FTM Forum

Full Version: Parijs
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dan moeten we Stille voorbij, hij heeft Djoko nog. Dan mag Djoko de finale niet halen denk ik.
Sterker nog, dan moet Djoko morgen verliezen. De kans is klein, maar ik heb hoop erop!
Dammit Gonzo Icon_evil
En de game voor Potro, dit is wel erg zonde met 3 bp's. Ik ga pitten en hoop op een mooie uitkomst.
Ai, Gonzo 1 uit 8...
Gonzo nu een aantal keren door de knieen, niet helemaal fit of vermoeid. Heb er steeds minder vertrouwen in dat ie hier nog tot 't gaatje gaat en een 3e set wel spelen.
Dat zal ie zeker willen, gezien die TMC, maar of ie het ook kan...

Ik ga ook pitten, vamos Gonzo!
Weer een bp gemist op 2e service...
Sorry maar ik bedoelde Potro. Is niet okselfris meer. Gonzo mist nu meerdere bps de laatste games. Als ie breakt is 't over en dan vraag ik me af of Potro doorspeelt.
Dit is de laatste game denk ik. Gonzo zal wel breaken en dan stopt Potro.
Hij wint de game maar serveert als Volandri. Hij heeft ook om de dokter gevraagd net.
Toch nog maar even blijven kijken. Gonzo mist 5 mps. Op 1 ervan slaat Potro een bal buitenkant lijn en op een andere slaat ie een bal op de netband.

Nu 5-5...
Gonzo had ook op zeker 2 of 3 mps een 2e service. Die zijn gem. nog 140 km per uur. :lol:
VOnd er toch weinig echte kansen bij zitten.

NU weer twee, wat een ballen van Gonzo Notworthy
En weer geen kans. Doe het nou maar eens dan, ik wil naar bed.
En weer goed weggewerkt, tering. Misschien toch een keer vol risico gaan...
Nou TB, niet echt lekker na 7 gemiste mps. Toch is ie veel beter. Maak het maar af dan.
Potro beweegt nog amper...even serieus blijven hoor Ad...
Dat is echt niet zo, alleen op ballen waar ie echt niet bij kan, loopt ie niet. Voor de rest beweegt ie gewoon prima en wint vele rally's.
Sla die returns nou eens, Gonzo!
Nou Kool, wat zeg je nu dan? Met je serieus blijven :lol:
Potro mist een *6-3 ](*,)
Waarom speelde Gonzo nou niet zo als net op die 7 mps?

Wwel een bizarre tb weer...
Ad Wim Wrote:Nou Kool, wat zeg je nu dan? Met je serieus blijven :lol:
Is toch lachwekkend dit?
Set Potro...Ongelofelijk... =D>
Verre van dat en Potro gaat er gewoon vol voor. Waarom zou ie dat in godsnaam doen als ie geblesseerd zou zijn?
Gonzo geeft op :o
Whahahaha, Gonzo geeft op Undecided
Dit heb ik echt zelden meegemaakt. Het is dat het seizoen toch al afgelopen is, maar dit is weer zo typisch van het hele jaar al Undecided
hahahahahahaha dit is echt 't meest zieke wat ik ooit heb gezien. Zoveel kansen voor Gonzo, Potro liep niet eens meer, 7 mps gemist, verneukt ie een TB tot 3-6**, komt ie terug tot 6-6 en dan rost ie er weer 2 ballen uit en geeft ie op!
Van deze Potro wint Steppie gewoon, als Potro al komt.

Hier past maar 1 smiley! Undecided

En wat zal die ML ziek zijn!