FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
BP ](*,)
En bp, dit ga je echt niet menen. Ik zie een Nalbandian-scenario voor me...
Ik had de deja-vu post ook al klaar staan ja.
Tiebreak, niet te geloven dit ](*,)
Dit is echt de Nadal van 2004, alleen maar verdedigen, schandalig.
Het is op zich zo voorspelbaar, maar op 40-0 net vermoed je dit niet. In twee van die rally's slaat Nadal meerdere ballen achterkant lijn, ongelooflijk toch...
Absoluut niet, deze TB moet het wel gaan gebeuren want in een derde set vrees ik dat Nico kansloos zal zijn.
Daar is de eerste mishit alweer. Echt, als je van tennis houdt doet dit echt pijn...
Dit wordt nu niets meer vrees ik. Hij speelde ook veel te passief op die matchpoints
Maar dan wel weer een klasse punt. Had dat risico net genomen denk ik dan...
Kijk het 3e punt in de TB, dat is een rammel van een groundstroke, vamos Nico
Doodziek weer dit, wat een dag: eerst Haas, dan dit Undecided
Het kan hem ook niks meer schelen, het wordt die modus, dat wordt dus 6-1 3e set...
Kan ik me nog iets bij voorstellen ook, dit is mentaal niet recht te zetten natuurlijk. 5 MP op eigen service, allemachtig, daar kan Nalbi nog een puntje aan zuigen.
Maar laat Nadal dan nu niet weer het toernooi winnen :oops:
Ljubicic en Almagro : mentale drollen !
Echt ongelooflijk dit. Als buurs het gezien zou hebben, zou hij zich zelf schamen voor Nadal en hopen dat Almagro dit had gewonnen.
Ik heb vanaf 4-4 in de 2e set met open mond zitten kijken. 5 mps op eigen service krijgen en geen één keer de aanval zoeken! Geen één keer. Dat Nadal wel die ballen in zulke rally's wel terugpielt weet je gewoon, ga 't dan gewoon zelf halen joh. Erg slecht van Almagro dit.
Dan verwacht je een 6-0 voor nadal in de 3e, breakt ie ook meteen maar dan breakt almagro meteen weer terug. Undecided
Wat een dag trouwens:
Safin verliest lange 3-setter.
Clement wint van Haas met 10-8 in 3e set TB. Undecided
Monaco van 5-2 naar 5-7 tegen Djoko.
Almagro mist 5 mps op eigen service tegen Nadal.
*3-1 Almagro :eeeek:
Na 100x voordeel breakt nadal toch terug.
En dan maakt Almagro 40-30 en is ie geblesseerd en kan niet meer verder misschien. Hij wordt nu behandeld maar dit ziet er niet goed uit
Toch 4-3 Almagro.
Robredo wint de 1e set van Berdych.
15-30. Break 'm Almagro.
Stille Wrote:En dan maakt Almagro 40-30 en is ie geblesseerd en kan niet meer verder misschien. Hij wordt nu behandeld maar dit ziet er niet goed uit

Wat een medicus ben je toch :lol:
15-30, kom op Nico, 3 puntjes [-o<
En de rebreak, wat een rare pot.
Ik was even weg maar heeft ie nou weer op 5-3 voor de wedstrijd geserveerd? ](*,)
Yep.
En 5-5 inmiddels.
Omg die Almagro. En wat een vechter is die Nadal toch, of je 'm nu mag of niet.