0.
Hij is 3 min behandeld aan zijn bovenbeen. Hij maakte vervolgens op 40-30 het punt, toen weer 2 behandelingen. Het schiet er soms in en het werd steeds erger. In het begin na die blessure ging het nog wel maar op het eind liep ie geen eens meer. Hij liet op 30-15 een serve zomaar lopen en op mp loopt ie geen eens meer naar de hoek.
mindlight Wrote:
Stille Wrote:En dan maakt Almagro 40-30 en is ie geblesseerd en kan niet meer verder misschien. Hij wordt nu behandeld maar dit ziet er niet goed uit

Wat een medicus ben je toch :lol:

Inderdaad
centre court Wrote:nadal wint puur omdat almagro choket op 6-3 6-5 40-0.

Dit klinkt mij ook logischer in de oren, maar moet erbij zeggen dat ik het niet heb gezien verder.
pfff, heb de hele 3e set gezien en ik moet eerlijk zeggen dat het pijnlijk was te zien hoe nadal speelde.... Sad

maar hoe almagro die 40-0 heeft kunnen verspelen :crazy:

gelukkig volgende ronde tegen robredo.
dat mag geen probleem zijn.
Na vanvond alleen nog Verdasco, Djokovic en hopelijk Murray in de strijd. De rest is er dan helaas al out. Helaas geen bonuspunten deze week, het kan niet elke week feest zijn
6.55: 40-15, ace, then game, set and match Nadal, 3-6 7-6 (2) 7-5. Nadal and Almagro embrace at the end but Rafa doesn't look that happy a chappy. Three hours 14 minutes, that took. Rafa will play the winner of the Tommy derby next up - T-Rob leads by a set and 3-2 and is about to serve.

Poor Nic Almagro. He'll rue those five match points for the rest of his career, I reckon.

6.52: Nic winces in agony and thumps his cramped thigh. His girlfriend is near to tears. It's 30-15...

6.50: Nadal jogs back to the baseline to serve, Almagro limps... 0-15 as Almag hits a winner and breaks his racquet. Welcome my friends to the match that never ends...

6.49: Nada is the answer. Almagro is done like the dishes. Broken to 15. Can't move any more. Nadal to serve for the match.

6.48: 5-5. What can the limping Almag do now?
Hmm nja ok, dat was dan de eerste blessure die daadwerkelijk een wedstrijd beinvloedde. Met Djokovic was echt niets aan de hand vandaag.

Nu mag Berdych wel even gaan breaken trouwens.
Ik zit stukje te kijken maar Berdych speelt echt heel slecht. Dit gaat niet meer gebeuren, Je staat overigens 3e in de week, je bent Haggie voorbij dus je mag best blij zijn
Berdych gaat eraf, daardoor iig door in de poll. voor ftm maakte 't allemaal weinig uit.
mindlight Wrote:Hmm nja ok, dat was dan de eerste blessure die daadwerkelijk een wedstrijd beinvloedde. Met Djokovic was echt niets aan de hand vandaag.

Nu mag Berdych wel even gaan breaken trouwens.

Ik heb alleen gezegd dat ie een paar keer aan zijn knie zat en naar de kant keek. Ik suggereerde niet dat het de wedstrijd beinvloedde :Big Grin
Stille Wrote:Ik zit stukje te kijken maar Berdych speelt echt heel slecht. Dit gaat niet meer gebeuren, Je staat overigens 3e in de week, je bent Haggie voorbij dus je mag best blij zijn

Dat zou wel erg kortzichtig zijn. Als DE partij van de dag goedvalt (Murray-Blake) ben ik blij.
Als dat gebeurt dan kan het nog heel spannend gaan worden. Alleen jammer dat deze partij pas rond 2300 gaat beginnen
Zou geweldig zijn als Cilic en Blake straks winnen.
Cilic gaat natuurlijk makkelijk van Kubot winnen. Laffe keuze wederom van Buurs om ze beiden te nemen. Net als Murray en Blake allebei
Stille Wrote:Cilic gaat natuurlijk makkelijk van Kubot winnen. Laffe keuze wederom van Buurs om ze beiden te nemen. Net als Murray en Blake allebei

kubot is een must-pick en met cilic ga ik natuurlijk voor een kwartfinale.
Nu 2 potjes die goed moeten vallen. Cilic en Monfils winnen mag geen probleem zijn.
Lekker Kubot! =D>
en cilic verliest nog even de 1e set Undecided

tactisch moet hij echt nog heel veel leren.
zit totaal geen structuur in de rally's
Oei Buurs, ik zie nu pas dat jij na vandaag nog maar 3 man over hebt, waaronder met een beetje pech (vanuit jouw perspectief) Clement en Kubot. Dan zou het zowaar toch nog spannend kunnen worden als Djoko overeind blijft.
De rare situatie doet zich tevens voor dat het voor jou gunstiger is om Blake over te houden ipv Murray. Gaan wij straks Blake aanmoedigen :-({|=
pfff, cilic mist kans na kans :|
mindlight Wrote:Oei Buurs, ik zie nu pas dat jij na vandaag nog maar 3 man over hebt, waaronder met een beetje pech (vanuit jouw perspectief) Clement en Kubot. Dan zou het zowaar toch nog spannend kunnen worden als Djoko overeind blijft.
De rare situatie doet zich tevens voor dat het voor jou gunstiger is om Blake over te houden ipv Murray. Gaan wij straks Blake aanmoedigen :-({|=

het steeds veel te veel tegen.
hier kan ik niet tegen managen...
arco en ML hebben geen cilic en die verliest even de 1e set van kubot. Icon_evil
cruciale game nu.
4e bp van de game voor cilic [-o<