FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nogal, iedere vernedering van Nadal missen is een gemis.
Kan iemand nog even de url van de livestream posten?
mindlight Wrote:
Stille Wrote:Klopt! nadal was gisteren een stuk beter dan wat Monfils nu laat zien

Toch kan ik me dat niet goed voorstellen. Djokovic speelt in mijn ogen vrijwel perfect tennis, en de setstand is exact gelijk. Dan kan Monfils toch niet veel minder zijn?

Toch was het gisteren nog iets beter. Er waren heel veel lange rally's met dropshots, lobs, passings en Djoko moest veelmeer tot het gaatje gaan dan vandaag. Nadal maakte veel minder domme fouten
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.channelsurfing.net/watch-atp-paris-2.html">http://www.channelsurfing.net/watch-atp-paris-2.html</a><!-- m -->
mindlight Wrote:Nogal, iedere vernedering van Nadal missen is een gemis.

en dan heel 2010 een avatar van RAFA \Big Grin/
Djoko geeft hem ook geen enkel aanknopingspunt, en dat heeft Monfils wel nodig.
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Nogal, iedere vernedering van Nadal missen is een gemis.

en dan heel 2010 een avatar van RAFA \Big Grin/

Of gewoon, a la Buurs, gemaakte afspraken niet nakomen.
Mooie volley Gael =D>
Oef ](*,)
Ongelooflijk, ook zo verdedigen. Hij legt al die bijna winners van Monfils op de achterlijn.
Stille is wel ineens weer verdacht veel op het forum :lol:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Nogal, iedere vernedering van Nadal missen is een gemis.

en dan heel 2010 een avatar van RAFA \Big Grin/

Of gewoon, a la Buurs, gemaakte afspraken niet nakomen.

weddenschap was het
Deuce, houden nu deze game Gael!
Klopt ML. Als je de Mex griep hebt moet je wat doen
Ai, dit was wel een flinke kans om het op slot te gooien. Laat Monfils niet overleven!
Stille Wrote:Klopt ML. Als je de Mex griep hebt moet je wat doen

Heb je die? Beterschap in dat geval Smile
Wat een bal weer, fenomenaal zeg!
dit kan toch niet? :|
Kijk naar dat gezich ook van Djoko, hij geniet echt, prachtig!
Thanks
Ja, geen beginnen aan dit. Damn, wat hoop ik dat Djoko bij Nadal in de poule komt in Londen.
Ad Wim Wrote:Ai, dit was wel een flinke kans om het op slot te gooien. Laat Monfils niet overleven!

hou eens op man!

dit is toch zwaar kansloze missie....
Waar heb je het over buurs? Ik dek me toch niet in? Dat zou jij toch als koning indekker moeten kunnen herkennen...
Wat een demonstratie zeg :o
mindlight Wrote:Ja, geen beginnen aan dit. Damn, wat hoop ik dat Djoko bij Nadal in de poule komt in Londen.
Hoezo?
Wat een demonstratie zeg, hier past maar 1 smiley Notworthy
Ad Wim Wrote:Waar heb je het over buurs? Ik dek me toch niet in? Dat zou jij toch als koning indekker moeten kunnen herkennen...

laat monfils niet overleven!

is dat geen indekken?
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ja, geen beginnen aan dit. Damn, wat hoop ik dat Djoko bij Nadal in de poule komt in Londen.
Hoezo?

Dat verkleint direct de kansen op een SF van Nadal, en tevens MOET Nadal dan die andere 2 potten in die poule winnen om uberhaupt tweede te blijven
Mooi, Monfils besluit te gaan genieten deze laatste games
wat doet die joker nou bij 40-0? :crazy: