FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kut duitser
Pfff Tommy :|
Kerel? Dat zeg je maar tegen je hond.
en clement verknalt het direct weer Undecided

buursweek :lol:
BUURSWEEK
Ik kan maar geen partij kiezenbij deze wedstrijd. Maakt ook niet zo veel uit, Djoko wint toch van beide spelers
Maar dan opeens 0-40 met twee fantastische punten!
Eerder een Stille-week, wederom.
2e keer dat Haas genaaid wordt op een belangrijk moment...
Toch de break, kom op nou dan!
En de rebreak Undecided
Buurs week, Stille week, Haggie week. Pas op zondag rond een uur of 6 kun je dit pas zeggen - zo irri
vandaag winnen is genoeg haas, kom op..
Mwa, met jouw geluk kan ik die conclusie al enkele dagen eerder trekken hoor, zonder daarop terug te hoeven komen.
Zo mooi dit. Mensen die hoog staan hebben altijd geluk bij ML. Dan toch maar hup HAAS
Haas gaat opeens veel agressiever speelt en het betaalt zich uit. Hup!
Nee hoor, heb hier al diverse malen aangegeven dat het Buurs deze week inderdaad zwaar tegenzit, en die staat voorlopig toch echt hoger Undecided

Daarbij is het de afgelopen weken 4 of 5 keer voorgekomen dat er meerdere MP's gemist werden, en die partijen vielen allemaal in jouw voordeel. Tsja, noem het geen geluk, ook prima :lol:
MP Potro
Uh mag ik je herrinerren aan Gasquet-Isner vorige week ? Wie had daar MP en wie won er. Het kan dus ook andersom. Bij mij prsoonlijk is alleen Cilic-Troicki met een eigen speler goed gevallen
Kunnen die rukkers op baan 1 niet eens opschieten
Ik had het over partijen met meerdere MP hè. Isner miste er maar 1 Smile.

En dat je dat als enige partij noemt zegt genoeg..... De rest van de wedstrijden had je ook geluk mee, alleen leg je het naar jezelf toe uit.
Godver, 0-15 en dan 2x 2e service en toch 30-15. Kom op Haas!

Hij loopt aardig gefrustreerd rond nu, het publiek loopt ook aardig te kloten.
0-30 met weer twee fouten, maar dan weer heel sterk naar gamewinst. Doe het nu Tommy!
Prachtig, die Potro, zo hoort het. Doet ie alleen als ie wint, maar toch.
Dit was het dan voor Marat. Mooi gebaar van Del Potro. Vallen elkaar in de armen en wijst naar Safin voor het applaus. Potro zit nu naast Safin op het bankje
Djoko, Simon, Karlo zijn er ook allemaal. Costa, Pioline, Rosset, prachtig.
Pioline, Robredo, Karlovic, Simon, Costa, El Aynaoui en Rosset komen ook gezellig afscheid nemen op het Center Court
Prachtig, wat een eerbetoon, en terecht. Maar nu moet ie ook wel echt stoppen...
Tyfus HAas wordt inmiddels wel gewoon gebroken ](*,)
EN dan mist Haas ook nog een bp op 2e service...