FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ai, net uit #-o
Ad Wim Wrote:En daar gaan we weer. Wat zeggen jullie nu dan?

Weinig, behalve dat ik nog steeds 6-3 denk.
ad ziet het gewoon niet. zo jammer voor hem.
bp monfils [-o<
buurs Wrote:ad ziet het gewoon niet. zo jammer voor hem.

Hou nou eens op met dat geprovoceer man, en post normaal mee.
Ahh geil, een Russin die de wedstrijd becommentarieert!
Ik had toch wel verwacht dat je terug zou komen op het feit dat het over was, zeker gezien zijn houding...
en de rebreak :o

hopen dat hij nu geen 2 df per game meer slaat [-o<
Nja, ik vind die houding nog steeds niet veel beter, maar Djoko maakt fout na fout, daar had ik niet op gerekend, ik had serieus verwacht dat hij de pot op een simpele manier uit zou maken.
4-3* nu, ik blijf bij 6-3.
Tja, dat buurs geen verstand van tennis had, wisten we al een tijdje, maar dat jij je eigen held niet kent, ML...
het ligt nu idd helemaal aan djoko niet veel fouten maakte.
Ad Wim Wrote:Tja, dat buurs geen verstand van tennis had, wisten we al een tijdje, maar dat jij je eigen held niet kent, ML...

:lol:
Djoko 0 uit 4 finales dit jaar. Misschien speelt dat ook wel mee
In TMSs ja, niet in 500s...
Poeh, die 2e service was weer close...
Ad Wim Wrote:Tja, dat buurs geen verstand van tennis had, wisten we al een tijdje, maar dat jij je eigen held niet kent, ML...

Zoals ik eerder al schreef, ik had blijkbaar Djoko te hoog zitten.
en nog een ue van djoko =D>

40-0!
Ik ga mijn voorspelling niet goed hebben, 6-4 monfils zeg ik nu
Gelukkig weten jullie allebei wel dat jullie er flink naast zaten en die voorbarige uitspraak tenenkrommend was.
Ad Wim Wrote:Gelukkig weten jullie allebei wel dat jullie er flink naast zaten en die voorbarige uitspraak tenenkrommend was.

ik hoop dat ik er flink naast zit, Ad.

ik dekte me flink in, zoals jij dat ook eigenlijk deed.
Tenenkrommend zijn wel meerdere posts vandaag, maar daar ga ik gezien de spanning tijdens de pot nu maar niet op in. En inderdaad, ik zat mis, en zoals ik al postte, dat hoopte ik ook.

Laten we nu eerst genieten van deze mooie finale!
Los daarvan is het natuurlijk wel echt slecht van Djoko. Even wakker worden jongen, kom op nou!
Gelukkig heeft Ad altijd gelijk
Stille Wrote:Gelukkig heeft Ad altijd gelijk

grap van de dag =D>
Ik ben blij dat jullie het zo goed kunnen vinden. Hup Gael!
en weer net uit #-o
Komop nou Djoko !
Klasse en nu het gaan halen in de volgende game. Krijgt Ad gelijk?
wel een spannende finale zeg =D>

5-4* djoko

service van gael moet hem overeind houden.
Dit zijn de games weer, kom op nou! Had dat eerder gedaan denk ik dan, maar goed.