FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Schitterend ook dat Simon bij elke goede service van Ljubicic begint te schreeuwen. Wel deuce nu, Ljubicic duidelijk meer moeite in zijn servicegames.
BP Simon #-o
En zo werk je een bp weg, gewoon een bal loeihard op de tegenstander spelen, die direct niet verder wil Undecided

Edit, ik zag het niet goed, volgens mij verstapte hij zich eerder lelijk.
Hij gaat het toch proberen, maar dit zal weinig meer worden vermoed ik.
Onsportief van Ljubo?
Nee, zeer zeker niet, was gewoon een loeiharde service waar Simon niet bij kon, en hij verstapte zich, kon Ljubicic niets aan doen.
30-0 Simon, met hulp van de netband.
30-30, dit lijkt nergens op, maar Ljubicic speelt vooralsnog niet zo slim.
Met een goede service werkt Simon bp weg.
Ik snap Ljubicic echt niet, waarom nou een winner proberen te slaan op die return Undecided
Game Simon Undecided
4-4. doe jezelf (en mij) een lol en maak het af Ivan.
5-4 Simon Undecided Wat een belachelijke game weer. 0-30 en met dropshots en een UE van Ljubicic naar de gamewinst
Undecided Nu zelfs een dropshotreturn dat een punt oplevert.
Toch simpel de game naar Ljubicic, maak jezelf nou niet belachelijk Ivan.
Hmm, en Simon lijkt almaar minder last te hebben van die knie. :-k
Als dit nog misgaat ligt het maar aan 1 speler. 6-5 Simon.
gaat ie lekker ML...ik zie Simon nog winnen ook... :lol:
Ja ik inmiddels ook, die "blessure" is ineens weg zo lijkt het.

En ja, hij gaat lekker :8:
TB, laat het maar zien koning.
Eindelijk een mislukt dropshot en de MB.
Maar die is weer weg Sad
Neeeeeeeeeeeeeeee 4*-3 Simon ](*,)
3 MP :letitallout:
1e weggeserveerd.
GSM Simon, ik kap maar met dit spel geloof ik, dit gaat echt nergens over Undecided
Wat een geweldige pot zeg! Ik heb het normaal niet op Simon, maar hier past maar 1 smiley: Notworthy
Tsja als aanstellerij je ding is, is dit prachtig ja Undecided
Haha, wat een onzin zeg, je zag toch hoe ie stond te spelen. Hij sleept hem er gewoon op wilskracht en pure kwaliteit uit, fantastisch gewoon.
Nee man, eerst kan hij amper lopen, en in de TB ineens als een hinde, wat een flauwekul dit. Waarbij natuurlijk de wilskracht om door te gaan prachtig is, en ook de dropshots van intelligentie getuigden, maar er zaten zeker 3-4 punten in die TB waar er ineens niets aan de hand leek.
Ad Wim Wrote:Wat een geweldige pot zeg! Ik heb het normaal niet op Simon, maar hier past maar 1 smiley: Notworthy

Notworthy Yes!